XXL Nutrition

boldenone only

borninawonder

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Binnenkort start ik een boldenon-kuur van 12 weken.Bulken interesseert me niet.Hoef geen nutteloze kilo's op de weegschaal.Enkel blijvend kracht winnen en lekker scherp staan.
Kuurtje;week 1-12: 400 mg boldenon/week van GS
en eerste weken winstrol tot boldenon begint te werken
week 13-16 : 40 mg winstrol/dag
om de 5 dagen 2500 i.u. hcg(3 keer) om de teelballetjes te kickstarten.
week 16-19:clomid.
Voor de rest kan ik aan niet veel spullen meer geraken.
Vraag ; zal met boldenon alleen mijn coïtusdrive minderen of niet?
werkt de boldenon genoeg androgeen om te zorgen dat de lust om te trainen en de intensiteit niet terugvallen?
netto-winst na einde kuur?

Dus jij gaat even 4 maanden non-stop kuren? Is het je eerste kuur?

Dus als ik het goed heb:

Week 1-4: xxmg Winstrol /d
Week 1-12: 400mg Boldone /w
Week 12-16: 40mg Winstrol /d
Week ?-? : 2500IU HCG /5 dagen
Week 16-19: ??mg Chlomid /d

Dit, icm uitspraken zoals "Bulken interesseert me niet.Hoef geen nutteloze kilo's op de weegschaal. en "Voor de rest kan ik aan niet veel spullen meer geraken." doet mij jou aanraden om toch maar niet te kuren.

eerste post, leuke binnenvaller

• Topic Starter Topic Starter
Mr J ,je moet begrijpen dat niet iedereen geinteresseerd is om er zo groot mogelijk uit te zien.Net zoals een worstelaar zoveel mogelijk kracht wil opdoen om toch maar zo sterk mogelijk in zijn gewichtscategorie uit te komen,heb ik ook weinig behoefte aan overtollige kilo's.Heb dus zeker niet de ambitie om door te gaan als BB'er,heb altijd veel duurtraining gedaan en wil die capaciteiten niet verliezen.
Dit is mijn tweede kuur,vorige was tabs alleen(8 weken),heb reeds ervaring met injekteren en door goed gebruik van Hcg had ik geen enkele terugslag.
Leverwaarden en testosteron zijn normaal en door de hcg geen krimping van de teelballen. Zie geen problemen om te recupereren van 15-16 weken gebruik zolang ik maar hcg aanwend om de testosteronfabriekjes gaande te houden.
Vraag me gewoon af of boldenon zonder testo genoeg zoden aan de dijk zal zetten.

van dat wistrol gedoe snap ik helemaal niks ???
week 1-4 en daarna weer in week 12-16 dus 8 weken winny

dream warrior zei:
van dat wistrol gedoe snap ik helemaal niks ???
week 1-4 en daarna weer in week 12-16 dus 8 weken winny
Duurt een week of 3 voor de boldenon echt aanslaat ,de winstrol helpt die periode overbruggen want werkt onmiddellijk ,met serieuze krachttoename en je blijft er goed droog van.Op het einde van de kuur gebruik ik de winstrol opnieuw om om een periode te overbruggen;de laatste boldenon injektie tot het moment waarop ik de clomid kan beginnen nemen.Ik gebruik winstrol tabs want van stromba verkrampen mijn spieren na enige injekties.Ben daar gewoon gevoelig voor.

Dus je hebt ondanks je tot nog toe enige pillenkuur al wel wat Stanozolol (dan begrijpen we elkaar misschien, er is geen verschil tussen Winstrol en Stromba) injects gezet??

Verder is het helemaal geen slecht idee om Stanozolol te gebruiken voor de Boldenon begint te werken en in de periode dat ie weer uitwerkt tot aan je nakuur. Je moet alleen het aantal weken beperkt houden.

borninawonder zei:
Mr J ,je moet begrijpen dat niet iedereen geinteresseerd is om er zo groot mogelijk uit te zien.Net zoals een worstelaar zoveel mogelijk kracht wil opdoen om toch maar zo sterk mogelijk in zijn gewichtscategorie uit te komen,heb ik ook weinig behoefte aan overtollige kilo's.Heb dus zeker niet de ambitie om door te gaan als BB'er,heb altijd veel duurtraining gedaan en wil die capaciteiten niet verliezen.
Dit is mijn tweede kuur,vorige was tabs alleen(8 weken),heb reeds ervaring met injekteren en door goed gebruik van Hcg had ik geen enkele terugslag.
Leverwaarden en testosteron zijn normaal en door de hcg geen krimping van de teelballen. Zie geen problemen om te recupereren van 15-16 weken gebruik zolang ik maar hcg aanwend om de testosteronfabriekjes gaande te houden.
Vraag me gewoon af of boldenon zonder testo genoeg zoden aan de dijk zal zetten.

Als je spiermassa wilt aanzetten zal je toch echt in een kuur meer moeten eten dan je normaal al doet.

Ipv Winstrol de 1ste weken zou ik test. prop. nemen. Denk aan zo'n 75md /eod voor 3 weken.

borninawonder zei:
Duurt een week of 3 voor de boldenon echt aanslaat ,de winstrol helpt die periode overbruggen want werkt onmiddellijk ,met serieuze krachttoename en je blijft er goed droog van.Op het einde van de kuur gebruik ik de winstrol opnieuw om om een periode te overbruggen;de laatste boldenon injektie tot het moment waarop ik de clomid kan beginnen nemen.Ik gebruik winstrol tabs want van stromba verkrampen mijn spieren na enige injekties.Ben daar gewoon gevoelig voor.

als je die periode wil overbruggen doe je het toch gewoon normaal dwz
week 1-6 winny oral want van boldenone hou je ook niet zoveel vocht vast en kom je ook goed uit je kuur dus waarom zou je 2x winny nemen dan

MrJ zei:
Als je spiermassa wilt aanzetten zal je toch echt in een kuur meer moeten eten dan je normaal al doet.

Ipv Winstrol de 1ste weken zou ik test. prop. nemen. Denk aan zo'n 75md /eod voor 3 weken.
Extra eten kan ik nog wel voor zorgen in de vorm van shakes of magere kaas 's nachts.Is trouwens niet ongewoon voor me om gedurende het werk 2 liter melk te konsumeren.
Zou ik van de test prop niet teveel vocht opnemen?Wil geen waterlijf en puisten!

dream warrior zei:
als je die periode wil overbruggen doe je het toch gewoon normaal dwz
week 1-6 winny oral want van boldenone hou je ook niet zoveel vocht vast en kom je ook goed uit je kuur dus waarom zou je 2x winny nemen dan
Mijn theorie was dat je op het einde van de kuur nog weken met de boldenon opgescheept zit,door het lange halfleven;denk dus dat de clomid pas vanaf 4 a 5 weken kan beginnen werken op je axis.Ondertussen zit je wel met verminderde test-aanmaak en daarvoor zou ik op het einde een kortwerkend middel gebruiken zodanig dat die tijd niet verloren gaat en ik geen terugval ken.

borninawonder zei:
Extra eten kan ik nog wel voor zorgen in de vorm van shakes of magere kaas 's nachts.Is trouwens niet ongewoon voor me om gedurende het werk 2 liter melk te konsumeren.
Zou ik van de test prop niet teveel vocht opnemen?Wil geen waterlijf en puisten!

Puisten is trouwens wel een beruchte bijwerking van eq

Thorwulf zei:
Dus je hebt ondanks je tot nog toe enige pillenkuur al wel wat Stanozolol (dan begrijpen we elkaar misschien, er is geen verschil tussen Winstrol en Stromba) injects gezet??

Verder is het helemaal geen slecht idee om Stanozolol te gebruiken voor de Boldenon begint te werken en in de periode dat ie weer uitwerkt tot aan je nakuur. Je moet alleen het aantal weken beperkt houden.
Injects heb ik 5 jaar geleden gekregen van de dokter.Enkel fietsen en lopen toen,geen powertraining,mr was overtraind en dacht dat dat me er wel zou doorhalen.Na 5-6 injekties sloegen m'n benen in een zodanige kramp dat ik dagen niet meer kon staan.Alles muurvast;neem nog altijd aan dat dat kwam door stanozolol's colloide struktuur die zo slecht oplost,kwam ik trouwens pas veel later achter door veel lezen,zelfs de arts wist dat niet.
Vond de stanozolol wel een prachtmiddel;in een paar dagen tijd echt beremacht gekregen en wat de uithouding betreft gewoon onvermoeibaar.

borninawonder zei:
Puisten voor iedereen?Volgens de boards lopen de reakties serieus uiteen.Al boldenon geprobeerd?En hoe pak je de acne aan?

Niet voor iedereen, de een heeft er helemaal geen last van. Maar eq is zeker berucht om de puisten die het kan veroorzaken.

Navy zei:
Idd je hebt grote kans op acne..zeker als je in de pubertijd al last had van acne.
Ik zelf heb nooit een puist gehad in de pubertijd..maar toch in week 8 van me laatste kuur zat heeeel me rug onder.

Dus de kans is gewoon heel groot.

Je kunt het bestrijden met een middel (accutane).
Kep het nooit zelf gebruikt maar schijnt sterk spul te zijn.

greetz

Roacutane werkt pas na een paar weken / maand. (Het kan zelfs zijn dat het in het begin de acne erger word.) Je zou het dus voor aan het begin van je kuur al moeten nemen en dan voor zker 3 maanden lang en vraag me af of het dan nog wel helpt??

Roacutane zorgt er voor dat de talgklieren minder olie produceren en verouderen de porieen zodat er minder kans op acne is.

Van EQ wordt gezegt dat je puisten krijgt ja, maar ken ook mensen die nergens last van hadden.

Pumpin' zei:
Roacutane werkt pas na een paar weken / maand. (Het kan zelfs zijn dat het in het begin de acne erger word.) Je zou het dus voor aan het begin van je kuur al moeten nemen en dan voor zker 3 maanden lang en vraag me af of het dan nog wel helpt??

Roacutane zorgt er voor dat de talgklieren minder olie produceren en verouderen de porieen zodat er minder kans op acne is.

Van EQ wordt gezegt dat je puisten krijgt ja, maar ken ook mensen die nergens last van hadden.

Rocutane is toch ook erg belastend voor de lever??
Ik kan mij voorstellen dat dat dan niet echt aan te raden is tijdens een kuur ???

RobbieH zei:
Rocutane is toch ook erg belastend voor de lever??
Ik kan mij voorstellen dat dat dan niet echt aan te raden is tijdens een kuur ???

Het kan belastend zijn. Ik heb regelmatig bloed laten prikken en alles was steds inorde. Als het zo erg was danhad ik wel moeten stoppen.

Als je bang bent voor lever belasting moet je niet aan roids beginnen natuurlijk. Ik denk ookniet dat dat beetje extra belasting wat uit maakt als je toch besluit te kuren.

Pumpin' zei:
Het kan belastend zijn. Ik heb regelmatig bloed laten prikken en alles was steds inorde. Als het zo erg was danhad ik wel moeten stoppen.

Als je bang bent voor lever belasting moet je niet aan roids beginnen natuurlijk. Ik denk ookniet dat dat beetje extra belasting wat uit maakt als je toch besluit te kuren.
Hmm, ik zou het niet zo eenzijdig stellen. Je lever- en triglyceridewaardes verhogen heel waarschijnlijk wel (je lever moet behoorlijk overwerken), alleen is dat pas bij een aanzienlijke stijging problematisch. Roids met roaccutane zal waarschijnlijk meer belastend zijn dan zonder. Elke extra belasting die je kan vermijden moet je volgens mij dan ook vermijden ! Het is wat simpel te stellen dat je dat beetje meer wel kan hebben.

Terug
Naar boven