MuscleMeat

Born Twitchy gaat VVM kweken

• Topic Starter Topic Starter
Je zal wel lekker liggen te pitten nu of moet je vriendin er vandaag ook vroeg uit ;) ach in iedere geval is het weer PRACHTIG...en hou ik van de ochtenden en vooral ochtendweer :cool: voor sportieve ondernemingen :P, maar ik hou het nu even rustig voor het werk ;). Ga vanmiddag nog wel ff knallen in het bos met de fiets.

Eeeej woooottt :woot: Quads beginnen te komen ;) hopelijk merk je ook wel progressie in je hams & calves? :rolleyes:
Maar ik snap um, ik moet koekeloeren in het andere log van je, voor je het weet kan je hier niet meer zo "snel" door je progressie heen bladeren :P

Heeej fijn weekend! Ciaoooo:kiss:
Pff ik vind ochtenden vreselijk om eerlijk te zijn, ben dan vrijwel nooit wakker of iig actief :clown:
Sporten doe ik altijd pas savonds of einde middag wanneer er wat meer voedsel in zit.
Hoefde er gelukkig niet vroeg uit vandaag dus zit nu aan mijn koffie en ontbijt :p

Hams doen lekker mee en kuiten zijn ook weer bijna een halve cm gegroeid :D
Mijn gewicht was donderdag 80 en een beetje kg dus dat gaat ook de goede kant op.
Mijn borst en schouders heb ik een weekje of 2 niet echt kunnen trainen ivm beginnende elleboog blessure maar staan volgende week weer op de planning ;)

Neem eens een kijkje in mijn log zou ik zeggen, staan een paar verse PRs in :D

Pff ik vind ochtenden vreselijk om eerlijk te zijn, ben dan vrijwel nooit wakker of iig actief :clown:
Sporten doe ik altijd pas savonds of einde middag wanneer er wat meer voedsel in zit.
Hoefde er gelukkig niet vroeg uit vandaag dus zit nu aan mijn koffie en ontbijt :p

Mijn gewicht was donderdag 80 en een beetje kg dus dat gaat ook de goede kant op.
Mijn borst en schouders heb ik een weekje of 2 niet echt kunnen trainen ivm beginnende elleboog blessure maar staan volgende week weer op de planning ;)

;) komt goed :coffeepc:, maar morgenochtend ;)...nu zo eerst ff genieten van het mooie weer :cool:

Dat heb ik nou ook, hoef echt niet te gaan trainen in de ochtend dan kom ik nog niet eens op 80% van mijn kunnen uit.

Goede progressie verder man!

Thnx en ik geef je gelijk dat je lekker gaat zonnen!

Even een foto geprobeerd te maken van mijn schouder maar werkt niet echt makkelijk als je het zelf moet doen :o

Schouder.jpg

Ziet er goed uit kerel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

net geen 39cm uurtje na training.

Updeet!

Aangezien rugpics in je eentje k*t te maken zijn post ik er een paar:

Progress tot 07-05-10.JPG

2.JPG

3.JPG

Vraag je pa of ma gewoon volgende keer joh :p doe ik ook altijd..

Krijg ook niet veel support van mn pa als ik zn ijskast leegvreet en niks meer kan betekenen voor het huishouden als ik uitgeteld neerplof na een training ;)

Vraag het wel aan mijn vriendin volgende keer.
Mijn ouders vinden zoveel trainen maar 'onzin' (mijn moeder vind het maar niets dat ik 't**ten' krijg :roflol: ).

Hahaha ja lastig is dat in je eentje foto's maken :roflol:
Ik heb het zelfde ondervonden, maar doe het nu met de zelfontspanner :p. Wel wat geklungel in je eentje... maar beter dan dat ik mijn vriend vraag want die maakt 1 foto en klaar :o en dan ook niet zoals ik wil.

Iig zie ik zeker wel verschil bij de 1e foto...rug foto's zijn idd wat onduidelijk. Maar je ziet wel meer massa! :woot:

Terug
Naar boven