knikker
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 114
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het idee van een jonge vrouw die NAAKT onder haar burka over straat gaat doet me toch twijfelen.
Onder een rok en slip lopen ze toch ook naakt rond?
Idd, woon al 18 jaar in Amsterdam en heb nog maar 1x in West een boerka gezien.![]()
Idd, woon al 18 jaar in Amsterdam en heb nog maar 1x in West een boerka gezien.![]()
Meerdere malen zo'n ninja gezien en het is niet iedere keer dezelfde.

Meerdere malen zo'n ninja gezien en het is niet iedere keer dezelfde.
Wanneer ga je nou eens op stand wonen Eric? In onze straat in het Statenkwartier staan een paar mooie woning te koop. Gegarandeerd geen ninja's, behalve dan het buurjochie maar die heeft down.
Ik woon op stand maar ik kan moeilijk in isolement blijven wonen natuurlijk. Ik kom ook wel eens in de volkbuurten, ik werk er zelfs.

Ik heb geen problemen met een burkaverbod simpelweg omdat je niet meer herkenbaar bent. Verder vraag ik me af hoeveel burkadragers we nu hebben, ik heb er zelf zover ik me herinner nog maar één gezien en kom toch echt regelmatig in Rotterdam, Dordrecht en Utrecht centrum..nu is dat wat ik of wie dan ook zo op straat ziet niet bepaald maatgevend maar het doet me wel afvragen wat nu het nut is je hier druk om te maken behalve dan een leuk staaltje symboolpolitiek.
Jep goede zaak. Hoofddoek verbieden gaat ver maar dit kledingstuk mag gerust verboden worden.
Als ik me niet vergis was er een boete afgesproken, maar alleen op gemeentelijk niveau of zo. Nu is het over heel het land dus verboden.Ik dacht eigenlijk dat we al zover waren. Je mag in Belgie je gezicht toch niet verbergen in het openbbaar?
Ik heb er in mijn tot nu toe niet erg lange leven niet eens genoeg gezien om op 2 handen te tellen.