AndroidHealthClinic

BOR's? Zwemmen gvd!

Het is gewoon omdat hij op dat moment omhoog springt en zijn armen dus omhoog werpt, daarom krijg je zo een slecht beeld.

Iedereen hier die zo zal springen zal een rare verhouding hebben.

nu is het wachten op die franse man die heeft pas een dikke rug weet ff zijn naam niet meer

LOL en jullie denken dat zij geen BOR's doen??

photoshop?

[Link niet meer beschikbaar]

Kerel rechts van Phelps heeft wel een aardig fysiek.

Krijg je die ''breedte'' van schouders eigenlijk enkel door te zwemmen of kan je ze bereiken door veel schouders te trainen ook? :')

Waarschijnlijk een debiele vraag , maar sommige zwemmers zijn imo redelijk breed, niet qua spiermassa maar gewoon van schouders links naar rechts. Kan genetisch zijn ook.

Blijkbaar moet je er wel je borst voor inleveren :D

Ugly :eek!:

is dit nu precies de standaard op dit forum over dikke lats??? ???

jongens toch...

Kerel rechts van Phelps heeft wel een aardig fysiek.

Krijg je die ''breedte'' van schouders eigenlijk enkel door te zwemmen of kan je ze bereiken door veel schouders te trainen ook? :')

Waarschijnlijk een debiele vraag , maar sommige zwemmers zijn imo redelijk breed, niet qua spiermassa maar gewoon van schouders links naar rechts. Kan genetisch zijn ook.

ik denk dat het andersom is.. ze worden niet breder in de schouders van het zwemmen, maar ze zwemmen beter doordat ze breder in de schouders zijn. zelfde verhaal als met basketballers, die worden ook niet 2m12 doordat ze basketballen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die zwemmers hebben echt goeie fysieken hoor.

Welke lats? :)

Latissimus_dorsi_.png

Voor diegene die em snappen..

ik denk dat het andersom is.. ze worden niet breder in de schouders van het zwemmen, maar ze zwemmen beter doordat ze breder in de schouders zijn. zelfde verhaal als met basketballers, die worden ook niet 2m12 doordat ze basketballen :D

Dus het is gewoon genetisch?

Alain Bernard heeft best een goede fysiek , buiten de legs dan :'). Hij doet wel veel aan krachttraining ook. Het is meer een sprinter dan een lange afstand-zwemmer dus hij kan die extra massa wel gebruiken.

Sterke jongens kregen nu een kans door die pakken... Nu ze die pakken weer verbieden vermoed ik dat we weer minder "buffe" zwemmers te zien krijgen.

Had die phelps niet zo'n achterlijk eetschema? (10.000+ kcals) überecto.

Ook lekker hoge aanhechtingen en belachelijk lang bovenlichaam. Daar pas ik toch voor.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven