MuscleMeat

Boldamaxx???

skrewdrive

Cool Novice
Waardering
0
Hey,
Ik heb net Boldenon aangeboden gekregen met de naam Boldamaxx. Ik vind er op het net nergens info over, maar het is naar het schijnt goed spul. Weet iemand hier meer over?

• Topic Starter Topic Starter
Niemand???

plaats anders ff foto

Ik heb een foto doorgestuurd gekregen. Ik zal ff de linke geven.
[Link niet meer beschikbaar]

Ohja, men vertelde me er nog bij dat het 300mg/ml gedoseerd was.

meneer de dealer mag ik even een foto maken ?:D

Hey bro,

Ik heb er nog nooit van gehoord, als het 300 mg/ml is zal het ongetwijfeld van een UG-lab komen. Over de kwaliteit is dan dus niets bekend. Blijft dus tricky bro..

Grt. Rico

Staat onderaan op de vial iets met 'vetinary'.

Nou het lijkt me sterk dat er vetinaire producten zijn met die dosering.
Al die middelen zijn normaal juist erg laag gedoseerd.

Ik denk dat ik idd ga wachten tot er wat meer over bekend is. Geen onnodige risicos nemen voor die paar euros minder :)

is puur underground en wordt geproduceerd in duitsland door MAXXLABS.

Bijna goed,Boris...

Het wordt idd gemaakt door Maxx Generic Lab Belgium en de naam zegt het dus al...een Belgisch underground lab.

Heb er goede dingen over gehoord en gelezen dus met de kwaliteit zou het goed moeten zitten...

Ik had begin deze week ook al eens gelezen op Duitse fora. Moet naar het schijnt inderdaad goed zijn en hoog gedoseerd. Ik ga het eens uitproberen en dan weet ik wel te melden wat de resultaten zijn.

Ze produceren zelfs test enanthate van 500mg/ml!!
Scheelt je weer prikken....erg lekker dus. :D

Dat lijkt me wel want anders zullen ze het wel niet doen,denk je zelf ook niet? ;)

Als ik iets post het ik het uitgezocht anders post ik het niet,kerel.

Ik heb er zelfs een foto van maar ja....daar kan je natuurlijk ook niet aan zien of het wel klopt,hé? ???

ariekanarie zei:
Ze produceren zelfs test enanthate van 500mg/ml!!
Scheelt je weer prikken....erg lekker dus. :D

Kan niet, onzin.

De ester wordt geweld aan gedaan en gaat kapot.
Net als Tren-doseringen van 120mg/ml, ook onmogelijk.
Maximum is 100mg/ml voor Tren, bij testosteron hooguit 300mg denk ik.

Allemaal leuk wat zo'n Maxx denkt te fabriceren maar ze moeten zich wel aan de technisch mogelijke maxima houden.

Ik heb reacties gehoord en gezien van mensen die het gebruikt hebben en die uiterst tevreden waren, en dat is waar het om draait. Ik hou jullie wel op de hoogte wat de resultaten/ervaringen zijn. Is het bucht, dan zal het niet lang op de markt zijn, maar beginnende UG labo's moeten zich in het begin altijd nog bewijzen. Tot voor kort had ik ook nog nooit van GG gehoord, en dat blijkt toch ook niet slecht te zijn aan de reacties op dit forum te horen...

Navy zei:
Daarom.
Maarja er zijn altijd mensen die alles geloven wat ze lezen, en wat er wordt aangeboden op internet.
Dit zijn ook meestal de mensen die weinig verstand van zaken hebben, en dus vaak klerezooi in hun donder spuiten.
Nogmaals..hou het gewoon bij de bekende Human Grade en de bekende underground labs.

greetz

Welterusten,mannen. ;)

Geloof vooral wat je wil geloven,mij maakt het toch geen hol uit.

Ik ging niet naar bed hoor :D

DBC01 zei:
Kan niet, onzin.

De ester wordt geweld aan gedaan en gaat kapot.
Net als Tren-doseringen van 120mg/ml, ook onmogelijk.
Maximum is 100mg/ml voor Tren, bij testosteron hooguit 300mg denk ik.

Allemaal leuk wat zo'n Maxx denkt te fabriceren maar ze moeten zich wel aan de technisch mogelijke maxima houden.

Grappig....ben jij wetenschapper bij Organon ofzo?
Jij weet in al je wijsheid dat dit dus absoluut onmogelijk is en dat er nooit wat veranderd aan zou kunnen worden?
Het zou niet kunnen zijn dat er in 2005 een biochemicus opstaat met nieuwe formule om meer mg in 1 ml te krijgen?

Je moet niet doen alsof je een Willie Wortel bent want dat ben je niet,gozer.
Net zo min als ik dus troost je met die gedachte.

Niet alles meteen afkraken en doen alsof jouw wijsheid wet is,je komt erg irritant over op die manier.

Terug
Naar boven