AndroidHealthClinic

Boldamaxx???

Je moet niet doen alsof je een Willie Wortel bent want dat ben je niet,gozer.
Net zo min als ik dus troost je met die gedachte.

Daar weet jij helemaal niks van, gowzáh!

iig is één ding wel duidelijk; ik neem niet alles klakkeloos over wat er wordt aangeprezen. Als nog eentje onbevooroordeeld is met z'n kritiek dan ben ik het wel (zie 'Suske & DBC en de stano van GS'). Heb jij het zelf al es gebruikt Kanarie? Ik heb het nog nooit gezien, nog noooit van gehoord dus totdat iemand met bewijzen aankomt blijf ik bij wat mensen zeggen die er meer verstand van hebben dan jij en ik.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb het nog niet in mn handen gehad maar als er op meerdere fora goede recensie's over zijn heb ik voorlopig geen reden om aan te nemen dat het troep is.....tot het tegendeel bewezen is.....jij redeneert precies andersom.
Dat is imo de verkeerde insteek maar dat staat je geheel vrij.

Waarom iets afkraken als er nog geen mensen zijn die er beroerde ervaringen mee hebben?

Potverdrieduppies daar gaat ie weer! Lézen lézen lézen!
Ik kraak Boldamaxx niet af. Ik zeg alleen wat over de redenering betreffende de testosteron-500mg/ml. 'k Heb het merk nog nooit gezien dus ik kan er niks over zeggen, de Boldamaxxx dan.

Dus effies goed lezen eer je ingaat op dingen die niet gezegd zijn.

Als je iets bestempeld als onzin heeft dat wel wat weg van afkraken lijkt me...

Laten we maar afwachten totdat iemand de hand op een ampul weet te leggen en het kan laten testen want anders word het een welles nietes spelletje en ik vind het nu wel mooi zo...

Als er dus iemand is die wat van Maxx kan regelen hoor ik het graag want ik wil wel wat laten testen.

De thread ging over Boldamaxxx en niet over de testo maar inderdaad een testje lijkt me super. En ik ben de eerste die in de excuus-stoel zit als er 500mg/ml inzit.
Maar een pot proteine krijg je niet :D

Jij kan de jouwe nog steeds krijgen als je met posts komt waaruit blijkt dat ik een bluffer of een patser ben,kerel :D :D :D

PEACE!! ;)

Hey Navy? een beetje in de war?

Hier nog ff een citaatje van jou uit je post getiteld "Elmo" die nu op slot zit.

Navy:

En dan over arie,
Het is laag bij de grond als je andere mensen gaat afzeiken over hun
uiterlijk.
En dan nog een beetje gaan zitten opscheppen ook.
Zoals ik al zij het is heel makkelijk om iemand naar beneden te halen (kijk maar naar mij post waarvoor ik me zou moeten schamen volgens jou).
Heej..kerel mensen kunnen het krijgen zoals ze het willen..echt waar.
Als mijn reactie uit het niets kwam..dan had ik me moeten schamen.

P.S en de tijd dat ik 20 was is toch alweer een jaar of 3 geleden
.

Je werd in November 2003 lid en toen was je 20. Nu, 12 maanden later ben je in 1 keer 3 jaar ouder geworden? Jokkebrok.
Zal wel door al die ervaringen van je komen :D

Zand erover. Ik zal verder niet meer b**chen.

Peace

Navy zei:

ariekanarie zei:
Jij kan de jouwe nog steeds krijgen als je met posts komt waaruit blijkt dat ik een bluffer of een patser ben,kerel :D :D :D

PEACE!! ;)

Nope ploffer. Ik laat me niet uitdagen om een terechte waarschuwing te krijgen van de mods omdat ik doormauw met jou, Bacardi-vogel.
:hello:

Ploffer?Bacardi-vogel?

Wie blijft er nou doormauwen?

Die post,die je toch nooit gaat vinden,mag je me gewoon PMen hoor,heeft niemand last van! ;)

Hoeft niemand ons te waarschuwen want er is vd rest niks aan de hand,lijkt me.Ik heb me prima vermaakt vandaag maar weet ook wel van ophouden dus wat mij betreft zand erover..... :)

Staat in de vorige thread; loop je te patsen met dat je grotah bent, en te bluffen dat je Omnadren beter kent dan een ander. Dus bluffen en patsen is bewezen ouwe vogelkooi.
Slaap lekker! :)

En dan zeggen dat ik verkeerd lees....

dit is jouw quote,kerel;
In andere threads hebben anderen aardig strak gediscussieerd maar wat jij doet is niks anders dan 'ik ben grotah dus jij mot je bek houwe'.

Dit impliceert dat ik niks anders doe dan mezelf ophemelen en anderen omlaag halen dus toen daagde ik jou uit om behalve DIE ENE POST nog een post te vinden waar ik dat dus doe,REMEMBER??Zo niet;even terug lezen,vriend.

Niet weer verdraaien wat er gezegd word!!

Dus nogmaals;als je behalve die post op welk ander forum een post van mij kan vinden waar ik de patser uithang....DAN heb je pas gelijk...nu niet!

Helaas....geen pot eiwitten voor DBC! :D

• Topic Starter Topic Starter
Kom kom jongens, laten we het een beetje rustig houden. Beter is gewoon af te wachten wat de ervaringen/labtests uitwijzen. Dan pas is er ruimte voor discussie...

Je hebt gelijk,bro.

Ik hou er nu echt over op.

Ariekanarie vriend.. je bent de eerste aan wie ik negatieve karma geef.. wat een geneuzel.. wees een vent en stop nu eens met deze onzin, dit gaat ten koste van de kwaliteit van het forum.

Als je 2 posts boven de jouwe kijkt had ik al aangegeven dat ik klaar was,kerel.
Bedankt dat je het toch nog even oprakelt.Was echt nodig!

En dat karmagelul interesseert me werkelijk geen ruk.

t*ring wat een bullshit zeg!!!
moet helaas :mad: DBC01 wel gelijk geven omtrent de oplosbaarheid!

Wat een k*ttopic zeg!

In de States claimen ze al tijden dat testo makkelijk op 500-600 mg/ml gemaakt kan worden. Ik vindt het een typisch Amerikaans verschijnsel, alles moet maar sterker zijn als dat van een ander.

Daarnaast betref het ook allemaal experimentele mengels, en in sommige gevallen gebruikt men een superoplosmiddel, dat mogelijk zelfs dichloormethaan bevat. Daar los je wellicht 1000mg/ml in op, maar je lichaam ook!!!!

Is lekker zeg met 1/4 ml's gaan werken...tenzij men graag 1200mg test/week zet.

Terug
Naar boven