AndroidHealthClinic

Boldenon erin of er uit?

raimon

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
126kg
Ik ben na aanraden van plan een 10 weekse kuur te doen,
Tren: 400mg/week
Test: 500mg/week
EQ: eerste week 750mg daarna 500mg/week

Alleen weet ik nou niet hoeveel de boldenon daarin bij gaat dragen. Ik heb mijn twijfels dus. Veel kracht en spiermassa zal er wel niet inzitten, maar is het nou de moeite om het te nemen zodat ik er net iets strakker uit zal zien?
Of kan ik dan beter de tren naar 600mg doen?
PS: ik vind 1 a 2 keer per week spuiten eerst wel genoeg denk ik, dus wil liever niet elke dag, anders nam ik wel winstrol.

Laatst bewerkt:
600mg tren lijkt me wat teveel van het goede bro :D
zou gewoon 500mg test en 400mg tren doen, lijkt me al zwaar genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
enrico zei:
600mg tren lijkt me wat teveel van het goede bro :D
zou gewoon 500mg test en 400mg tren doen, lijkt me al zwaar genoeg.

veel is niet altijd beter idd. Daarom twijfel ik al over die EQ

Denk dat de Eq. weinig toegevoegde waarde zal hebben. :)

Ik zou zeggen, hou het simpel. Ik denk toch echt wel dat je goede resultaten zult boeken met 500mg test en 400mg tren.

Wat zijn je stat's, kuurverleden?

raimon zei:
Ik ben na aanraden van plan een 10 weekse kuur te doen,
Tren: 400mg/week
Test: 500mg/week
EQ: eerste week 750mg daarna 500mg/week

Alleen weet ik nou niet hoeveel de boldenon daarin bij gaat dragen. Ik heb mijn twijfels dus. Veel kracht en spiermassa zal er wel niet inzitten, maar is het nou de moeite om het te nemen zodat ik er net iets strakker uit zal zien?
Of kan ik dan beter de tren naar 600mg doen?
PS: ik vind 1 a 2 keer per week spuiten eerst wel genoeg denk ik, dus wil liever niet elke dag, anders nam ik wel winstrol.

Bedoel je dat dit je eerste kuur wordt???

• Topic Starter Topic Starter
Ja het lijkt net of ik nieuw ben met 3 posts, maar heb hier ruim een jaar niet meer gepost. Ik train 4,5 jaar nu en begon ooit met 116kg, 34% vet. ben 1,90m en woog 2 weken terug 117kg,12% vet.
Bankdrukken: 145kg
laatste 2 sets van 8 reps.

Heb als eerste keer een kuurtje deca 200mg/week gedaan van 8 weken, kuurtje winstrol 50mg/dag van 4 weken, laatste kuurtje van 2 jaar terug was met test prop 100mg/dag+tren ace 80mg/dag 6 weken lang.
Daarna ben ik in +/-2 jaar naturel trainen en goed eten nog iets van 10% vet kwijt geraakt en 8-10 kilo spieren aangekomen met HMB+creatine en soms carnitine en glutamine, st. janskruid, vanadyl en CEE

als je zolang off steroids bent geweest denk ik zelfs dat je geen 400mg tren nodig hebt naast die 500mg test, denk eerder aan 200à 300mg dan ;)

Terug
Naar boven