XXL Nutrition

Deca of Bold?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben 1,92m heren, en met 114kg vind ik mezelf nog steeds niet echt groot, m'n vriendin zegt van wel en ook rondom me zeggen ze dat ik enorm geworden ben maar als ik in de spiegel kijk zeg ik nee das niet groot, dat kan nog veel groter.:D

Nog even over het Tren-gebeuren. Ik ben namelijk niet zo'n voorstander om om de dag te zetten, is Tren E niet mogelijk dan?

Ook zou ik graag willen weten hoeveel weken je kunt kuren met Trenbolone?

Ook zou ik graag willen weten hoeveel weken je kunt kuren met Trenbolone?

Voor je gezondheid liefst zo weinig mogelijk.
Als je na je kuur 3-4 maand pauze pakt kan het eigenlijk geen kwaad om iedere keer opnieuw tren te gebruiken. Als we er van uitgaan dat je 12tal weken kuurt.

Voor je gezondheid liefst zo weinig mogelijk.
Als je na je kuur 3-4 maand pauze pakt kan het eigenlijk geen kwaad om iedere keer opnieuw tren te gebruiken. Als we er van uitgaan dat je 12tal weken kuurt.

Allright, das goed nieuws.
Dus na 3-4 maanden rust de volgende kuur is dus mogelijk?

D-bol: 50mg/d week 1-5
Test-E: 750mg/e5d week 1-14
Tren-E: 600mg/w week 1-12

ik zou geen d-bol nemen in die combi.. die hoge dosis test en tren slaat ook al goed snel in!

Zit met het volgende dilemma.
Ik ben mijn volgende kuur aan het voorbereiden en weet niet wat ik als bijstof zal nemen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Trenbolone, helaas heb ik dat in mijn tweede kuur al gebruikt en dus ben ik genoodzaakt een andere mass-builder als bijstof te kiezen.
Naar mijn weten zijn deca en boldenone de enige andere steroiden die voor een dusdanige massa kunnen zorgen, alle andere zijn milder en minder gains.
Nu gaan er een hoop verhalen de ronde over deze 2 bijstoffen. Deca geeft een hoop massa maar dit is ook vet en vocht. Bold geeft minder massa dan Deca maar dit zijn dan ook wel harde gains.
Mijn vraag luid: Welke van de twee geeft de meeste massa en is dus als mass-builder het krachtigst?

Deca een massa bouwer? Niet bij mij in ieder geval, en als je een keer eerder tren hebt gehad wil dat niet zeggen dat het nu niets meer doet, da's onzin. Ik vind tren een heftiger goedje dan deca, en op bold ga je zeker niet hard.
Ik heb zelf de tren al klaarstaan ;)

Deca een massa bouwer? Niet bij mij in ieder geval, en als je een keer eerder tren hebt gehad wil dat niet zeggen dat het nu niets meer doet, da's onzin. Ik vind tren een heftiger goedje dan deca, en op bold ga je zeker niet hard.
Ik heb zelf de tren al klaarstaan ;)

Oke, dus Tren in mijn volgende kuur is dus mogelijk.
Tren is zeker heel erg goed, ik ben er erg blij mee. Ook omdat ik geen bijwerkingen heb.
Heb de Tren nog niet klaarstaan maar dat zal zeker gaan gebeuren.:D
Ik ga wel iets hoger in dosering, 600mg/w.
Cheers bro voor je respons.:knipoog:

Bro pak dan gewoon lekker para.. die kun je wel 2x per week zetten. Is ook heftig spul.

Boldenone (samen met provi) word vaak gebruikt in cut kuurtjes dacht ik...deca niet? met 16,6% op de schaal van richter zou ik Boldenone kiezen :D

Boldenone wordt wel degelijk in de bulk gebruikt.
Dit komt door de bijkomstigheid dat je eetlust toeneemt.
Je dient dan wel hoog te doseren (600-800mg) en de duur van te kuur op z'n minst op 14 weken te zetten. (14-16 weken)
Boldenone laat gewoon heel erg lang op zich wachten eer er resultaten zichtbaar zijn.
Daarom hoor je zo vaak teleurstellende berichten van mensen die met Bold hebben gekuurd. Omdat ze 10-12 weken 400mg hebben gebruikt, maw weggegooid geld.

Enne 16,6%? Beter lezen bro, tis 15,5%
En zolang ik onder de 18% blijf zal er niet gecut worden.
Tis de bedoeling om te groeien en waarom dan cutten als er wat vet aanwezig is, cutten houd alleen maar op in de groei.
Cutten is voor later wanneer de hoeveelheid spiermassa daar is, cutten is voor beach-boys die een wasbordje willen in de zomer.
Het is niet bulken, cutten, bulken, cutten, etc.
Zolang je BF binnen perken blijft kun je gewoon door blijven bulken.

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Bro pak dan gewoon lekker para.. die kun je wel 2x per week zetten. Is ook heftig spul.

Zal daar eens wat meer over gaan opzoeken, cheers buddy.;)

Laatst bewerkt:
Heb zelf veterinaire bold gebruikt in combi met test. Vond het behalve de vasculariteit niet zo heel veel toevoegen.. Ben tot 500 mg/wk met bold gegaan, dat was met die veterinaire dosering al 10 ml hahaha! Nog nooit zoveel geprikt in mn leven als in die periode.

Bold hielp ook om in de cut fase (yep, ik wel) alles wat vast te houden.
Deca haalt mn libido teveel onderuit en geeft weinig extra op de test. Tren daarentegen ging als een speer. Maar wel wat sides.

Anyway, altijd zelf kijken wat het lekkerst voor je werkt.

Heb zelf veterinaire bold gebruikt in combi met test. Vond het behalve de vasculariteit niet zo heel veel toevoegen.. Ben tot 500 mg/wk met bold gegaan, dat was met die veterinaire dosering al 10 ml hahaha! Nog nooit zoveel geprikt in mn leven als in die periode.

Bold hielp ook om in de cut fase (yep, ik wel) alles wat vast te houden.
Deca haalt mn libido teveel onderuit en geeft weinig extra op de test. Tren daarentegen ging als een speer. Maar wel wat sides.

Anyway, altijd zelf kijken wat het lekkerst voor je werkt.

Je was dus een soortemet speldenkussen hehehe.
Die Bold is heftiger wordt beweerd, maar hoeveel weken gebruikte je het dan?

Ik heb mazzel, heb op een aantal pukkeltjes na geen bijwerkingen van tren, echt helemaal niets dus is tren voor mij het wondermiddel.:D

Je was dus een soortemet speldenkussen hehehe.
Die Bold is heftiger wordt beweerd, maar hoeveel weken gebruikte je het dan?

Ik heb mazzel, heb op een aantal pukkeltjes na geen bijwerkingen van tren, echt helemaal niets dus is tren voor mij het wondermiddel.:D

Hahaha, kun je zeggen ja! Ik heb 100 ml bold verbruikt, de helft op 500 mg/wk dus dat is 10 weken en de rest op ongeveer 350. Was een vrij lange kuur van ongeveer 25 weken. Heb twee kuren gedaan met Bold en alleen de veterinaire. Gaf me wel veel zuurstof.

Op tren ga ik als een speer, maar wel veel zweten en een beetje kortademig. Daarnaast heftige aggresieve dromen en ook een veel korter lontje, daar heb ik op test niet zo'n last van. Zit nu in de opbouw met test, over een week of twee-drie tren erbij.

Hahaha, kun je zeggen ja! Ik heb 100 ml bold verbruikt, de helft op 500 mg/wk dus dat is 10 weken en de rest op ongeveer 350. Was een vrij lange kuur van ongeveer 25 weken. Heb twee kuren gedaan met Bold en alleen de veterinaire. Gaf me wel veel zuurstof.

Op tren ga ik als een speer, maar wel veel zweten en een beetje kortademig. Daarnaast heftige aggresieve dromen en ook een veel korter lontje, daar heb ik op test niet zo'n last van. Zit nu in de opbouw met test, over een week of twee-drie tren erbij.

25 weken is inderdaad wel een aardig kuurtje.
Heb je ook HGH gebruikt dan of enkel maar AS?
Moet toegeven dat ik dan toch wel een bijwerking van Tren heb maar gelukkig geen ernstige, kortademigheid. Dacht eerst dat het kwam door de snelle gewichtstoename en dat mijn lichaam daar gewoon aan moet wennen want ook ik ga als een speer met Tren. Maar nu jij zegt dat je daar ook last van hebt zal het wel door de Tren komen. Maar verder ook helemaal niets, geen rare dromen, niet overmatig zweten, geen kort lontje, nee tis helemaal toppie. Ben allang weer blij dat ik er weer een kuur mee kan gaan doen.:D

Moet toegeven dat ik dan toch wel een bijwerking van Tren heb maar gelukkig geen ernstige, kortademigheid. Dacht eerst dat het kwam door de snelle gewichtstoename en dat mijn lichaam daar gewoon aan moet wennen want ook ik ga als een speer met Tren. Maar nu jij zegt dat je daar ook last van hebt zal het wel door de Tren komen. Maar verder ook helemaal niets, geen rare dromen, niet overmatig zweten, geen kort lontje, nee tis helemaal toppie. Ben allang weer blij dat ik er weer een kuur mee kan gaan doen.:D

Het is niet omdat je de vorige keer geen sides gehad hebt dat het nu hetzelfde zal zijn. Tren is en blijft een raar en onvoorspelbaar ding in mijn ogen. Ik heb op 400mg tren e overlaatst gezeten en kon er niet meer tegen terwijl ik vroeger zonder problemen een stukje hoger zat.

Die 25 weken was ook met HGH ja. Daar zat geen tren bij trouwens. Aan het eind daarvan had ik het meeste volume ooit, al blijft het frustrerend dat anderen duidelijk groter kunnen groeien dan ik ;)

Terug
Naar boven