AndroidHealthClinic

Borstdefinitie

vraag ik me ook af...
Heb er ondertussen leren me leven :p

Ga me mss wel nu een steunding voor m'n schouders kopen zodat ik er aan word herinnert om mooi recht te zitten ;)

Beter dat ik het nu zie dan dat ik binnen een paar jaar moet zien dat ik een put van 5cm onder m'n borst heb :D

weet iemand wat Breather Squats zijn?

zou die moeten doen voor m'n borstje :p

Nog nooit van gehoord...maar aan de naam te zien lijkt het me nix voor je borst.

uhu... vond ik op een amerikaanse website..

weet er iemand of je voor je houding, en dan vooral schouders, bij de apotheker zo'n "harnas/corset/pak" kan kopen ? Zou dus zijn om me te leren mooie houding aannemen en niet in elkaar te zakken. Ik heb ook uitgstoken schouderbladen (gelijk kleine vleugeltjes op rug :D) dus daarvoor is dat ook belangrijk ...

ga een poosje in mensendiecktherapie, dan leer je een correcte houding

BoTo zei:
weet iemand wat Breather Squats zijn?

zou die moeten doen voor m'n borstje :p
Breathing squats. Tijdens een setje blijf je af en toe staan om een paar keer in en uit te ademen. Zijn wel nuttig, maar niet om je borstkas te vergroten, zoals ze waarschijnlijk op die site beweren.

hmm... toch bedankt, moet ik die al niet doen ;)

Hoop dat het gewoon met der tijd teruggroeid door goede houding :)

Starter20 zei:
ga een poosje in mensendiecktherapie, dan leer je een correcte houding

Wat is oefentherapie Mensendieck ?
Oefentherapie Mensendieck is bedoeld voor mensen die last hebben van spieren en gewrichten (het bewegingsapparaat). Bijvoorbeeld als u last hebt van steeds terugkerende spierpijn of pijn in uw gewrichten, of als u vaak erg moe bent.
Dergelijke klachten kunnen door verschillende oorzaken ontstaan. Zo kunt u pijn in uw rug, nek of spieren krijgen als u met een verkeerde houding achter de computer zit. Of door verkeerde bewegingen bij bijvoorbeeld tillen, lopen en bukken.
Oefentherapie Mensendieck is een paramedische behandeling en kan dit soort klachten verhelpen of voorkomen. De oefentherapeut leert u op een gezonde manier te bewegen en een betere houding aan te nemen. Hij leert u wat u kunt doen om de klachten te verminderen of te voorkomen. De behandeling werkt dus zowel preventief (voorkomen van klachten) als curatief (behandelen van klachten).

is dit het? Want is meer bij echte klachten, ik heb puur een verkeerde houding..

Samu zei:
Breathing squats. Tijdens een setje blijf je af en toe staan om een paar keer in en uit te ademen. Zijn wel nuttig, maar niet om je borstkas te vergroten, zoals ze waarschijnlijk op die site beweren.

Zijn wel goed om je maag te legen ;)
Eerste x dat ik 17 reps deed met een gewicht wat ik eigenlijk maar 10 x achter elkaar kon op de breathing squats manier was ik een half uur lang kotsmisselijk.

laatst bij het zwembad zag ik iemand die had een holte in zn borst nog dieper dan dit
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BoTo zei:
is dit het? Want is meer bij echte klachten, ik heb puur een verkeerde houding..

ik had een hele foute houding vroeger, wat sowieso tot rugklachten was gaan leiden... de dokter verwees me toen door naar mensendieck therapie, hoewel ik nog geen 'erge' klachen had... daar leerden ze me een correcte houding aan te nemen etc... dus ik denk dat je er wel terecht kan, je kan altijd informeren!

@ plaatje van Daster, dat moet toch wel photoshop zijn :| echt bizar

• Topic Starter Topic Starter
jemig, dat ziet er wel ernstig uit...

Is een afwijking aan het borstbeen... Krijg je zo'n dingen. :)

dat is geen fotoshop,, ik heb ook n keer zo iemand in t zwembad gezien, en dan nog grover als die foto, ik schrok me eg kapot, daar kon je eg serieus n vuist in stoppen, lijkt me echt k*t,, maar bij de mensen die hun kippeborstje op dit forum showe valt het eg reuze mee!!
wat is dat met dat pak om rechtop te staan/zitte nou ???

das een achtervormige band die je om je schouders doet en die zorgt dat je een mooie houding aanneemt en rechter gaat zitten.

Je kan wel zeggen dat het meevalt, maar als je er mee zit is het wel vervelend, zeker als je niet weet of het gaat verergeren of niet als je groeit...
M'n pa heeft het wel niet. Denk echt dat het te maken heeft met m'n houding.

http://img147.imageshack.us/my.php?image=imag14715qv.jpg
hier zie je het niet echt, maar uit bepaalde standpunten is het echt klote : /

edit :

http://img124.imageshack.us/my.php?image=imag14650ue.jpg

zie je het wel beter ;)

Sorry kerel maar ik zie weinig bijzonders.

Bulken jij!

Het is misschien wel genetisch bepaald, maar zodra je meer massa ontwikkeld, zal het minder zichtbaar worden. dus TRAIN ZE!!!!!!!!!!!

ah, ik hoop het.

Krijg ik anders weer een fixatie op :p

Maar alsk zo lange afstanden blijf lopen (10km vandaag ..) zal'k heel veel moeten eten. Heb m'n pa namelijk beloofd mee te doen aan 20km van brussel.

wat Trickolutions bedoelde heb ik eerst ook last van gehad. Naar mate je borst groter wordt ga je dit inderdaad minder zien. ik heb het weggekregen met de onderkant van bovenste borst spieren wat meer aan te pakken. bijv pack-deck wat lager instellen dan normaal en schuine bankdruk iets lager dan 45graden. duurt wel een maandje of 3 ;)

Terug
Naar boven