- Waardering
- 21
telefoontje gehad van bodylab,waren wat problemen met de server ,zou morgen pakje hebben met .extraatje,mooi opgelost

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
telefoontje gehad van bodylab,waren wat problemen met de server ,zou morgen pakje hebben met .extraatje,mooi opgelost

Hoe zit dat met dat vind ik leuk op faceboko en sampels en shakers?
Ik heb al tijdje vind ik leuk staan, sturen jullie dit zelf op of?
Gr Tom
Net postworkout pro voor het eerst gebruikt!!
Lekkere smaak en je voeld de carbs gewoon je spieren invliegen![]()
Goeie actie op fb! Mooi gratis meepakken bij me volgende bestelling![]()
Ben zeker benieuwd naar die Pre Workout. Voor 20 euro ga ik hem meteen proberen.
Hoe is de samenstelling in verhouding met bijvoorbeeld crack of 1mr. daar trainde ik ook keihard op.
Was een leuke actie inderdaad. Heb de PWO net binnen met een sample whey erbij. Thanks. Ben blij dat in jullie PWO geen geranamine zit, zouden meer bedrijven een voorbeeld aan moeten nemen!
Weer keurig op tijd binnen. Eerst me laatste beetje crack opmaken en dan meteen door op Pre Workout, ben benieuwd
Nog bedankt voor de samples trouwens
Heb meegedaan met de facebook actie, maar bij mijn bestellling zaten behalve een whey sample geen extra samples. De bestelde rice&protein vanille bevalt mij overigens wel prima volgende keer mss banaan proberen.