MuscleMeat

Boldenone en winny depot

inVorm zei:
Waarom ik het zeg heeft niets met groeischijven etc te maken, maar de gemiddelde 18-jarige maakt gewoon zelf nog zo vreselijk veel hormoon aan... en omdat nou plat te bombarderen met drugs.... Afblijven dus tot je door hercules inspanningen en niet meer te verbeteren voeding aan kan komen, of omdat je gewoon zo oud bent en zodoende verlaagde test levels hebt.

Dit is bullshit bro een 21 jarige maakt ook nog veel hormoon aan dan.

Navy zei:
Heeft NIETS met napraten te maken, iedereen weet dat het gebruik van drugs, alcohol, sigaretten en AAS op jonge leeftijd niet oke is.

Jouw stelling is dus al ben je 15 maar wel al 1.80m dat je maar gewoon kan gaan kuren.

heb je mij nooit horen zeggen.
Of je nou snuift op je 15e zit of op je 38 maakt niet zoveel uit volgens mij.
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of je op je 19 of op je 21 kuurt

ja wat is dat nu , een man gaat qua hormoonproductie "meestal" pas na zen 25-26 ste achteruit, het is wel zo dat je als je nog in de puberteit bent die bij sommigen tot 20 jaar kan duren niet met je hormonen moet gaan flikken, maar om nou te zeggen dat er zoooooo een groot verschil zit tss 18 en 21 qua kuurwaardig te zijn vind ik niet juist, iedere persoon is anders en hij moet maar zelf uitmaken of hij klaar is voor een kuur!

het gaat hier trouwens om de vraag die die jongen stelt en er word maar weer constant gesokt over de leeftijd, maak dan een eigen thread aan om te nurken en te zagen over mensen die kuren onder de door jullie opgelegde leeftijd want dit blijft gewoon aanslepen zo.

een antwoord op de vraag:
ik zou voor een eerste kuurtje voor een jong persoon gaan voor dit:

week 1-8: 300mg primobolan
week 6-10: anavar 30/40mg dag

week 11-12-13: nolva of clomid

hiermee moet i toch wel mooie droge resultaten mee boeken en zen eigen testproductie 'weinig' mee onderdrukken!

idd, een 21 jarige maakt ook nog aardig wat hormoon aan ja, maar wat wil je hier nu mee zeggen eigenlijk?

inVorm zei:
idd, een 21 jarige maakt ook nog aardig wat hormoon aan ja, maar wat wil je hier nu mee zeggen eigenlijk?

Je mag wel beginnen aan AS als je 21 bent. Dus jou commentaar dat als je 18 bent veel hormonen aanmaak tis bullshit want die maak je ook nog veel aan als je 21 bent :rolleyes:

@Firedsoul, je begrijpt me niet of wilt me niet begrijpen. Laat maar.

Navy zei:
primo drukt zwaarder op je axis dan je denkt, primo is echt nietzo mild als bijv. ergogenics doet beweren.

wat drukt dan volgens jou het minst op je axis? en je gaat nu toch ook zelf voor de primo vanwege de voordelen tegenover een deca bevoorbeeld!
ik zeg het niet omdat ik denk dat primo niet onderdrukt maar omdat het volgens mij minder onderdrukt dan boldenone, of ben ik mis?

Beast N°1 zei:
wat drukt dan volgens jou het minst op je axis? en je gaat nu toch ook zelf voor de primo vanwege de voordelen tegenover een deca bevoorbeeld!
ik zeg het niet omdat ik denk dat primo niet onderdrukt maar omdat het volgens mij minder onderdrukt dan boldenone, of ben ik mis?

Primo onderdrukt minder dan boldeone. Wil je een steriod die helemaal niet je axid onderdrukt ga gewoon voor Anavar...

• Topic Starter Topic Starter
Dank je wel voor de mensen die serieuze reacties gaven, Axestream bedankt dat je me op de stickies wees en dat ik wat meer over moet lezen. Firedsoul bedankt dat je het voor me opnam.
Ik ga me eerst samen met hem nog wat verdiepen in de schema's en de tips die de mensen hier gaven voordat hij gaat beginnen met ze kuur.
Toch bedankt allemaal!

Navy zei:
Mmm...ik denk dat iemand van 38 meer verantwoordelijkheids gevoel heb dan iemand van 15. Op je 38ste kan je het waarschijnlijk meer "verantwoord" gebruiken dan iemand van 15.
Als je 15 bent heb je nog totaal geen levenservaring en ben je nog een kind die gestuurd moet worden door ouderen.

Jou ziens wijze is nogal kortzichtig
Ook de meeste 18 jarigen zijn nog vrij onverantwoordelijk bezig, op je 21ste mag er toch verwacht worden dat je oud en wijs genoeg bent om "verantwoord" met bepaalde dingen om te gaan.

Kijk maar hoeveel gasten tussen de 16-20 hier komen en echt totaal geen idee hebben waarmee ze bezig zijn.

greetz

Ben het helemaal met je eens dat de meeste "jongeren" geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Vrienden van me snappen nieteens dat het hormonen zijn, en toch gebruiken. Ik denk dat ik meer discipline heb dan de meeste volwassenen.
Dan heb ik het over aan je voedingsschema houden. Niet uitgaan(wat helemaal k*t is) en weten waar je mee bezig ben en dus geen drugs etc gebruiken.

op je 18e ben je iderdaad wat onverantwoordelijk en gevaarlijker. hoop dat het overgaat als ik ouder ben :D

Over de gezondheid enz. Ken ouders die gekuurt hebben en een paar gezonde kinderen(ondertussen 18 ) op de wereld hebben gezet! Lijkt mij dat ze dan gezond blijven.

Terug
Naar boven