Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Na een aantal maanden als gast meelezen op DBB forum (veel info uit de stickies kunnen halen) heb ik toch maar een eigen topic aangemaakt.
Ik weet alleen niet zeker of dit het juiste gedeelte is aangezien ik ook wat wil loggen en niet alleen maandelijks een foto'tje neergooien.
Ik ben nu 23 jaar en bezoek vanaf mijn 18e wel eens de sportschool.
Ben tussendoor vanwege te weinig motivatie en drukte met school/studie er een jaartje tussenuit geweest maar het was in de tijd dat ik wel trainede voornamelijk wat aanklooien met gewichten icm amper kennis van voeding/training hebben oftewel prutsen
Sinds een half jaartje ging ik regelmatiger naar de sportschool en 3 maanden terug besloot ik er echt voor te gaan onder het motto:
Ik wil meer massa!
Als streeffysiek heb ik momenteel dat van Nick Auger maar dan zonder epilady (zie google voor pics) die zover ik weet ook 1,85m telt bij iets van 90-95kg.
Toen ik actief begon met zowel trainen als eten woog ik net aan 68,5kg en nu 3 maanden verder is dit een leuke 7kg meer dus ben volgens mij goed op weg.
Mijn doel voor 2010:
10kg (of meer uiteraard
) massa winnen bij hetzelfde BF%
Ik blijf 100% naturel, kuren zal ik nooit aan beginnen en lijkt me ook helemaal niet nodig aangezien ik geen BB-podium-fysiek nastreef.
Ik heb naar mijn idee een lichaamstype wat tussen een ecto en meso ligt, aanleg voor vet kweken heb ik absoluut niet waar ik erg blij mee ben aangezien ik regelmatig 'slechte' dingen eet
Mijn huidige stats zonder gebruikelijk internet-optimisme
:
BP 80kg 6RM (1 set)
SQ 87,5kg 6RM (ATG uiteraard, meerdere sets)
DL 120kg 6RM (laatste oefening rug-dag)
Hor. row V bar: 85kg 6RM (meerdere sets)
Arnold Press 22kg 6RM (meerdere sets)
Incl. DB press 30kg 6RM (meerdere sets)
Ik zal iig maandelijks een foto'tje posten om de progressie bij te houden. Indien er interesse is zal ik mijn trainingsschema posten.
Reacties, commentaar en uiteraard tips zijn welkom!
Ik weet alleen niet zeker of dit het juiste gedeelte is aangezien ik ook wat wil loggen en niet alleen maandelijks een foto'tje neergooien.
Ik ben nu 23 jaar en bezoek vanaf mijn 18e wel eens de sportschool.
Ben tussendoor vanwege te weinig motivatie en drukte met school/studie er een jaartje tussenuit geweest maar het was in de tijd dat ik wel trainede voornamelijk wat aanklooien met gewichten icm amper kennis van voeding/training hebben oftewel prutsen

Sinds een half jaartje ging ik regelmatiger naar de sportschool en 3 maanden terug besloot ik er echt voor te gaan onder het motto:
Ik wil meer massa!
Als streeffysiek heb ik momenteel dat van Nick Auger maar dan zonder epilady (zie google voor pics) die zover ik weet ook 1,85m telt bij iets van 90-95kg.
Toen ik actief begon met zowel trainen als eten woog ik net aan 68,5kg en nu 3 maanden verder is dit een leuke 7kg meer dus ben volgens mij goed op weg.
Mijn doel voor 2010:
10kg (of meer uiteraard
) massa winnen bij hetzelfde BF%Ik blijf 100% naturel, kuren zal ik nooit aan beginnen en lijkt me ook helemaal niet nodig aangezien ik geen BB-podium-fysiek nastreef.
Ik heb naar mijn idee een lichaamstype wat tussen een ecto en meso ligt, aanleg voor vet kweken heb ik absoluut niet waar ik erg blij mee ben aangezien ik regelmatig 'slechte' dingen eet

Mijn huidige stats zonder gebruikelijk internet-optimisme
: BP 80kg 6RM (1 set)
SQ 87,5kg 6RM (ATG uiteraard, meerdere sets)
DL 120kg 6RM (laatste oefening rug-dag)
Hor. row V bar: 85kg 6RM (meerdere sets)
Arnold Press 22kg 6RM (meerdere sets)
Incl. DB press 30kg 6RM (meerdere sets)
Ik zal iig maandelijks een foto'tje posten om de progressie bij te houden. Indien er interesse is zal ik mijn trainingsschema posten.
Reacties, commentaar en uiteraard tips zijn welkom!