XXL Nutrition

borst

nordic

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
76kg
pas is mij opgevallen dat men rechter borst iets geminder is en ligtjes afzakt ofwel is men linker borst bijgekomen ???

nog iemand met dat probleem of gehad heeft ?

Men linker borst is ook groter dan men rechter en dat terwijl ik altijd met DB's train.

Pure genetica.

Het enigste wat je kan doen is mooi strikt je bewegingen uitvoeren met DB's met hetzelfde gewicht ( duh ) en dezelfde reps ... voor de rest kan je daar niet veel aan veranderen :(

Je kunt wellicht beter letten op de manier hoe je je oefeningen doet. Vraag eens aan andere of ze een verschil zien bij een oefening. Misschien zak je met je linker arm wat meer door of is je houding van de ene arm tijdens de oefening anders dan de andere... Kan allemaal mee spelen he :)

het is een irritant probleem, ik heb het ook met m'n armen.... gewoon zo correct mogelijk de bewegingen uitvoeren, meer kun je niet echt doen...

ach je bent niet de enige...ik heb een deuk in me rechter tiet, op dat plekje zit geen spier:S

Je hebt nou eenmaal een dominante zijde. En niet iedereen is symmetrisch (lees: niemand)....

Maar met de tips van hierboven denk ik dat je het verschil tot een minimum kan beperken...

Denk dat iedereen wel een verschil heeft in links/rechts...
Daar kan je weinig aan doen, behalve het tot een minimum herleiden.
Mja... nobody's perfect :)

Ik heb het ook :(

Mijn rechter borstspier is ook anders dan mijn linker (lees: minder mooi ontwikkeld). Ik erger me daar wezenloos aan, maar je kunt er niets aan doen.
Mijn rechterarm staat ook iets anders t.o.v. mijn romp dan mijn linker.
Ik denk dat het in al die jaren dat ik achter de PC zit (rechterarm is mijn muisarm) vergroeid is of iets dergelijks. Mijn rechterschouder hangt ook iets meer dan mijn linker. Superirritant.

Zo heb ik ook vroeger (toen ik 3 maanden was) een operatie gehad aan mijn maag/darmkanaal. Dat litteken is erg lelijk en behoorlijk diep. Hierdoor kan ik aan die kan mijn buikspieren nauwelijks trainen en hoopt zich daar dus vet op. Waardoor het litteken dieper komt te liggen en dat ziet er dus niet uit.

Iemand enig idee of je zo'n litteken kan laten weghalen of iets dergelijks (plastische chirurgie) zodat ik mijn buikspieren weer gelijk krijg met de andere kant van mijn buik?

Terug
Naar boven