Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En vervolgens 1 met boerka apart nemen en zeggen: "Je staat er goed op!"![]()

ook maar meteen de hoofddoek, totaal geen nut om alleen je haar te bedekken. Hou je gewoon aan de koran en bedek je helemaal in plaats van een eigen interpretatie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dit dus, niks meer dan een mode-accessoire
kmoet eerlijk zeggen, ik heb nog nooit iemand in burkhah zien rondlopen(buiten voor carnaval) en ik ga toch vaak door de beruchtere buurten van Antwerpen.
Ik vind dit eerder een PR-zaak van "kijk, we doen wat aan het probleem" ipv echt wat eraan te doen.
)Ook maar meteen de hoofddoek, totaal geen nut om alleen je haar te bedekken.
dit dus, niks meer dan een mode-accessoire

kmoet eerlijk zeggen, ik heb nog nooit iemand in burkhah zien rondlopen(buiten voor carnaval) en ik ga toch vaak door de beruchtere buurten van Antwerpen.
Ik vind dit eerder een PR-zaak van "kijk, we doen wat aan het probleem" ipv echt wat eraan te doen.

Er zijn er idd niet zo veel, maar in Brussel is het aantal toch aanzienlijk.Maakt echt geen verschil, er zijn misschien 50 vrouwen in heel België die een boerka dragen.
En dan nog om zo'n drogreden: identificatie moet mogelijk zijn. Zeg dan toch gewoon dat wij die achterlijke toestanden hier niet dulden.
Ik vind het toch ook vooral niet kunnen omdat je niets ziet van wie het draagt. Maar ook het feit dat vrouwen zichzelf zo niet hoeven te kleden in een beschaafd Westers land speelt natuurlijk mee.