AndroidHealthClinic

Born Twitchy gaat VVM kweken

• Topic Starter Topic Starter
Hier trouwens mijn excel overzichtje tot nu toe:

Ik ga nu trouwens heerlijk zondigen: SNACKBAR!!
Om het een beetje voor mezelf goed te lullen: Sate van de grilplaat, satesaus (maken ze daar zelf, veel sambal) en ongeveer 2 porties patat :D
Vond dat ik dit wel verdiend had na een week lang redelijk clean te eten, krijg afkickverschijnselen :p

Bijlagen

Hier trouwens mijn excel overzichtje tot nu toe:

Bekijk bijlage Progressie oefeningen.xls

Ik ga nu trouwens heerlijk zondigen: SNACKBAR!!
Om het een beetje voor mezelf goed te lullen: Sate van de grilplaat, satesaus (maken ze daar zelf, veel sambal) en ongeveer 2 porties patat :D
Vond dat ik dit wel verdiend had na een week lang redelijk clean te eten, krijg afkickverschijnselen :p

Kan prima toch. Doe dat wekelijks. Maar moet er wel bijzeggen dat ik het niet uit de hand laat lopen en bijv. 2000 kcal boven onderhoud eet.

Kan prima toch. Doe dat wekelijks. Maar moet er wel bijzeggen dat ik het niet uit de hand laat lopen en bijv. 2000 kcal boven onderhoud eet.
Af en toe zoveel teveel eten moet kunnen toch? Heb zelf totaal geen aanleg vet op te bouwen dus maak me er nooit zo druk om :)

Af en toe zoveel teveel eten moet kunnen toch? Heb zelf totaal geen aanleg vet op te bouwen dus maak me er nooit zo druk om :)

Jawel. Maar zelf sla ik snel vet op. Als ik dat elke week zou doen zou ik maandelijks een kg vet aankomen. Dan heb ik t over 5500 kcal op een dag wegwerken.

Vanmiddag is er een 4 punts huidplooimeting bij me gedaan, niet het nieuws wat ik echt wilde horen: 12,9% terwijl die 11% was een maand geleden

Goed nieuws is dat mijn taille gelijk gebleven is dus het daar niet is gaan zitten
bicep van 2,5 naar 3mm
tricep van 9 naar 11mm
schouderblad van 8,5 naar 10mm
taille gelijk gebleven met 6mm

Volgende meting over c.a. 3 weken moet meer duidelijkheid geven. Ik had afgelopen dagen aardig zout gegeten (vannacht 1,5 bak chips bijvoorbeeld ) en ben sinds vorige meting met creatine bezig waardoor het ook iets vocht kan zijn.
Voor de zekerheid zal ik proberen rond de 3500kcal te blijven ipv 4000kcal.

Daarna heb ik getraind, benen.
Had maar een half uurtje omdat de sportschool al bijna ging sluiten...
Squat 95kg opgeladen. Eerste 2 sets van 5 gingen moeizaam maar heb ze wel strict (flink below parallel) kunnen uitvoeren, laatste set haalde ik maar 3 reps waarna ik de bar op de spotters heb moeten leggen (geen pijn oid, gewoon geen kracht meer)
Daarna nog lunges gedaan en glute ham raises die erg goed gingen dus ben tevreden

Mijn gewicht is nu trouwens 76,5kg (zonder schoenen) en was 12-10-09 nog maar 68,5kg

Gogogo Twitchy!

Haha, thnx man jij ging ook de goede kant op zag ik :)

Ik ben wel weer hard bezig met trainen :D. Lijkt wel alsof ik heel de week door spierpijn ondervind..

Ik ben op een nieuwe sportschool gegaan. Fit For Free in Schiedam.
Probeerde laatst even mijn max te halen dat ik op de vorige sportschool kon (6 maanden terug). 140 kilo dus. Ik had er alleen geen rekening mee gehouden dat een gewicht 15kg was ipv 10, de 20kg met daarop een x 22kg waren en de stang 20kg was ipv 12.50kg. Zat dus even 22kg boven mijn max te tillen :p (wat niet volledig lukte en dus resulteerd in spierpijn haha).

Ik ben wel weer hard bezig met trainen :D. Lijkt wel alsof ik heel de week door spierpijn ondervind..

Ik ben op een nieuwe sportschool gegaan. Fit For Free in Schiedam.
Probeerde laatst even mijn max te halen dat ik op de vorige sportschool kon (6 maanden terug). 140 kilo dus. Ik had er alleen geen rekening mee gehouden dat een gewicht 15kg was ipv 10, de 20kg met daarop een x 22kg waren en de stang 20kg was ipv 12.50kg. Zat dus even 22kg boven mijn max te tillen :p (wat niet volledig lukte en dus resulteerd in spierpijn haha).
Auw... :x

Ook echt meteen willen maxen na een rustperiode, heel slecht maar kan het me goed voorstellen :D

Auw... :x

Ook echt meteen willen maxen na een rustperiode, heel slecht maar kan het me goed voorstellen :D

Nee niet gelijk na een rustperiode, was alweer 2 maanden bezig maar niet die max van 140 geprobeerd. Anders zou ik helemaal scheef lopen na afloop (als ik dan nog kon lopen :D).

04-01-2010 pic voor vergelijking:

Vandaag:

Omdat ik zelf geen rugpic kon maken maar wel het idee heb dat mijn rug is gegroeit:

Moet erbij zeggen dat ik mijn borst op de foto's tegen vind vallen, in de spiegel is het meer :p

BT overzichtje 21-01-2010 77kg.JPG

BT4.JPG

04-01-2010 2.JPG

Vandaag getraint en gewogen, tegen de 79kg maar aangezien het na het avondeten is houd ik het op 78kg.

Na de training paar foto'tjes gemaakt aangezien het alweer een maand (en meer dan 2kg) verder is sinds de laatste progressiepic:

Progress tot 03-02-10.JPG

03-02-2010.JPG

Goed op weg :thumb:

Je moet wel honest zijn en het op safe spelen door je s'ochtends, in je naakie, op nuchtere maag te wegen. Bij mij scheelt het al 2-2,5 kilo of ik me nu s'ochtends nuchter weeg, of savonds voor het slapen gaan.

Goed op weg :thumb:

Je moet wel honest zijn en het op safe spelen door je s'ochtends, in je naakie, op nuchtere maag te wegen. Bij mij scheelt het al 2-2,5 kilo of ik me nu s'ochtends nuchter weeg, of savonds voor het slapen gaan.
Heb je een punt mee maar onze weegschaal is stuk dus weeg ik me op de sportschool :o

Voor ik train eet ik meestal niet zo denderend veel maar wel elke dag vrijwel gelijk + kwartiertje voor het trainen ga ik steevast zitten om een houtje op het vuur te gooien dus het is imo nauwkeurig/constant genoeg :)

Netjes aangekomen!

Foto'tje van de benen gemaakt:

Bovenbeen meet 57cm, kuiten slechts 34,5 :x

Squat is 3x5x100kg onder parallel.

Wheels.JPG

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goede progressie in 5 maanden! Ga zo door :thumbs:

Terug
Naar boven