MuscleMeat

Boldamaxx???

die americanen sporen niet.. las v/d week een topic over wat de max dosis voor trenbolone acetate was... 1 aap zette eens voor 2 weken 600mg ED ??? :eek: de ander 300mg ED.. leipo's.. en wat heb je in godensklote aan 500mg/ml ?? lekker handig als je 400mg wil zetten oid.

Iemand die net begint heeft idd niet veel aan 500mg/ml maar de wat gekkere gasten zoals ik zouden dat wel graag willen. ;)

Als je eenmaal op hoeveelheden van 1000mg of meer zit scheelt het toch....

ariekanarie zei:
Iemand die net begint heeft idd niet veel aan 500mg/ml maar de wat gekkere gasten zoals ik zouden dat wel graag willen. ;)

Als je eenmaal op hoeveelheden van 1000mg of meer zit scheelt het toch....

Is vast niet lekker als de testo in het spuitdepot pas crashed! :D

En dat kan gebeuren, anders zouden de gerenommeerde fabrikanten wel met 400mg/ml testo komen. Al is het alleen maar om op de verpakking te kunnen bezuinigen.

Voor de veteranen a.s. gebruikers is het wel degelijk makkelijk als er hoger gedoseerde middelen zijn, scheelt toch weer een aantal keer prikken.

Na wat we geleerd hebben over stabiele bloedwaarden lijkt het me niet zo verstandig om 1ml in één keer te moeten zetten met patsboem 500mg.

Liever gewoon lekker opdelen in 250mg/ml zoals het het beste is en verdelen over de week in 2-3 keer 1ml van 250mg.

• Topic Starter Topic Starter
Daar heb je gelijk in. Zulke hoge doseringen zijn enkel goed als je met monsterlijke hoeveelheden gaat werken. Anders moet je nog met halve milliliters gaan prutsen

En... ? Al wat ervaringen ?

Grtz.. 100%

Nee,dus stuur me die ampul snel op dan weten we het meteen. ;)

sorry mensen, mar dit spul komt vanuit duitsland, en niet belgie of wat dan ook ;)

tjonge dit is al 2 jaar oud die posts en daar ga jij op reageren mooi zo

heb ik wel gezien, maar maxxlabs is nog steeds actief dus zullen er vast nog steeds spullen naar nl komen ;)

heb ik wel gezien, maar maxxlabs is nog steeds actief dus zullen er vast nog steeds spullen naar nl komen ;)

ik weet niet of dat zo is maar ik ken het iig niet hou het gewoon bij gs en gg bevallen me goed

hhahaha en ja testo en dbc zijn de knuffelbeertjes van dbb

Terug
Naar boven