XXL Nutrition

bold/equipose goed of slecht???

heb jij er wel goede ervaringen mee schroefje?
Was eigelijk van plan om te gaan kuren met boldenone, maar ik lees allemaal maar negatieve dingen.

tokkel zei:
Was eigelijk van plan om te gaan kuren met boldenone, maar ik lees allemaal maar negatieve dingen.
Ik zit in een kuur met EQ en ik vind het TOP!

En wat gebruikt Schroefje daar nog allemaal bij?
Hoelang duurt de kuur en hoelang al bezig?

borninawonder zei:
En wat gebruikt Schroefje daar nog allemaal bij?
Hoelang duurt de kuur en hoelang al bezig?
heeft schroef geen kuurlog ;)

En heeft schroef zijn kuur niet voor gesteld?

maar goed blijkbaar ben ik in een goede bui :P

week 1-2 800mg EQ(deze zet ik 2*week)

week 1-13 50mg/day provion
week 1-3 100mg Test-Prop/EOD
week 1-10 EQ 400mg/week

week 1-10Test Enanthaat 500mg/week

week 10-13100mg Test-Prop/EOD
week 7-13 Trenbolone 75mg EOD
week 6-12 500iu HCG/week

Nakuur:

week 14: 40mg nolva/day
week 15: 50mg clomid + 40mg nolva/day
week 16 : 50mg clomid + 40mg nolva/day
week 17 : 50mg clomid,20mg nolva/day
week 18: 50 mg clomid/day

Dank je wel,Schroefje. :grinny:
Had er echt niet aan gedacht je log te controleren.Sorry :bow:
Toch lief van je :heart:

• Topic Starter Topic Starter
Maar als je nu deze 2 kuurtjes vergelijkt voor massa te pakken en je doet het nodige aan vocht zou je dan nog steeds voor bold gaan? want je moet ook langs een kant kijken naar de prijs, 10 x 200mg deca is stukken goedkoper als 10x 400mg equi en ik wil gaan voor de kilo's deze keer , een beetje vocht erbij kan toch verholpen door proviron? of niet soms? en ik wil niet het risico lopen om de equi aan 400 te nemen en dan nog niet het gewenste effect te verkrijgen.

week 1-10: bold/equi 400mg
week 1-10: test Enant 250mg
week 1-4: 25mg dboll
week 6-10: winny depot 50mg EOD

nakuur: .........combi nolva clomid

oftewel:

week 1-10: deca 200mg week
week1-4: 25mg dboll
week 3-10: 25mg proviron

nakuur: ...........combi nolva clomid

ik denk dat ik zelf in de toekomst voor de tweede ga gaan:

- hoeveelheden niet te zwaar.
- ik wil het vocht beperken door vanaf week 2 of 3 proviron erbij te nemen
- ik zit rond de 11-12% dus winny voor extra hardheid en kracht
- na al de negatieve reacties over bol ga ik gewoon voor 200mg deca per week die volgens mij toch nog iets realistiser is als 2 weken frontlaod equi op 800 en 8 weken aan 400mg te zetten.

Al dat gedoe met EQ en Winstrol depot is heel erg jammer.
Met 12 % procent BF% heb je daar in mijn ogen geen bal aan.

Het gaat namelijk om de basis, namelijk een goede massabouwer.
Dan gaat er eigenlijk niks boven testosteron als het gaat om resultaat en flexibiliteit in gebruik. Bij lage hoeveelheden kan een stack met Deca ook prima resultaten geven zonder al te veel sides. Je moet echter weten wat je doet en waarom je het doet.

Jij hebt het bijvoorbeeld over de kosten maar bouwt dan wel 5 weken Winny in. Dat is met 12% BF en als onderdeel van een BULKKUUR niet erg handig.
Temeer omdat je al Proviron gebruikt (ook een gemethyleerd DHT product) welke op zich al voor meer hardheid en densiteit zorgt.
En om de eerste 2 weken geen Proviron te gebruiken is wel heel krenterig :)

Greetz

bencher zei:
Maar als je nu deze 2 kuurtjes vergelijkt voor massa te pakken en je doet het nodige aan vocht zou je dan nog steeds voor bold gaan? want je moet ook langs een kant kijken naar de prijs, 10 x 200mg deca is stukken goedkoper als 10x 400mg equi en ik wil gaan voor de kilo's deze keer , een beetje vocht erbij kan toch verholpen door proviron? of niet soms? en ik wil niet het risico lopen om de equi aan 400 te nemen en dan nog niet het gewenste effect te verkrijgen.

week 1-10: bold/equi 400mg
week 1-4: 25mg dboll

nakuur: .........combi nolva clomid

oftewel:

week 1-10: deca 200mg week
week1-4: 25mg dboll
week 3-10: 25mg proviron

nakuur: ...........combi nolva clomid

ik denk dat ik zelf in de toekomst voor de tweede ga gaan:

- hoeveelheden niet te zwaar.
- ik wil het vocht beperken door vanaf week 2 of 3 proviron erbij te nemen
- ik zit rond de 11-12% dus winny voor extra hardheid en kracht
- na al de negatieve reacties over bol ga ik gewoon voor 200mg deca per week die volgens mij toch nog iets realistiser is als 2 weken frontlaod equi op 800 en 8 weken aan 400mg te zetten.

tokkel zei:
Bro je leest ook negatieve dingen over tren, test, deca, dbol anadrol enzovoorts

Dat komt niet omdat de AAS slecht werkt, maar omdat

- mensen het fout gebruiken (dosis/stack/voorzorgen)
- verkeerd inschatten (teveel verwachten)
- slechte voeding/training hebben
- iedereen anders reageerd of andere genetische aanleg heeft
- ...

EQ is in principe een goed middel, te vergelijken met een anabool als dbol of deca maar dan zonder de vetwinst en vochtwinst.
Spreekt vanzelf als die 2 wegvallen dat je 50% minder gewicht aankomt. Maar dat is het juist: een kuur gaat niet over winnen van vet en water, wel over het winnen van spierweefsel (puur eiwit) en daarbij een kleine hoeveelheid intracellulair vocht (kan je krijgen door te stacken met een testo vorm)

Dus kort:

eq+ test= je krijgt wat je ziet
deca+test= je bedriegt jezelf tijdens de kuur want de kilo's zijn 50% "nep". Tenzij je estrogeen blokkers en anti oestrogenen neemt, maar dan kan je dus eigenlijk net zo goed eq gebruiken.

En ik wil nog toevoegen dat eq helemaal niet zwaar op je eigen test ligt, zoals hier ergens werd beweerd, die persoon moet dan maar eens deca gaan gebruiken om te weten wat dat is.
Heb verschillende cycles gezien bij maten en eq komt er altijd beter uit op lange termijn als de blijvende kilo's getelt worden.

Big_T zei:
eq+ test= je krijgt wat je ziet

Hier moet ik ff inspringen:

Mn laatste kuur nam ik 500 mg testo en 400 mg boldenone/week.

Ik ben van 86kg naar 97 kg gegaan. Eenmaal begonnen met cutten, had ik er in no time 6 kg vet/vocht af. Nu was mn BF al aardig hoog voor de kuur.

Moraal van het verhaal:

Indien je niks aan de aromatisering van de testo doet, en enigzins gevoelig voor oestrogeen bent, pak je aardig wat kg's vet en vocht mee.

IMO toch grotendeels je dieet. Maar de test zal idd altijd wat vocht en vet geven. Maar als je dat met eq/test al hebt dan zal dat met deca/test nog veel erger zijn.

Maar goed dat vet dat je tijdens de cut verloor kan dus idd van voor de kuur zijn. Wat belangrijk is, is wat je vet/vochttoename was pre/post cycle.

Big_T zei:
IMO toch grotendeels je dieet. Maar de test zal idd altijd wat vocht en vet geven. Maar als je dat met eq/test al hebt dan zal dat met deca/test nog veel erger zijn.

Was ff vergeten dat dat mede aan een flink calorieoverschot te wijten is.
Wanneer ik weinig vet wil aanzetten tijdens een massakuur, moet ik al helemaal niet op 4000 kcal gaan zitten. Dat werkt niet voor mij. Ik groei dan als kool, maar mn buik groeit lekker mee.

Ik heb besloten om in mn volgende kuur aridimex te nemen. 0.5 mg/dag.

Heb je foto's gezien en idd je bent flink gegroeid maar je hebt daarbij ook helaas wat vocht en vet zoals velen. Denk dat je met die iets lagere cal (maar vooral heel clean eten imo) en de ari wel heel wat kan voorkomen ja.

Persoonlijk ga ik het houden bij proviron of nolva tegen het vocht/vet bij me eerste kuur (ergens volgend jaar)

Terug
Naar boven