AndroidHealthClinic

Boldenone undecylenate

  • Topic starter Robbe
  • Startdatum
  • Reacties 41
  • Weergaven 4K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Omdat ik er explosief door word in de fitness door sustanon maar geraak er niet aan

Je hebt geen idee wat je aan doen bent goed bezig
 
Wat zou ik dan moeten doen ik heb vorige kuur deca en testo gepakt en nu hebben ze me testo gegeven en boldenone en trembelone gegeven maar ken er nizt veel van dus heb ik me hier aangemeld dus graag raad als het kan in plaats van te zeggen dat ik er niets van ken en goed bezig ben nuteloze antwoorde ben ik niets mee ik weet al dat ik er niets van ken
 
Niet kuren? Je beter inlezen?
 
Ja maar staat veel voor te lezen te veel zou niet meer traine maar alleen lezen en het is ook moeilijke literatuur om te lezen maar tis beter om niet te kuren naturlijk
 
Vanaf 600mg Bold kun je Test zelfs weglaten zonder dat je daar problemen van zou moeten ondervinden.
je gaat hooguit hinneken en stro vreten , niks aan de hand :P
 
Ja maar staat veel voor te lezen te veel zou niet meer traine maar alleen lezen en het is ook moeilijke literatuur om te lezen maar tis beter om niet te kuren naturlijk

Ja dat is wel beter maarja je bent al begonnen he dus beetje te laat.
Verder zou ik dan toch maar eens beginnen in te lezen, genoeg info op dit forum wat ook jij wel zou kunnen snappen als je wat je best doet.
Lees je maar tussen je setjes door ook.
 
Zal ik doen merci
 
Als je eraan begint met zo boldenone moet je het tegoei doen en hoog doseren ...Ik ging altijd lekker op boldenone ... mooie droge spiermassa die je lekker kunt behouden met een goei dieet
 
Je behoudt geen reet voorbij je natuurlijke limiet. Kuren is huren.
 
Je verliest wel iets natuurlijk maar houd meer over met boldenone als deca of dianabol ...
 
Je verliest wel iets natuurlijk maar houd meer over met boldenone als deca of dianabol ...

Wat een onzin, in elk geval als je het letterlijk neemt en uit je woorden maak ik op dat je het ook letterlijk bedoelt..

VVM = VVM en hoe je daar aan komt zegt echt niets over of je het kunt behouden of niet..
 
Dan kunnen we beter stoppen met bodybuilding als we niks kunnen vasthouden e....met zo een instelling dat we alles verliezen ...
 
Je verliest wel iets natuurlijk maar houd meer over met boldenone als deca of dianabol ...
Leg mij het verschil eens uit tussen boldenone-spieren of deca-spieren? :roflol:
 
Feit is dat wat je wint qua spiermassa door naturel trainen, je ook behoudt (normaliter)
dan stop met trainen , we treffen ons over 10 jaar
 
Het is 2 jaar geleden dat ik nog een kuurtje gedaan heb ...
108 kg op 14% nu momenteel 1m87
Niet alles speel je kwijt met anabolen e als je de juiste dingen neemt ...Ik denk dat vele de foute dingen pakken en het zit ook in de genen ...
 
Back
Naar boven