AndroidHealthClinic

Boek: Arnold Schwarzenegger, Bodybuilding.

Ano_60163

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Leeftijd: 22
Lengte: 181,5
Gewicht: 69
Taille: 84,5

Morgen begin ik met trainen in de sportschool. Ik ben van plan om 3x in de weekte gaan en uiteindelijk uitbouwen tot 4x.
De eerste 2 maanden wil ik mij focussen op vetverlies en de spieren weer voorbereiden op het zware werk. Na 2 maand begin ik dan ook met creatine. Het doel is uiteindelijk om na 4 maand een slanke taille te krijgen met een mooie sixpack. De spieren moeten ook zichtbaar zijn.
Ik ben van plan om het beginnersschema van Arnold te volgen met de 10 basisoefeningen. Zijn hier mensen die er ervaring mee hebben?
Tips, meningen, aanpassingen zijn welkom!

Na 4 maand? Ik denk dat je je doelen iets realistischer zult moeten stellen..

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er mis mee?

69kg bij 1.81m en je wilt een smallere taille? Ik zou eerst wat massa bouwen voordat je gaat beginnen met afvallen.. je kan nu al je vet eraf trainen maar dan schiet er wrs gwn een skelet met wat basisspieren over ..
Gwn het complete pakket massa opbouwen dan zul je een goed resultaat krijgen, dit gaat niet op een paar maanden.. dat zijn eerder paar jaren.

Startfysiek is prima. Qua doel vind ik dit vrij realistisch. Ik train gelukkig met een paar jongens die ook gemotiveerd zijn. Zo stel ik ook telkens doelen voor mijzelf op korte termijnen en variatie in de oefeningen. Zo heb ik ook een doel voor ogen tot volgend jaar. Ik verwacht niet meteen 'groot' te worden. Ik weet ook dat zoiets niet 1,2,3 gaat. Met voeding zit het trouwens ook goed. Doe al een tijdje aan cardio met een schema die ik zelf heb opgesteld. Dit blijf ik ook doen.

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 15:34 ----------

69kg bij 1.81m en je wilt een smallere taille? Ik zou eerst wat massa bouwen voordat je gaat beginnen met afvallen.. je kan nu al je vet eraf trainen maar dan schiet er wrs gwn een skelet met wat basisspieren over ..
Gwn het complete pakket massa opbouwen dan zul je een goed resultaat krijgen, dit gaat niet op een paar maanden.. dat zijn eerder paar jaren.

Dat is wel waar ik dus een beetje bang voor ben. Ik ben trouwens van 72 naar 69 kg gegaan en taille is van 90 naar 84,5 gegaan. Na die 4 maand wil ik juist weer op massa gaan trainen. Misschien wel eerder, ligt er maar net aan hoe mijn lichaam reageert.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nah, ik zie geen probleem om eerst nog te cutten, maar daarna moet je wel flink gaan bulken als je "zichtbare spieren wil krijgen". Lees de stickies over hoe je de komen maanden optimaal vet kan verliezen d.m.v cardio/kt en een goed voedingschema. Als je dan goed droog staat kun je rustig beginnen met bulken, 1kg per week afvallen is meer dan genoeg en met jouw huidige gewicht sta je zo droog denk ik. Ook is crea geen wondermiddel ofzo, op 't begin ga je sowieso vrij hard met krachtgains. (Ik iig wel)

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 17:08 ----------

waarom 4 maanden btw, waarom wil je sixpack hebben in december, raarste shit die ik ooit heb gehoord:P

Nog nooit gehad.. Maar tegen die tijd ga ik bulken en dan weer cutten. Dan zijn we ook weer ongv 8 maand verder

wil je een skinny sixpack?

Anders zou ik zeggen: bulken (clean)

Terug
Naar boven