Fitness Seller

boldenone maar hoeveel?????

• Topic Starter Topic Starter
Sochtends bord brinta of.muslie
Tussendoor kiwi sinasappel
Lunch 5grote volkoren krackers met 100 gram.kipfilet.
Tussendoor.shake of 500 gr magere kwark
Avond eten 400 gram kip of vis met groenten groene groenten.
Als laatst magerea kwark 500 gram of shake
1x per week pasta als avond eten en 1 x per week eet ik.savonds waar ik trek in heb om het vol te houden en omdat ik anders bang bent dat me lichaam anders doordat het gewent ia helemaal geen vet meer binnen te krijgen het ook minder gaat afbreken op het moment dat ik het wel weer binnen krijgt me cardio is 10 min warming up voor mijn kracht training en een half uur na mijn kracht training en hier ga ik in mijn kuur nog een zwemdag op me ruatig tussen plaatsen

Sochtends bord brinta of.muslie
Tussendoor kiwi sinasappel
Lunch 5grote volkoren krackers met 100 gram.kipfilet.
Tussendoor.shake of 500 gr magere kwark
Avond eten 400 gram kip of vis met groenten groene groenten.
Als laatst magerea kwark 500 gram of shake
1x per week pasta als avond eten en 1 x per week eet ik.savonds waar ik trek in heb om het vol te houden en omdat ik anders bang bent dat me lichaam anders doordat het gewent ia helemaal geen vet meer binnen te krijgen het ook minder gaat afbreken op het moment dat ik het wel weer binnen krijgt me cardio is 10 min warming up voor mijn kracht training en een half uur na mijn kracht training en hier ga ik in mijn kuur nog een zwemdag op me ruatig tussen plaatsen

Zoals ik al dacht, schema trekt op niks.

Na de kuur zal het allemaal nog hetzelfde zijn op.de avond maaltijden na en af en toe een bakje nootjes savonds mer vrouw lief mijn avond maaltijden van kip en vis zullen.vervangen worden door nornale avond maaltijden met normaal vlees wel laat ik dan de aardappels liggen

---------- Post toegevoegd Sun 19 Feb 2012 om 21:29 ----------

Oke dat je.zecht dat het een.k*t.dieet is oke maar zeg dan wat ik wel moet eten en leg alsjeblieft uit wat hier fout aan is????

Pleister zou je me kunnen uitleggen wat er fout is aan.mijn eetschema en wat ik zou moeten doen om er een goed schema van te maken zitten lijkt mij genowg eiwitten in dit dieet en laag in het vet en volgens mij ook.voldoende energie ik raak er in elke geval niet moe van

Pleister zou je me kunnen uitleggen wat er fout is aan.mijn eetschema en wat ik zou moeten doen om er een goed schema van te maken zitten lijkt mij genowg eiwitten in dit dieet en laag in het vet en volgens mij ook.voldoende energie ik raak er in elke geval niet moe van

Als je dat zelf niet eens inziet hoor je niet te kuren, klaar.

Terug
Naar boven