Fitness Seller

Breaking News Boerka verbod België

niqabgroupphoto.jpg

LOL :laugh:

Je staat er goed op ... :hahaha:

ook maar meteen de hoofddoek, totaal geen nut om alleen je haar te bedekken. Hou je gewoon aan de koran en bedek je helemaal in plaats van een eigen interpretatie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dit dus, niks meer dan een mode-accessoire

+1

kmoet eerlijk zeggen, ik heb nog nooit iemand in burkhah zien rondlopen(buiten voor carnaval) en ik ga toch vaak door de beruchtere buurten van Antwerpen.

Ik vind dit eerder een PR-zaak van "kijk, we doen wat aan het probleem" ipv echt wat eraan te doen.

idd

mag je niet met een konijnenpak over straat ???

:sad:

Niet met een konijnenmasker op die het gezicht bedekt. (ga maar eens geld ophalen bij de bank :))

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Ook maar meteen de hoofddoek, totaal geen nut om alleen je haar te bedekken.

dit dus, niks meer dan een mode-accessoire

Wel meer, dan alleen een mode-accesoire, want het laat wel zien bij welke groep je hoort (of wilt horen) bewust of niet. Net als mijters, tulbanden, keppeltjes Hindoestaanse sjaals, roze baretten en bandana's ;)

Een doorzichtige boerka zou mogelijk moeten zijn.

één woord: eindelijk!!!

heb er in België ook nog niet veel zien rondlopen, maar ze staan waarscheinlijk al te wachten om naar de Raad van State te gaan om deze wet ongeldig te laten verklaren

gezond verstand in het Belgisch parlement....hier moet meer achter zitten...zijn er verkiezingen op komst of zo?

Terecht!!!!!!!

Goede zaak idd.

Hoofddoek daarentegen heb ik niets op tegen, zou vrij idioot zijn moesten ze dit gaan verbieden, wat dan ook niet zal gebeuren.

Laatst bewerkt:
kmoet eerlijk zeggen, ik heb nog nooit iemand in burkhah zien rondlopen(buiten voor carnaval) en ik ga toch vaak door de beruchtere buurten van Antwerpen.

Ik vind dit eerder een PR-zaak van "kijk, we doen wat aan het probleem" ipv echt wat eraan te doen.

Idd, woon al 18 jaar in Amsterdam en heb nog maar 1x in West een boerka gezien.:rolleyes:

Maakt echt geen verschil, er zijn misschien 50 vrouwen in heel België die een boerka dragen.
En dan nog om zo'n drogreden: identificatie moet mogelijk zijn. Zeg dan toch gewoon dat wij die achterlijke toestanden hier niet dulden.

Maakt echt geen verschil, er zijn misschien 50 vrouwen in heel België die een boerka dragen.
En dan nog om zo'n drogreden: identificatie moet mogelijk zijn. Zeg dan toch gewoon dat wij die achterlijke toestanden hier niet dulden.
Er zijn er idd niet zo veel, maar in Brussel is het aantal toch aanzienlijk.

Bwa, achterlijkheid genoeg nog buiten de boerka :D Ik vind het toch ook vooral niet kunnen omdat je niets ziet van wie het draagt. Maar ook het feit dat vrouwen zichzelf zo niet hoeven te kleden in een beschaafd Westers land speelt natuurlijk mee.

Terug
Naar boven