Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit in een kuur met EQ en ik vind het TOP!tokkel zei:heb jij er wel goede ervaringen mee schroefje?
Was eigelijk van plan om te gaan kuren met boldenone, maar ik lees allemaal maar negatieve dingen.
GS powereuropeman zei:

heeft schroef geen kuurlogborninawonder zei:En wat gebruikt Schroefje daar nog allemaal bij?
Hoelang duurt de kuur en hoelang al bezig?

bencher zei:Maar als je nu deze 2 kuurtjes vergelijkt voor massa te pakken en je doet het nodige aan vocht zou je dan nog steeds voor bold gaan? want je moet ook langs een kant kijken naar de prijs, 10 x 200mg deca is stukken goedkoper als 10x 400mg equi en ik wil gaan voor de kilo's deze keer , een beetje vocht erbij kan toch verholpen door proviron? of niet soms? en ik wil niet het risico lopen om de equi aan 400 te nemen en dan nog niet het gewenste effect te verkrijgen.
week 1-10: bold/equi 400mg
week 1-10: test Enant 250mg
week 1-4: 25mg dboll
week 6-10: winny depot 50mg EOD
nakuur: .........combi nolva clomid
oftewel:
week 1-10: deca 200mg week
week 1-10: test Enant 250mg
week1-4: 25mg dboll
week 6-10: winny depot 50mg EOD
week 3-10: 25mg proviron
nakuur: ...........combi nolva clomid
ik denk dat ik zelf in de toekomst voor de tweede ga gaan:
- hoeveelheden niet te zwaar.
- ik wil het vocht beperken door vanaf week 2 of 3 proviron erbij te nemen
- ik zit rond de 11-12% dus winny voor extra hardheid en kracht
- na al de negatieve reacties over bol ga ik gewoon voor 200mg deca per week die volgens mij toch nog iets realistiser is als 2 weken frontlaod equi op 800 en 8 weken aan 400mg te zetten.
Bro je leest ook negatieve dingen over tren, test, deca, dbol anadrol enzovoortstokkel zei:heb jij er wel goede ervaringen mee schroefje?
Was eigelijk van plan om te gaan kuren met boldenone, maar ik lees allemaal maar negatieve dingen.
Big_T zei:
Big_T zei:IMO toch grotendeels je dieet. Maar de test zal idd altijd wat vocht en vet geven. Maar als je dat met eq/test al hebt dan zal dat met deca/test nog veel erger zijn.