Fitness Seller

Bokszak

• Topic Starter Topic Starter
alle basics die ten grondslag liggen aan fatsoenlijke directe/hoeken/opstoten.

je schouders, je heupen, voetenwerk, stand van je hand, hoogte elleboog etc.

onnoemelijk veel dingen die je jezelf verkeerd aan kunt leren, of jezelf lekker mee kunt blesseren.

Er zijn tuts genoeg te vinden op youtube. Het lijkt mij dat ik er wel uitkom!

alle basics die ten grondslag liggen aan fatsoenlijke directe/hoeken/opstoten.

je schouders, je heupen, voetenwerk, stand van je hand, hoogte elleboog etc.

onnoemelijk veel dingen die je jezelf verkeerd aan kunt leren, of jezelf lekker mee kunt blesseren.

Er is natuurlijk meer dan 1 manier om goed te kunnen vechten. Het ligt niet zover aan een bepaalde stand van je hand of iets dergelijks. Bij boksen heb je andere technieken dan bij karate bijvoorbeeld. Er zijn meerdere manieren om goed te kunnen vechten.

Er is natuurlijk meer dan 1 manier om goed te kunnen vechten. Het ligt niet zover aan een bepaalde stand van je hand of iets dergelijks. Bij boksen heb je andere technieken dan bij karate bijvoorbeeld. Er zijn meerdere manieren om goed te kunnen vechten.

uiteraard. Maar dit neemt niet weg dat er bij elke manier een basis aan ten grondslag ligt. Ik ben persoonlijk geen fan van het ''leren'' van youtube daar waar er real life lessen zijn.

Ik ben het met unfair eens, goed stoten leer je alleen door het anderen irl te zien doen en je eigen techniek becritiseerd te krijgen door een expert. Je gaat toch ook niet zomaar met gewichten gooien? daar moet je ook duidelijk instructie bij hebben, anders ga je helemaal naar de kloten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben het met unfair eens, goed stoten leer je alleen door het anderen irl te zien doen en je eigen techniek becritiseerd te krijgen door een expert. Je gaat toch ook niet zomaar met gewichten gooien? daar moet je ook duidelijk instructie bij hebben, anders ga je helemaal naar de kloten.

train nu een jaar thuis zonder instructeur, ga om het half jaar naar fysio, hij zegt dat alles goed is.

Terug
Naar boven