AndroidHealthClinic

Bold-Primo-(Mast)

Bezoekers in dit topic

Ja kijk wat ik zelf bijvoorbeeld ga proberen in het voorjaar is 6 weken 250test 600bold gevolgd door 6weken 250test 600primo. Laatste kuur in de zomer 16 weken gekuurd 250test 600primo en kan nou niet bepaald zeggen dat ik nog groeide na week 10. Hoor veel positieve verhalen over het wisselen van compounds na 6 tot 8 weken. Ook Cools hoor je zeggen dat het werkt vanaf dag 1 en dat de rek eruit is na 6 weken.

In het topic van pleister, kan je ook lezen dat zijn coaches hem vaak na 5-6 weken laten wisselen van compounds. Er zal daar wel een reden voor zijn ;)
 
de grondstof van goede primo hier in NL ver te zoeken vaak zwaar ongedosseerd maar verder succes met je kuur

Het komt uit de UK miss verandert dat de zaak een beetje. Iig heb ik er wel wat vertrouwen in en anders 1e en laatste keer
 
In het topic van pleister, kan je ook lezen dat zijn coaches hem vaak na 5-6 weken laten wisselen van compounds. Er zal daar wel een reden voor zijn ;)

Ik doe in principe hetzelfde alleen komt er na 6 weken een compound bij en na 12 weken een mogelijke verhoging daarvan.
 
Laatst bewerkt:
de grondstof van goede primo hier in NL ver te zoeken vaak zwaar ongedosseerd maar verder succes met je kuur

Daarom moet je het ook niet in Nederland kopen.
 
Back
Naar boven