Fitness Seller

borst trainen

Jeremy penning

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
74kg
Vetpercentage
10%
heb een vraagje train nu zon 4 maanden split schema.
maar de bovenkant van de borst groeit niet zo mee iemand tips ?

Doe incline voor flat bench press.

blijven trainen die borst een op den duur bf flink laten zakken dan komt die er mooi uit

Incline dumbbell press ( en andere oefeningen) proberen. ;)

sjongejonge dit kun je zo vinden, op google enzo..
incline met je borst training beginnen...

Met de incline variant van oefeningen accentueer je de bovenkant van je borst meer.

Succes!

Hoeveel groeit je borst uberhaupt in 4 maanden ?

Zelfs 4 kilo is al reuze en dat is over je hele lichaam.. hoeveel spiermassa daarvan zal er op je borst zijn ?

Geduld is een schone zaak. Zou niet na 4 maanden al oplossingen gaan proberen te zoeken. Vertel is welke oefeningen jij doet op een dag.

post anders je schema eens, waarschijnlijk ben je allang geholpen, maar misschien mankeert er nog iets..

uitgesmeerd kipfiletje per kant :o

Ik bedoel maar... hoe kun je dat nu zien dat er 2 plakjes kipfilet op je onderborst liggen en dat er 1 plakje maar op je bovenborst zit ? (en dat nog even los van de extra vetaanzet die waarschijnlijk ook extra is op de onderborst zodat het helemaal niet te zien is hoeveel spiermassa iemand is bijgekomen en hij wellicht alleen wat te klagen heeft dat hij niet evenveel vet aanzet op zijn bovenborst... kom op 4 maanden en hij heeft al een groei achterstand... waar praten we over.

ot; alleen maar incline doen

En dat zonder dat topic starter gezegd heeft wat voor oefeningen, met hoeveel gewicht en reps en intensiteit en sets doet... alleen een "split schema" wat dat ook moge betekenen.

Maar ja, incline bench.

ben het helemaal met je eens wazzup, maar als hij zich onzeker voelt over zijn bovenkant borst kan hij wellicht gewoon alleen maar die gaan trainen, het midden groeit toch wel mee en aan de onderkant hangt wat vet :P

• Topic Starter Topic Starter
meer info is dat de bovenkant alsware plat blijft de borst groeit wel maar voel toch bovenkant bot

mijn schema is als volgt:
train op maandag: borst biceps, woensdag: benen schouder nek bij inbegrepen, vrijdag: rug triceps polsen alle dagen train ik de buik op maandag extra veel.

schema heb ik op papier en in pc maar neem ook soms andere oefeningen voor de variatie

Ik bedoel maar... hoe kun je dat nu zien dat er 2 plakjes kipfilet op je onderborst liggen en dat er 1 plakje maar op je bovenborst zit ? (en dat nog even los van de extra vetaanzet die waarschijnlijk ook extra is op de onderborst zodat het helemaal niet te zien is hoeveel spiermassa iemand is bijgekomen en hij wellicht alleen wat te klagen heeft dat hij niet evenveel vet aanzet op zijn bovenborst... kom op 4 maanden en hij heeft al een groei achterstand... waar praten we over.

En dat zonder dat topic starter gezegd heeft wat voor oefeningen, met hoeveel gewicht en reps en intensiteit en sets doet... alleen een "split schema" wat dat ook moge betekenen.

Maar ja, incline bench.

split schema is dat je op de dagen die jue traint een bepaald spier groep traint en niet full body
sets zijn 4 en reps zijn 6 ik pak met dumbbells vaak van af 18 dan 2 keer verhogen met 4 kilo cabel van af 12.5 dan 2 keer verhogen
ik doe altij met kracht push en de pull met 2 seconden vast houden len vertraacht terug
ps kan het iets te maken hebben dat ik al zon drie weken het zelfde weeg 69 kg terwijl ik zo'n 2 a 2.5 kilo eten perdag naar binnen werk
bulk dieet

Laatst bewerkt:
split schema is dat je op de dagen die jue traint een bepaald spier groep traint en niet full body

Hee gup, denk je dat ik dat niet weet met mijn bijna 20.000 posts ?

Maar is het een U/B split, of een andere 2-way split, een 3-way, een 4-way of een 5-way split, borst-biceps, of borst-triceps, (of wie weet zelfs een 6-way split)

sets zijn 4 en reps zijn 6 ik pak met dumbbells vaak van af 18 dan 2 keer verhogen met 4 kilo cabel van af 12.5 dan 2 keer verhogen
ik doe altij met kracht push en de pull met 2 seconden vast houden len vertraacht terug

sets wat ?

Hoeveel oefeningen, Welke oefeningen, hoeveel sets, hoeveel reps, hoeveel procent van je 1 RM, hoeveel rust tussen de sets... kortom hoe ziet je volledige trainingsschema eruit?

Hee gup, denk je dat ik dat niet weet met mijn bijna 20.000 posts ?

Maar is het een U/B split, of een andere 2-way split, een 3-way, een 4-way of een 5-way split, borst-biceps, of borst-triceps, (of wie weet zelfs een 6-way split)

sets wat ?

Hoeveel oefeningen, Welke oefeningen, hoeveel sets, hoeveel reps, hoeveel procent van je 1 RM, hoeveel rust tussen de sets... kortom hoe ziet je volledige trainingsschema eruit?
zo ver ben ik nog niet mijn vader maakt vaak de schema's
ps wat is 1 rm?
ben in dat soort dingen noob

Je hebt (pas) 4 maanden trainen achter de rug en ga je nu al richten op een achterliggend deel van een spiergroep. Doe eerst eens een jaar of 2 je uiterste best op gebied van vooral basisoefeningen en je voeding en zie dan verder.

Terug
Naar boven