MuscleMeat

Bold-Primo-(Mast)

Bold only niet, maar wel zonder test.

Lees ervaringen van andere mensen met bold en je zult zien dat meer dan de helft libido verlies aangeeft. Dit zou komen, pin me er niet aan vast, doordat het invloed uitoefent op de GABA receptor

Ik merk met bold dat ik veel minder aan sex denk.

Met tren wil ik alles neuken wat een hartslag heeft, met bold is het meer zo van "nou, oke, heel even dan". Kost me dus meer moeite om zin te krijgen :P

Heb een keer 500bold only gedaan en idd libido 0,0 is geen aanrader

Bold 600-750
Primo 400-600
Tren a 350

Dat lijkt me een monsterkuur.

Bold only niet, maar wel zonder test.

Lees ervaringen van andere mensen met bold en je zult zien dat meer dan de helft libido verlies aangeeft. Dit zou komen, pin me er niet aan vast, doordat het invloed uitoefent op de GABA receptor

Ik merk met bold dat ik veel minder aan sex denk.

Met tren wil ik alles neuken wat een hartslag heeft, met bold is het meer zo van "nou, oke, heel even dan". Kost me dus meer moeite om zin te krijgen :P

Hehe, mijn vrouw vindt high tren ook niet zo leuk als ik :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal proberen alles samen te vatten naar een reactie met mijn mening. Scheelt leeswerk voor iedereen die gepost heeft en het is wat overzichtelijker :).

-Libidocrash van bold: nooit van gehoord/gelezen, ik ga het opzoeken. Heb er zelf ook nog nooit last van gehad maar dan wordt voor mij de oplossing 125 sustanon /week. Geen proviron ik inject liever dan slik haha
-Geen tren: ik denk dat dat de beste kuur ooit zal worden (bold/primo/tren) echter heb ik 0,0 zin in tren side's. Ik vind de side's erger dan het resultaat helaas.
-Waarom primo niet vanaf het begin: ik heb last van haaruitval en om deze reden wil ik primo eens proberen om te kijken of het hetzelfde is als wat ik verlies op mast (geen primo ervaring). Daarom vind ik het nog niet nodig om primo vanaf het begin mee te laten lopen, en 600 bold om te cutten is geen misselijke dosering. Ik vind een kuur van 600 bold al erg volstaan voor het resultaat wat het mij geeft.
-Waarom primo niet op 600: Ik wil beginnen met 400 en kijken wat het voor mij doet. Ben ik niet tevreden up ik de dose naar 600. Indien dit het geval is schat ik dat dit gaat gebeuren rond 8 weken voor het einde van de kuur waardoor ik zeker nog een tijd op een hogere dosis primo kan doorgaan.

Kuur ziet er nu als het volgt uit:
Wk 1-18 125 Sust
Wk 1-18 600 Bold
Wk 5-18 400 Primo

(Wk 11-18 200 Primo +)
(hCG 1000 /week t/m laatste week nakuur)

Toch nog op- en/of aanmerkingen, dan hoor ik dit graag van jullie.

Cools zegt altijd dat hcg ook voor een verhoogde test zorgt en geloof dat bigcat destijds eens heeft geroepen dat bold vanaf 6 of 700 gelijk stond aan 125 test. Dus idd bij nader inzien zou je niet perse test erin hoeven doen.
Vanaf 1000mg was dat iets wat ze in et midden oosten veel doen.
Zou dr mast bij doen op minimaal 600+.
En 125 test E.

Heb jij nog een idee wat zijn doseringen waren in deze stack?

Wat in zijn topic staat:
Bold 800+ minimaal 8-10 weken
Primo 600-1000 minimaal 8-10 weken
Tren xxx

In zijn kuurlog:
12 weken blast : 500mg TestE, 800 mg TrenE, 400mg MastE
7 weken cruise : 500 mg TestE
12 weken blast : 500 mg TestE, 800mg TrenE, 400mg MastE
7 weken cruise : 250 mg TestE, 900mg boldenone
12 weken blast : 250 mg TestE, 900mg boldenone, 800mg TrenE, 400mg MastE

Niet helemaal jouw vraag maar het komt in de richting :P

Primo 16 week 700 ml

Ik vraag me echt af of je nog progressie boekt bij een kuur met dezelfde middelen, zelfde dosis langer dan 12 weken....

Ik vraag me echt af of je nog progressie boekt bij een kuur met dezelfde middelen, zelfde dosis langer dan 12 weken....

Wat zou jij voorstellen dan? Ik ben van mening dat ik niet perse om de zoveel tijd moet verhogen qua gear, en als ik dat doe hoeft het niet met heel veel mg's. Daarnaast gaat voornamelijk de bold niet zo snel uit het lichaam waardoor de totale mg's steeds wekelijks een beetje verhoogt. Weet niet of ik dit zo goed uitleg. Plus dat ik cut en gewicht verlies. Hierdoor heb ik persoonlijk het idee dat verhogen of andere compounds inbrengen niet perse nodig is maar meningen kunnen verschillen.

Wat zou jij voorstellen dan? Ik ben van mening dat ik niet perse om de zoveel tijd moet verhogen qua gear, en als ik dat doe hoeft het niet met heel veel mg's. Daarnaast gaat voornamelijk de bold niet zo snel uit het lichaam waardoor de totale mg's steeds wekelijks een beetje verhoogt. Weet niet of ik dit zo goed uitleg. Plus dat ik cut en gewicht verlies. Hierdoor heb ik persoonlijk het idee dat verhogen of andere compounds inbrengen niet perse nodig is maar meningen kunnen verschillen.
Ja kijk wat ik zelf bijvoorbeeld ga proberen in het voorjaar is 6 weken 250test 600bold gevolgd door 6weken 250test 600primo. Laatste kuur in de zomer 16 weken gekuurd 250test 600primo en kan nou niet bepaald zeggen dat ik nog groeide na week 10. Hoor veel positieve verhalen over het wisselen van compounds na 6 tot 8 weken. Ook Cools hoor je zeggen dat het werkt vanaf dag 1 en dat de rek eruit is na 6 weken.

Ja kijk wat ik zelf bijvoorbeeld ga proberen in het voorjaar is 6 weken 250test 600bold gevolgd door 6weken 250test 600primo. Laatste kuur in de zomer 16 weken gekuurd 250test 600primo en kan nou niet bepaald zeggen dat ik nog groeide na week 10. Hoor veel positieve verhalen over het wisselen van compounds na 6 tot 8 weken. Ook Cools hoor je zeggen dat het werkt vanaf dag 1 en dat de rek eruit is na 6 weken. Ik ga het iig uitproberen

Dit lees ik zelf idd ook veel. Volgens mij werd het ook in een log hier ergens gebruikt door coaches. Echter denk ik dat het met bold minder uit maakt of ik langer door ga. Om de rek erin te houden voeg ik een compound toe, de primo en eventueel verhoog ik de primo. Ik begrijp je punt maar ik ben van mening dat voor mijn doel het niet perse nodig is.

Terug
Naar boven