Fitness Seller

Borst, en, biceps

Imlegit

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
84kg
Zoals jullie misschien gelezen hebben in een ander topic van mij ga ik vandaag rug en triceps doen, jaa voor wat afwisseling omdat ik al vaak de ''normale'' combinatie pak dus rug en BICEPS.
Ook omdat ik vind als ik met rug eindelijk klaar ben mijn bicepsen al aardig op zijn en ik me niet meer 100% kan geven voor mn bicepsen. en vandaar deze verandering.

Morgen zou ik dan een dag rust nemen en overmorgen borst en biceps pakken. Kan dit dan eigenlijk?? Er zit misschien iets minderr dan 48 uur rust tussen en omdat ik met rug al biceps gebruikt heb enzo.

Ik train 4x per week om de dag, zijn deze combinaties dan zowiezo wel geschikt qua de rustperidodes ertussen (1dag)??
Dus samengevat: Dag 1 : Rug en tricep. Dag 2 : borst en bicep. Dag 3 schouders en benen. Daarma herhaald het zich weer.

ja dat kan, kleine spiergroepen herstellen zich relatief snel.

Kwestie van proberen. Als je je eten goed op orde hebt en je herstel zo kunt bevorderen dan zou het moeten kunnen. Probeer anders 72 uur tussen de groepen te laten. Dan merk je vanzelf of het werkt. En less is more ;)

Hehe wat houd ik toch van dit forum..!

Dit was mijn precies mijn vraag..

Morgen wil ik namelijk borst + biceps trainen
En dan woensdag rug + triceps.
Donderdag benen.
Vrijdag rust.

Zaterdag borst + triceps
Zondag rust
Maandag rug+biceps

(anyway.. even mijn schema voor de komende dagen. ik gooi het graag vaak om)

Kan dit? :-)

Hehe wat houd ik toch van dit forum..!

Dit was mijn precies mijn vraag..

Morgen wil ik namelijk borst + biceps trainen
En dan woensdag rug + triceps.
Donderdag benen.
Vrijdag rust.

Zaterdag borst + triceps
Zondag rust
Maandag rug+biceps

(anyway.. even mijn schema voor de komende dagen. ik gooi het graag vaak om)

Kan dit? :-)

Je vergeet een belangrijke spiergroep te trainen ..

Schouders? :rolleyes:

Schouders combineer ik met benen

Terug
Naar boven