AndroidHealthClinic

Borsten

Kvibe

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m93
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Ik ben nu ongeveer 7 maanden aan het trainen en heb nog steeds als doel massa.
Nu heb ik het probleem dat ik borsten begin te krijgen, waarvan de tepels heel ver naar onder staan. Mijn vetpercentage is altijd rond de 14% dus afvallen is geen optie.

Wat valt hier aan te doen? Heeft het er misschien mee te maken dat ik alleen maar incline bench press doe voor de borst? (aangezien ik bij bovenkan borst, onderkant kin meer massa wil)

Eigenlijk als ik mijn armen strek, dan heb ik precies zoals ik het wil. Meer massa aan de bovenkant, geen borsten en tepels verder omhoog. Wat kan ik doen, loop hier al maanden tegenaan.

Alvast bedankt.

Gewoon normaal je borst blijven trainen, en niet alleen maar bovenkant. Uiteindelijk trekt het wel weg, gewoon geduld hebben.

Post eens een foto, wat je omschrijft zou gyno kunnen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon normaal je borst blijven trainen, en niet alleen maar bovenkant. Uiteindelijk trekt het wel weg, gewoon geduld hebben.

Maar is het niet zo dat als je flat doet het juist meer gaat uitsteken?

Ik heb een foto gemaakt. Nu moet ik zeggen dat het op de foto helemaal niet zo opvalt. In de spiegel ziet het er heel anders uit en zijn het echt 2 borstjes.
Tevens loopt het vanaf de tepel tot aan de kin heel erg af. De reden dat ik alleen incline doe.

IMAG0302_1.jpg

14%? Eerder 24%

nee 14, gisteren nog gemeten. die foto vertekend een beetje denk ik

Hoe is dat gemeten?

huidplooitang, buik, borst, bovenbeen

Dacht iets van 23, 20, 10, maar weet niet zeker

7 maand aan het trainen? Ik denk dat je wel meer zorgen moet maken over je schema en je resultaten dan je zo goed als platte borst.

Ok thx, maar zal voor de zekerheid morgen nog even checken. Maar 19% is dat teveel als je doel massa is?

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 00:09 ----------

7 maand aan het trainen? Ik denk dat je wel meer zorgen moet maken over je schema en je resultaten dan je zo goed als platte borst.

Ik hoef geen opgepompt lichaam te hebben. Gewoon meer massa overal en dat is aardig gelukt in die 7 maanden. U heeft geen idee hoe ik er toen uit zag..
En btw ik wil juist mijn borst plat hebben, daar is dit hele topic om te doen...

Laatst bewerkt:
Ok thx, maar zal voor de zekerheid morgen nog even checken. Maar 19% is dat teveel als je doel massa is?

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 00:09 ----------

Ik hoef geen opgepompt lichaam te hebben. Gewoon meer massa overal en dat is aardig gelukt in die 7 maanden. U heeft geen idee hoe ik er toen uit zag..
En btw ik wil juist mijn borst plat hebben, daar is dit hele topic om te doen...

Je doel is massa maar je wil je borst plat hebben? Dude, srs?

Je wijkt totaal af van mijn vraag, maar ja mijn doel is massa. Meer massa benen, meer massa rug en meer massa bovenborst(onder de kin) daarentegen minder massa middenborst. Maar het gaat mij om de borstvorming, dus misschien dat je daar op wil reageren en misschien iets kunt toevoegen?

Gewoon je borst blijven trainen en je "complex" zal verdwijnen.

Ik ben nu ongeveer 7 maanden aan het trainen en heb nog steeds als doel massa.
Nu heb ik het probleem dat ik borsten begin te krijgen, waarvan de tepels heel ver naar onder staan. Mijn vetpercentage is altijd rond de 14% dus afvallen is geen optie.

Wat valt hier aan te doen? Heeft het er misschien mee te maken dat ik alleen maar incline bench press doe voor de borst? (aangezien ik bij bovenkan borst, onderkant kin meer massa wil)

Eigenlijk als ik mijn armen strek, dan heb ik precies zoals ik het wil. Meer massa aan de bovenkant, geen borsten en tepels verder omhoog. Wat kan ik doen, loop hier al maanden tegenaan.

Alvast bedankt.

Dan zit er wss gewoon nog teveel vet op, het trekt namelijk strak(ker) als je die houding aanneemt :)

ps. saw title, was dissapointed

Laatst bewerkt:
Dan zit er wss gewoon nog teveel vet op, het trekt namelijk strak(ker) als je die houding aanneemt :)

ps. saw title, was dissapointed

haha Ok. Dus het komt er eigenlijk op neer dat zolang ik massa wil, ik te maken heb met borsten. :D
Want ik wil in principe overal meer massa, behalve de middenborst.

Hier nog 2 andere foto's.

Linker zoals het is en rechter zoals ik het wil.

IMAG0311_1.jpg

IMAG0313_1.jpg

Terug
Naar boven