AndroidHealthClinic

bold/equipose goed of slecht???

bencher

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik heb nu ongeveer alle logs over equipose/boldenone doornomen en daar ik zie dat de meeste dit verkiezen boven deca zie ik dat "bijna" iedereen er negatief over spreekt ???

vallen de gains dan zo tegen? aan welke dosis hebben de meeste hierbij gekuurd en hoelang?

als ik een volgende keer ga kuren zou ik niet voor deca gaan aangezien ik wel redelijk gevoelig ben voor plofkop en gyno. en liever een beetje harder uit een cycle kom, maar als ik lees dat het merendeel bijna niets merkt van 400mg equi vraag ik me toch wel af of dit wel een goed product is om te gebruiken. en toch raden ze het iedereen aan.

ik kan mis zijn, want heb het zelf niet gebruikt, maar wie heeft het al gebrukt en wat was je mening erover:

quote op 10:

kracht : ....../10
massa : ....../10

dosis : .........mg
merk :........

thanks bro's , ik heb alle threads overlopen en een vraag als deze stond er niet echt bij. ben echt nieuwsgierig !

Verkeerde sectie!!

En er zijn genoeg topics over EQ,BOL!!

• Topic Starter Topic Starter
Verkeerde sectie!!
En er zijn genoeg topics over EQ,BOL!!

ik zeg toch dat ik alles al gelezen heb, en daarmee bedoel ik wel alles! ik vraag gewoon de mening van elke gebruiker.

thanks voor de links, maar ik had deze eigenlijk al doorgenomen, Cat zegt 300-600 en finalflex zegt 150-400, ik wou eigenlijk gewoon de meningen weten want zou in de toekomst miss wel bold willen gebruiken, en wit niet juist aan welke hoeveelheid, de duur moet over het algemeen wel 10 weken zijn, terwijl ze op finalflex weer 6 weken zeggen, dus van die sites geloof ik al niet zo veel.

!

bencher zei:
ik zeg toch dat ik alles al gelezen heb, en daarmee bedoel ik wel alles! ik vraag gewoon de mening van elke gebruiker.

thanks voor de links, maar ik had deze eigenlijk al doorgenomen, Cat zegt 300-600 en finalflex zegt 150-400, ik wou eigenlijk gewoon de meningen weten want zou in de toekomst miss wel bold willen gebruiken, en wit niet juist aan welke hoeveelheid, de duur moet over het algemeen wel 10 weken zijn, terwijl ze op finalflex weer 6 weken zeggen, dus van die sites geloof ik al niet zo veel.

!
frontloaden en 400mg/week door heel de kuur ik ben er mee bezig en i love it :D

ja dat is het em juist, heb nu een week gedaan met een kuurtje sustanon en primo, ik heb niet veel vocht vastgehouden, maar heb toch een beetje mee rvet rond men middel, ik wou binnen ....maanden een andere kuur doen, maar dan eens fatsoenlijk.
en dan ist waarschijnlijk zomer en ik wil echt geen tonnetje zijn dan, dus ik wil voor kwaliteit gaan!
bev:

week 1-10: 400mg Equi
week 1-10: 250mg test E(of 500 voor 2de kuur?)
week 6-10: winny (weet nog niet hoeveel)

week 13-14-15: clomid 50 nolva 20

wat denken jullie hiervan?

bencher zei:
ja dat is het em juist, heb nu een week gedaan met een kuurtje sustanon en primo, ik heb niet veel vocht vastgehouden, maar heb toch een beetje mee rvet rond men middel, ik wou binnen ....maanden een andere kuur doen, maar dan eens fatsoenlijk.
en dan ist waarschijnlijk zomer en ik wil echt geen tonnetje zijn dan, dus ik wil voor kwaliteit gaan!
bev:

week 1-10: 400mg Equi
week 1-10: 250mg test E(of 500 voor 2de kuur?)500mg
week 6-10: winny (weet nog niet hoeveel)Alleen gebruiken bij een laag BF%!

week 13-14-15: clomid 50 nolva 20

wat denken jullie hiervan?

Zie mijn aanpassingen

kuurtje in de toekomst

ja ok, een laag vet% wat noem je laag?

mijn stats nu:

na het ta laten hebben meten verschoot ik even want had meer verwacht:

Vet: 11.5%
lengte: 1m77
gewicht: 76kg (heb lichte botten) een vriend van me is even groot en is de helft zo breed als ik en weegt 81kg(life ain't fair)
armen: 39cm
borst: 110
onderarmen: 32cm
kuiten: 38cm
quads: 53cm

kan ik hiermee dan geen winny gebruiken?

en 500mg test? is dit nodig? als ik nu frontload op 500 en doorga op 250?
tis gewoon dat ik niet graag teveel neem , ik ben nog redelijk jong en ja ik weet het het is fout om te kuren, maar als ik het dan doe wil ik toch niet TE veel risico's lopen. of raden jullie als 2de kuur echt 500mg test aan?

ik heb nu elke 5de dag een sus 250 gezet en week een 500mg sustanon.

dus dan zal ik miss toch maar naar 500 gaan want anders zit ik miss lager in testgehalte bij volgende kuur dan bij deze

Ik ben geen voorstander van boldenone. Ik probeer het nog eens opnieuw maar dan met een ander merk, als ik het daarna nog niets vindt, dan laat ik de boldenone voor wat het is.

Ik snap ook niet waarom mensen bold/EQ nemen als ze willen cutten, wat ik ervan weet is dat je er enorme honger van krijgt en dat wil je nou net niet tijdens het cutten lijkt me ???

europeman zei:
Ik snap ook niet waarom mensen bold/EQ nemen als ze willen cutten, wat ik ervan weet is dat je er enorme honger van krijgt en dat wil je nou net niet tijdens het cutten lijkt me ???

Ook die honger bleef uit bij mij.

Ik vind het een matig middel. Zelfs met een frontload van 2x 800mg en vervolgens nog 8 weken 400 mg. merkte ik he-le-maal niets. Het is ook nog eens een verschrikkelijk traag goedje. Als je al iets merkt, is het niet voor week 6. Zonder test is het ook nog eens funest voor je libido. Bij mij althans wel.

i.c.m. winny tabs, bleef ik (kurk)droog en pakte wel een aardige winst. Vind het ook minder dat het niet echt super merkbaar is, gaat erg geleidelijk. Voordeel vind ik, dat je waterretentie (zeker in deze combi) erg meevalt. Wil niet weten hoe m'n kop eruit ziet na een dianabol/test kuur.

Maargoed, een ander ziet in het vasthouden van water ook een deel van de winst.

Waterretentie met test of DBol is makkelijk te voorkomen dus dat mag nooit een probleem zijn IMO.

Floyd zei:
i.c.m. winny tabs, bleef ik (kurk)droog en pakte wel een aardige winst. Vind het ook minder dat het niet echt super merkbaar is, gaat erg geleidelijk. Voordeel vind ik, dat je waterretentie (zeker in deze combi) erg meevalt. Wil niet weten hoe m'n kop eruit ziet na een dianabol/test kuur.

Maargoed, een ander ziet in het vasthouden van water ook een deel van de winst.

hm als ik dit zo lees gebruik ik in mn volgende kuur geen bold

Ik probeer in mn volgende kuur nandrolone, en dan een korter werkende ester als decanoate. Boldenone bewaar ik voor een evt cutkuur.

ahzo, kijk dit is nu wat ik bedoel, waarom nemen mensen dan boldenon? ik wil in mijn volgende kuur een goede solide massawinst boeken, zonder al te veel vocht. ik wil heirbij test en winny gebruiken, maar wat zou ik dan nemen i.p.v boldenon? want ik ben niet van paln om ....€ te betalen voor geen vooruitgang.

bencher zei:
ahzo, kijk dit is nu wat ik bedoel, waarom nemen mensen dan boldenon? ik wil in mijn volgende kuur een goede solide massawinst boeken, zonder al te veel vocht. ik wil heirbij test en winny gebruiken, maar wat zou ik dan nemen i.p.v boldenon? want ik ben niet van paln om ....€ te betalen voor geen vooruitgang.

Tja....in geval van bv deca heb je ook voor- en tegenstanders. Ikzelf heb 400mg boldenone gezet, en het heeft voor zover ik weet geen toevoeging aan mn kuur gehad.

Ik kan je trenbolone adviseren, sterk androgeen, maar geen aromatisering, dus ook geen vocht/vet.

In combinatie met winstrol en test zou je zeer leuke resultaten kunnen boeken. DAT is tenminste een middel waarvan je duidelijk voelt dat het werkt.

Terug
Naar boven