Fitness Seller

bolle kop

Rocco

Cool Novice
Waardering
0
Hallo DBB

Ben nou bezig met

1-8 500mg test
1-8 400 deca
1-6 25 mg dboll

zit nou in mijn 3e week en heb al 6kg gewonnen,maar ook een hele overdreven bolle kop. Mijn vraag ik kan ik dat alsnog een beetje wegkrijgen.

Ik zat te denken aan 100 mg proviron e/d

Weinig zout eten helpt ook goed

je zou evt. a-dex of de proviron erin kunnen doen! tegen t vocht... of een hele lichte diuretica

liquidex,om de 2 dagen 0,5ml ben je binnen een wek der vanaf

succes

Wat hier al aangegeven word
liquidex & Proviron
Ananas kan ook helpen;)

of het er gewoon bijnemen en wachten tot na de kuur dan trekt alles wel vanzelf weg :)

Zou sowieso geen 100 mn ED pakken, Doe dan 25 mg of mx 50 mg..
Maar als het goed is was je voor je begon met de kuur al op de hoogte van de waterretentie, toch??

proviron heb ik het dan over he;)

met test, dbol en deca is een vochtkop niet zo verwonderlijk:D!

vocht hoort er gewoon bij bro;) trekt vanzelf weer weg:D

koen85 zei:
Zou sowieso geen 100 mn ED pakken, Doe dan 25 mg of mx 50 mg..
Maar als het goed is was je voor je begon met de kuur al op de hoogte van de waterretentie, toch??

25mg provi zal niets doen hoor. Hij gebruikt 3 aromatiserende middelen. Zelfs 50mg provi zal niet aan zijn wensen voldoen, ben ik bang.

De Liquidex lijkt mij een betere keuze.

Ja goed, tegen die waterretentie zou ik ook gewoon liquidex pakken, maae als je tochPorviron pakt, doe dat dan neit meer dan 50 mg per dag. Het is neit heel toxisch, maar goed is het ook weer niet. Vergis je er niet in, je lever voelt het toch!

Er zijn genoeg studies over gedaan en daar kwam toch echt uit dat proviron niet schadelijk is voor de lever en dat je het heel lang kan slikken zonder gevolgen....wel met normale doseringen dus niet met meer dan 100 mg per dag....lijkt mij ook wat lastig hoor ...de hele dag met een stijve lul rondlopen....:rolleyes:

Terug
Naar boven