MuscleMeat

Born Twitchy gaat VVM kweken

Goed bezig :thumbs:

Gaat lekker gozer! ook goed dat j je BF stabiel houd!

Goede progressie! Vooral al een pak dikkere armen en schouders gekregen, benen moet je wel flink aanpakken want die zijn nog erg dun. En dat gewicht meten moet je op vast tijdstip doen, 's ochtends nadat je naar de wc bent geweest.

• Topic Starter Topic Starter
Goede progressie in 5 maanden! Ga zo door :thumbs:
Gaat lekker gozer! ook goed dat j je BF stabiel houd!
Goede progressie! Vooral al een pak dikkere armen en schouders gekregen, benen moet je wel flink aanpakken want die zijn nog erg dun. En dat gewicht meten moet je op vast tijdstip doen, 's ochtends nadat je naar de wc bent geweest.
Thnx, armen doe ik hooguit 4 isolatiesetjes per bi/tricep per week dus komt voornamelijk van de compounds :D
Benen nu net opgemeten: 57,5cm terwijl vanavond pas benentraining is. Nog veel te halen maar geloof me als ik zeg dat ik ze wekelijks mishandel :whip: :p

Onze weegschaal is trouwens stuk, geeft onbelast al iets van 6kg aan dus weeg ik me in de sportschool.

Goed op weg man, maar om eerlijk te zijn lijkt er in de laatste maand weinig vordering te zitten.. ook je gewicht is stabiel gebleven? Je had wel een kilotje of 1,5-2 kunnen pakken toch :)

Goed op weg man, maar om eerlijk te zijn lijkt er in de laatste maand weinig vordering te zitten.. ook je gewicht is stabiel gebleven? Je had wel een kilotje of 1,5-2 kunnen pakken toch :)
Heb je gelijk in. Weet niet of ik het in dit topic al gepost heb maar ik heb 2 weken rust genomen kort na de vorige foto omdat ik lichte tekenen van overtraining had. In die tijd was mijn voeding niet geweldig (stom maar had het ff gehad ermee) en de afgelopen 2 weken was ik weer terug op niveau aan het komen, eten weer op orde krijgen etc.
Ik vermoed dat ik wel ietsjes in vetpercentage gezakt ben in deze tijd en dat ik binnen de kortste keren weer aan het gainen ben want mijn kracht gaat nu wel weer omhoog.

Heej ik kom hier ook ff koekeloeren ;)
Nette progressie heb je geboekt! Zeker een goede verbetering...ben benieuwd hoe het verder gaat. Ik ga je logje volgen :thumbs:

Goed dat je trouwens wel ff rust hebt genomen, soms ook wel nodig en zeker als je merkt dat je tekenen krijgt van overtraining! :)

Suc6 met het bepalen van je doelen! :D

Heej ik kom hier ook ff koekeloeren ;)
Nette progressie heb je geboekt! Zeker een goede verbetering...ben benieuwd hoe het verder gaat. Ik ga je logje volgen :thumbs:

Goed dat je trouwens wel ff rust hebt genomen, soms ook wel nodig en zeker als je merkt dat je tekenen krijgt van overtraining! :)

Suc6 met het bepalen van je doelen! :D
Welkom!

Ik zag gisteren op iets van 79kg dus het gaat al vooruit (vocht?).
Mijn plan is even een paar weken wat aanklooien als het gaat om reps/piramide/supersets/20 reppers en daarna weer het 3x5 schema volgen voor zo een 5 weken om daarna weer 1 of 2 weken te deloaden.

Uiteindelijke doel is 90-95kg bij 10-12% maar eerst even over die 80kg grens komen (en blijven :p).

Ik had al wat bij jouw foto's gesnuffeld en het verhaaltje gelezen, je bent duidelijk veel gespierder/strakker dan toen je begon :thumb:
Persoonlijk vind ik jouw uiteindelijke doel ietsjes TE gespierd maar je bent er gelukkig nog niet ;)

Picje geschoten in de sportschool na rugtraining:

V-shapeje.JPG

Ook even hier posten :)

Hé ik heb nooit een reminder (tot nu dan na je laatste post) gehad :P... je bent ook niet echt actief in je log zo te zien :o haha ach ja

Thx :o... ja dat is niet mijn doel, is wat to much..ben al goed tevreden..hier en daar nog wat extra en gewoon lekker onderhouden. Definitie begint er langzamerhand wat meer in te komen :). Ik blijf gewoon lekker eten zoals ik nu doe (6x per dag +/- 2200 kcal ) en daarnaast dan 4x knallen KT, 1x pilates en fiets vaak als het kan (race&atb) en komt het vast wel goed... langzaam progressie, maar vind dat wel prima..heeft geen haast ;).

Goed heel verhaal van mijn kant.. maar hoe gaat het met jou trainingen? we zijn nu inmiddels alsweer bijna een maand verder ;). Op wat voorn manier train je nu?

Ik heb ook nog een trainingslogje hoor, staat in mijn signature ;)

Slechts 1 keer per week pilates met jouw nickname? :p
Wel lekker dat je op het shapen niveau terecht bent gekomen, geeft volgens mij best wat rust in je hoofd (voor zover mogelijk want volgens mij ben jij altijd wel een tikkie hyper :D ).

Laatst bewerkt:
Gaaap goedemorgen :yawn:
Wat vroeger wakker dan dat het nodig was (wekker stond op 5:50)..maar ach.. ja.. kon niet meer slapen :|
en daar heb ik de laatste tijd wel vaker last van..dan maar eruit :P

Jep slechts 1x per week pilates... tja ik moest toch een naam verzinnen :o, en ben pas echt fanatiek bezig met fitness sinds begin juni 09... pilates werd steeds minder en minder totdat ik alleen nog maar zelf les gaf :o. De overige uren zijn voor mij gewoon niet haalbaar ivm school.

Ik ben een beetje gemengd... kan erg hyper zijn, maar ook héél rustig :rolleyes:

Goed, dat andere logje..die heb ik over het hoofd gezien..en nu ga ik natuurlijk afvragen waarom je er dan 2 hebt :o ??? kan je deze niet laten sluiten? :p

Gaaap goedemorgen :yawn:
Wat vroeger wakker dan dat het nodig was (wekker stond op 5:50)..maar ach.. ja.. kon niet meer slapen :|
en daar heb ik de laatste tijd wel vaker last van..dan maar eruit :P

Jep slechts 1x per week pilates... tja ik moest toch een naam verzinnen :o, en ben pas echt fanatiek bezig met fitness sinds begin juni 09... pilates werd steeds minder en minder totdat ik alleen nog maar zelf les gaf :o. De overige uren zijn voor mij gewoon niet haalbaar ivm school.

Ik ben een beetje gemengd... kan erg hyper zijn, maar ook héél rustig :rolleyes:

Goed, dat andere logje..die heb ik over het hoofd gezien..en nu ga ik natuurlijk afvragen waarom je er dan 2 hebt :o ??? kan je deze niet laten sluiten? :p
Enige reden dat ik vroeg op ben is dat mijn vriendin om 8 uur op haar werk moet zijn, met uitslapen nooit problemen gehad (met in slaap komen is een ander verhaal :rolleyes: )
Jij bent dus gewoon altijd hyper tot je te uitgeput bent om hyper te doen :p

Ik had eerst deze geopend omdat ik dacht alleen wat pics te posten en af en toe een training maar al snel werd het gewoon loggen waarvoor een andere sectie is. Deze houd ik erbij om snel door de visuele progressie te kunnen bladeren :)

goed resultaat, vetpercentage blijft mooi laag:)

Thanx man, doe er eigenlijk niets aan om te voorkomen dat ik vetter word dus ben er blij mee :roflol:

iets anders dan mij dan, ik kom zo snel vet bij ,maar gaat ook zo snel weer weg. :) mja niemand is het zelfde he

Zojuist even gemeten:
Links 59cm
Rechts 58,5cm

Quads beginnen te komen :D

Benen1.JPG

Benen2.JPG

10 kg spiermassa bijkomen op een jaartje behoorlijk optimistisch is en vrijwel impossible zonder "anabole androgene steroïden">AAS

Ik ben in 5 maanden anders wel 7 kg aangekomen en 5% lager in bodyfat gegaan. Dus zo optimistisch is het niet.

Je zal wel lekker liggen te pitten nu of moet je vriendin er vandaag ook vroeg uit ;) ach in iedere geval is het weer PRACHTIG...en hou ik van de ochtenden en vooral ochtendweer :cool: voor sportieve ondernemingen :P, maar ik hou het nu even rustig voor het werk ;). Ga vanmiddag nog wel ff knallen in het bos met de fiets.

Eeeej woooottt :woot: Quads beginnen te komen ;) hopelijk merk je ook wel progressie in je hams & calves? :rolleyes:
Maar ik snap um, ik moet koekeloeren in het andere log van je, voor je het weet kan je hier niet meer zo "snel" door je progressie heen bladeren :P

Heeej fijn weekend! Ciaoooo:kiss:

Terug
Naar boven