MuscleMeat

Boldenone en winny depot

S0m30n3

Ripped Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
16%
Een jonge uit me klas doet netzoals ik aan bodybuilding. Hij doet het nu al 5 jaar, hij is 18(vroeg begonnen ja). Maar nu wil hij een kuur starten met boldenone en winny depot om hard te worden(dus voor in de cut) is deze kuur alleen genoeg of moet er nog iets bij? Test, anavar? Hij wil nolva als nakuur nemen.
Zijn voedingsschema hebben we samenopgesteld, E/K/V = 300g, 600g, 70g, 4300 kcal
Zijn stats: 1.80, 92kg, bf 13%

(p.s. alleen advies, geen preken over dat hij nog erg jong enzo is a.u.b, hij moet het maar lekker zelf weten)

IK zou dan test prop en tren ace + winny pakken

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt!

Om een vrij lichte kuur met weinig bijwerkingen in te ruilen voor een kuur met zware middelen met veel bijwerkingen zou je dat kunnen doen ja.

Ik zou het maar bij boldenone en winstrol houden, het is voor iemand van 18!

18 is zoiezo te jong! 21 is veel beter natuurlijk.
Maar als je begint doe dan gelijk goed imo.

Test is en blijft de basis

Als hij het lekker zelf moet weten laat het hem dan ook lekker zelf uitzoeken maat.

S0m30n3 zei:
Een jonge uit me klas doet netzoals ik aan bodybuilding. Hij doet het nu al 5 jaar, hij is 18(vroeg begonnen ja). Maar nu wil hij een kuur starten met boldenone en winny depot om hard te worden(dus voor in de cut) is deze kuur alleen genoeg of moet er nog iets bij? Test, anavar? Hij wil nolva als nakuur nemen.
Zijn voedingsschema hebben we samenopgesteld, E/K/V = 300g, 600g, 70g, 4300 kcal

(p.s. alleen advies, geen preken over dat hij nog erg jong enzo is a.u.b, hij moet het maar lekker zelf weten)

• Topic Starter Topic Starter
Elmo zei:
Als hij het lekker zelf moet weten laat het hem dan ook lekker zelf uitzoeken maat.
Waarom nou weer zoeen reactie, ik wil hem alleen helpen met een schema opstellen aangezien bij hem het computer tijdperk nog niet bestaat. Ik vraag dus info aan jullie, waarvan een paar mensen die willen geven en jij niet. Post dan ook maar niet ok?

Wat een sukkel die jongen uit je klas :eek:

Doe dan maar gewoon Winny en test of boldenone . Tren is veelst te zwaar voor een eerste kuurtje.

inVorm zei:
Wat een sukkel die jongen uit je klas :eek:

Weet je de wereld zal een stuk beter zijn als je niet mensen zoals jij had die lekker beoordelen zonder iemand te kennen. Het is misschien niet slim zo vroeg te starten maar om iemand meteen een sukkel te noemen.

S0m30n3 zei:
Waarom nou weer zoeen reactie, ik wil hem alleen helpen met een schema opstellen aangezien bij hem het computer tijdperk nog niet bestaat. Ik vraag dus info aan jullie, waarvan een paar mensen die willen geven en jij niet. Post dan ook maar niet ok?

Gewoon de FAQ lezen en dan weet je vanzelf waarom je niet al te positieve reacties krijgt op je vraag. Verder weet je kennelijk te weinig van de materie af waardoor we je hier allerlei onzin kunnen verkopen. Als iemand zegt dat test prop en tren ace + winny beter is en jij dan maar meteen OK zegt dan heb je kennelijk geen idee wat deze stoffen zijn en wat ze doen. Als je ergens te weinig van weet moet je ook geen adviezen geven.

Ik sluit me geheel bij Elmo aan. Als hij het lekker zelf moet weten mag 'ie waarom probeer je hem dan toch te "helpen"? Ik zet het tussen aanhalingstekens want je helpt die jongen absoluut niet door met een kuur aan te komen waarvan je zelf nog niet eens weet of het uberhapt een goede kuur is.

Je fout die je gemaakt hebt is te vertellen dat je "maat" 18 is. Mijn reactie hier is hetzelfde als in real-life. Al trainde je vriend 10 jaar..... Hij is nu waarschijnlijk lichamelijk net uitgegroeid en kan gewoon door z'n luie donder naar de sportschool te schoppen en op z'n voer letten nog een heleboel natuurlijke spiermassa winnen. 18 jaar pfffffff!!!!!!! Triest in en in triest vind ik het.

S0m30n3 zei:

Dat zijn wel heel goede stats voor een jochie van 18 jaar.
Wat moet hij in godsnaam met een kuurtje? Wanneer hij naar 8% bf toegaat, is hij nog steeds 1,80 bij 86-87 kg.

Mocht hij perse willen gaan kuren dan moet boldenon met winstrol zeker volstaan als eerste kuur.

Ik vind het geen slimme zet van die jongen en je weet ook dat je dit soort reacties krijgt als je nog zo jong bent

De meeste hier praten anderen maar na. Leg eens goed uit waarom je voor je 21 niet mag kuren.

Dat je groeischijven dichtgroeien? 1.80 is toch een mooie lengte.

ik ben van mening, dat de ene er wat eerder klaar voor is dan de ander.. maar jonger als 19 is niet verstandig..

tokkel zei:
De meeste hier praten anderen maar na. Leg eens goed uit waarom je voor je 21 niet mag kuren.

Dat je groeischijven dichtgroeien? 1.80 is toch een mooie lengte.

De meeste hier lezen de sticky's niet. Dat van die groeischijven is slechts één aspect.

Als je behulpzaam wilt zijn lijkt het me beter om met een goede dieetschema te komen zodat hij eerst zijn bf naar beneden kan krijgen zonder a.s. te gebruiken.

Waarom ik het zeg heeft niets met groeischijven etc te maken, maar de gemiddelde 18-jarige maakt gewoon zelf nog zo vreselijk veel hormoon aan... en omdat nou plat te bombarderen met drugs.... Afblijven dus tot je door hercules inspanningen en niet meer te verbeteren voeding aan kan komen, of omdat je gewoon zo oud bent en zodoende verlaagde test levels hebt.

Terug
Naar boven