Fitness Seller

Boldenone van Gs

Cagri51

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
De laatste tijd hoor ik veel geruchten over de boldenone van GS. Ze zeggen dat het niet werkt. Maar heeft er iemand ervaring met de boldenone van GS???

Nu ik toch bezig ben.... Is test prop goed om droog te worden?

om ff over de GS te blijven discussieren misschien kunnen we de dbol en test er ook bij nemen?
dus iemand ervaring met boldenone ,test of dbol van generic supplements?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wel gehoord dat de test prop en de trenbolone van GS super is. Zelf heb ik geen ervaring

Ik weet dat de test cyp. en de test prop. van GS wel goed zijn. Alleen de nolva is wat minder sterk dan bijvoorbeeld die van dabur.

Ik heb ( samen met enn paar vrienden) Trenbolone van G.S. gebruikt...en dit is inderdaad goed..maar de Boldenone...nooit meer...
CCavallo

Waarom niet..?? Die werkt niet !!
Van G.S. TRenbolone is goed..echt waar, maar de Boldenone is echt waardeloos...zonde voor mijn tijd & geld
Cavallo

wat zou jullie keuze dan zijn test cyp of test enth van GS of is dit verschil niet groot?

en nog een vraagje ccavallo?
in wat voor kuur heb je de boldenone gebruikt en waaruit concludeer je dat deze niet werkt?

Bi jde cyp zit ongeveer 200mg/ml en bij en enth. 250mg/ml.
En volgens mij zit er niet echt veel verschil tussen beide, behalve dat ik dacht dat de cyp een iets langere esther is.

ze zijn allebei 200 mg/ml
cyp is een langere ester ja maar ik nedoel eiegnlijk of er verschil in kwaliteit is tussen de enth en cyp van GS

Heb toch echt 250mg/ml op het etiketje gezien hoor, alleen bij de cyp is het 200mg/ml. :)

Verschil in kwaliteit zou ik niet weten, ik weet alleen dat de cyp van gs goed is. Heb geen ervaring met de enth.

kheb ook eq van GS geprobeerd en merkte er ook 0.0 van...kheb daarnaast ook die clen van GS geprobeerd en dies super goed...

hmmm de enth die ik kan krijgen van GS is 200 mg/ml zou ik nog eens na moeten vragen. dus de cyp is goed? spreek je dan uit eiegen ervaring of heb je dat egrens gelezen?

2 maten van mij hebben zijn bijna klaar met hun kuur met daarin de prop en de cyp van gs.
Eentje heb nu al 12 kilo gewonnen, en is nog steeds aardig droog (op een kleine plofkop na haha). Dus gaat aardig goed, hij moet nu nog 3 weken, en dan nakuren. Dus met een maandje of 2 ff kijken wat ervan over is.

Maar wat ik er nu van heb gezien werkt het aardig goed, en is bij hem ook niet zo hoog gedoseerd, 400mg per week maar.

dan word het denk ik de cyp.

kwas aan het twijfelen tussen test cyp en enth en volgens mij is het toch echt allebei 200 mg/ml maargoed dat doet er verder ook niet toe.

karperblues zei:
en nog een vraagje ccavallo?
in wat voor kuur heb je de boldenone gebruikt en waaruit concludeer je dat deze niet werkt?
Mijn kuur ( geweest)
Boldenone G.S...week 1+2 600mg./week + Testo ( niet van G.S.) 250 mg.
Boldenone G.S. week 3 tot 10 400mg./week + Testo 250 mg.
Ik was in totaal circa 3 Kg. aangekomen...maar meer door het veel eten...geen " harde look"...nee voor Mij hoef geen Boldenone meer ( van G.S.)
Maar de Trenbolone van G.S. is goed
Cavallo

ja dat zijn magere results ja

Mijn maatje heeft ook Boldenone van GS gebruikt en heeft een Boldenone only kuur gedaan en is 8 kilo aangekomen.

Terug
Naar boven