Is toch genetisch bepaalt hoe kan het dan meer ''gevult'' woorden?Moob zei:Ik denk gewoon gebrek aan massa. hoe meer massa op je borst, des te meer ook de binnekant 'gevuld' wordt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is toch genetisch bepaalt hoe kan het dan meer ''gevult'' woorden?Moob zei:Ik denk gewoon gebrek aan massa. hoe meer massa op je borst, des te meer ook de binnekant 'gevuld' wordt.
) dus daarvoor is dat ook belangrijk ...Breathing squats. Tijdens een setje blijf je af en toe staan om een paar keer in en uit te ademen. Zijn wel nuttig, maar niet om je borstkas te vergroten, zoals ze waarschijnlijk op die site beweren.BoTo zei:weet iemand wat Breather Squats zijn?
zou die moeten doen voor m'n borstje![]()
Starter20 zei:ga een poosje in mensendiecktherapie, dan leer je een correcte houding
Wat is oefentherapie Mensendieck ?
Oefentherapie Mensendieck is bedoeld voor mensen die last hebben van spieren en gewrichten (het bewegingsapparaat). Bijvoorbeeld als u last hebt van steeds terugkerende spierpijn of pijn in uw gewrichten, of als u vaak erg moe bent.
Dergelijke klachten kunnen door verschillende oorzaken ontstaan. Zo kunt u pijn in uw rug, nek of spieren krijgen als u met een verkeerde houding achter de computer zit. Of door verkeerde bewegingen bij bijvoorbeeld tillen, lopen en bukken.
Oefentherapie Mensendieck is een paramedische behandeling en kan dit soort klachten verhelpen of voorkomen. De oefentherapeut leert u op een gezonde manier te bewegen en een betere houding aan te nemen. Hij leert u wat u kunt doen om de klachten te verminderen of te voorkomen. De behandeling werkt dus zowel preventief (voorkomen van klachten) als curatief (behandelen van klachten).
Samu zei:Breathing squats. Tijdens een setje blijf je af en toe staan om een paar keer in en uit te ademen. Zijn wel nuttig, maar niet om je borstkas te vergroten, zoals ze waarschijnlijk op die site beweren.
BoTo zei:is dit het? Want is meer bij echte klachten, ik heb puur een verkeerde houding..