AndroidHealthClinic

Boldenone van Gs

conclusie?

t maatje van big steve reageert goed op boldenone ccavello minder tot niet.

ccavallo zei:
Mijn kuur ( geweest)
Boldenone G.S...week 1+2 600mg./week + Testo ( niet van G.S.) 250 mg.
Boldenone G.S. week 3 tot 10 400mg./week + Testo 250 mg.
Ik was in totaal circa 3 Kg. aangekomen...maar meer door het veel eten...geen " harde look"...nee voor Mij hoef geen Boldenone meer ( van G.S.)
Maar de Trenbolone van G.S. is goed
Cavallo
Test altijd hoger dan EQ. Ik doe momenteel 500mg Tes.enath. en 400mg Bodone per week. Beid van GS. Tussenstand na 3,5 weken van 88 naar 92 kg. :D

nou chief das al mooi 4 kilos!
en wat zegt de spiegel ervan?

Mijn spiegel kan niet praten, maar ik kan de kilo's goed gebruiken. Ik ga voor de 10kg.

10 kilo in totaal of 10 kilo behouden?

Ik ga proberen 10 kg te behouden, dus zal zo'n 12 kg moeten aankomen ofwel 1kg per week. Ik lig dus op schema. Mijn ervaring is dat ik in begin snel aankom en naar het iende toe neemt dit af. Maar ook na de kuur (in de nakuur) kom ik meestal nog aan. Daarna ik het knokken om alles eraan te houden. Met creatine/HMB lukt mij dit meestal redelijk. Daarna moet mijn eigen hormoonspiegel voldoende herstelt zijn om de kilo's te behouden. Ik weet dat het moeilijk wordt, maar het is wel een uitdaging!

zekers en hoe hoger je je doelen stelt des te meer hou je waarschijnlijk. Als je voor de 10 gaat en je houd er 8 mag je ook tevereden zijn!
suc6!

Chief zei:
Test altijd hoger dan EQ. Ik doe momenteel 500mg Tes.enath. en 400mg Bodone per week. Beid van GS. Tussenstand na 3,5 weken van 88 naar 92 kg. :D
Sorry Chief...ma na 3.5 weken de Boldenone werkt nog niet ...pas na 4-5 weken..dus jouw winst komt door de Testo niet door de Boldenone..
Cavallo

ik weet dat de boldenone van GS echt wel goed is maar het begin pas in tewerken in 4/5de week.en de anderen producten van GS zijn echt top. de tren/enant/prop/cyc/deca van GS en dan nog de tabletten van GS stromba/diana/oxy/clen.echt topie

en hoe weet je dat dan zo zeker?
is dat uit eigen ervaring vanm horen zeggen of andere bronnen want dit kunnen we allemaal wel zeggen......
tis niet dat ik je niet geloof want volgens mij zijn ze ook toppie maar dat zijn geen ervaringen of bewijzen dat is wat ik denk.

karperblues voor jou. dit uit eigen ervaring natuurlijk, ik heb een hoop jongens die de spullen van GS gebruiken. en het zijn echt geen kleine jongens.maar als je dit niet geloof jammer ,ik wou alleen goede info geven over AS
ik weet niet waar jij je AS haal. maar ik wil het wel een keer voor je regelen

Wie zegt dan dat het spul niet werkt, ligt dat misschien niet aan die persoon zelf, dat hij geen ene reet aanleg of motivatie heeft. En zodoende zelf z'n kuur heeft verprutst.

uhm even voor de duidelijkheid waar ik mijn spullen haal weet ik zeker dat het echt is het is ook niet zo dat ik ze wil afkraken zeg alleen even erbij waarom je ze goed vind. en niet gewoon 'ik vind ze goed' of 'ze zijn goed'
Kijk dat mensenb zeggen dat de boldenone bijvoorbeeld niet goed is kan best zo zijn maar dat kan dus komen omdat ze er OF niet gevoelig voor zijn OF er iest niet goed zit in de basis OF dat het product gewoon niet goed is. Dat er mensen zijn die zeggen dat het wel goed is bewijst al dat het misschien niet aan het spul zelf ligt maar aan degene die het spul gebruikt.K zal ook laten weten hoe ze voor mij gewerkt hebben als mn kuur drop zit. Ook dit is dat puur uit eiegn ervaring en dus geen garantie voor wie dan ook.

heb zelf ook de boldone van GS gebruikt i.c.m. winny.
Zie kuur logboek: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=6812

Voor mij wel een bevredigend resultaat. Voor mijn maatje echter totaal niet. Hij zat ietsje onder mijn dosering aangezien het zijn 1e kuur was (boldone only).
Hij is misschien 1,5 kilo zwaarder geworden op 8 weken. Zeer teleurstellend dus...

Ik denk dat het toch wel persoonsafhankelijk is. Of de concentratie werkzame stof wordt niet genoeg gecontroleerd bij GS..

ik denk ook dat boldenone op zichzelf niet erg geschikt is . Hij had beter test only kunnen doen denk ik

trouwens chief hoe zit het met de kuur???

karperblues zei:
trouwens chief hoe zit het met de kuur???

Hallo ik zal er nog een klein stukje aanplakken dan. Om even terug te komen op het verschil van enanthate en cypionate. Een groot verschil is er niet cypionate is meer de amerikaanse tegenhanger van enanthate. Het enige verschil is dat je van cypionate iets meer vocht vasthoud dan van enenthate. Verder zijn de spullen van GS over het algemeen goed. Ik heb wel eens twijfels gehoord over de tren van GS maar nogmaals dat kan ook aan de betreffende persoon gelegen hebben. Bodone alleen zou best voor beginners op het gebied van AS gebruikt kunnen worden op zichzelf. Het is een milder AS met een voornamelijk eiwit sparende functie. Ik raad mensen altijd aan in hun kuur een goed basis AS te gebruiken als deca of Boldone.

dus als ik het goed begrijp kun je het beste enth nemen dan heb je minder wateerrretentie en dat is wat de meeste toch zoveel mogelijk willen vermijden

In z'n algemeenheid moet je je er gewoon van bewust zijn dat je in het geval van GS producten afneemt van een firma die niet gecontroleerd wordt door een onafhankelijk orgaan.
Dat betekent dat er kwaliteitsverschillen kunnen onstaan en die worden pas bij de eindgebruiker (wij dus) opgemerkt.

Er loopt trouwens een (stil) onderzoek naar de Norma labs in Griekenland, (Juist! Die van de Norma Nandrolon).
Dit laboratorium is nog steeds officieel een undergroundlab en de gigantische hoeveelheden Nandrolon die de firma afzet heeft de interesse gewekt van de Griekse overheid.

Terug
Naar boven