BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
Nu ik toch al twee jaar geleden is dat ik begon met “powertraining” vond ik het maar eens tijd voor een logje. Heb lange tijd niet heel serieus getraind; zonder squats, deadlifts, rows, … maar hier kwam geleidelijk verandering in. Tot op het punt van vandaag waar ik met een goed schema eindelijk eens iets wil aanvangen met enkele zwakke krachtstats, met massagains in het achterhoofd natuurlijk
.
Trainingsmethode atm : Bill starr, zit momenteel aan het einde van mijn tweede week. Gaat uitstekend
Heb geen vast voedingsschema maar heb het verlopig nooit nodig gehad om te gainen en bovendien heb ik geen haast, noch competitiedrang
.
Startstats :
180cm
62kg
16,5 jaar
Huidige stats :
180cm
78kg
18,5 jaar
Stats :
Bench : 5x90kg
Deadlift : 5x140kg (al tijdje geleden)
Squat : 5x100kg
Seated Military Press : 5x70kg
Bent-over-row : +- 5x70kg
Dips : 5xBW+25kg
Chin-up : 3xBW+20kg
Doelstellingen 2008 :
-84kg BW (geen extra vet%) Ook al zei ik vroeger altijd dat ik bij 80kg ging stoppen en geen bb-allures had, ook ik ben uiteindelijk gebeten door het bb-microbe…
-3x110kg BP
-5x180kg DL
-5x140 SQ
-5x82,5kg S MP
edit : doelen reeds aangepast op 21 mei! Ging te vlot vooruit!
Hoge doelstellingen vind ik zelf, maar ik ben erg gemotiveerd en ben er zeker van dat het een realistisch doel is mits ik hard genoeg train.
Schema :
Train dus momenteel volgens de Bill Starr methode en zit in mijn tweede week. Ik heb bewust de squat en deadlifts iets lager ingesteld omdat ik deze de laatste maanden nog steeds niet frequent trainde.
Maandag :
Squat 1x5 (dus 5x5 zelfde gewicht!)
Bench 5x5
Row 5x5
Weighted dips 5x5
3x 12 Barbell Calf Raises
Woensdag :
Squat 1x5
Deadlift 1x5
Military Press 1x5
Weighted Chin up’s/Pull up’s
3x12 dumbbell Shrugs
Vrijdag :
Squat 5x5
Bench 1x5
Row 1x5
3x8 Barbell Curl
3x8 Triceps Extension
3x8 Standing Calf Raises
Zal vanaf nu elke training hier posten, al is het maar om mezelf een extra stimulans te geven om harder te trainen. Opmerkingen, suggesties, ect. zijn altijd welkom ntr
.
T
.Trainingsmethode atm : Bill starr, zit momenteel aan het einde van mijn tweede week. Gaat uitstekend
Heb geen vast voedingsschema maar heb het verlopig nooit nodig gehad om te gainen en bovendien heb ik geen haast, noch competitiedrang
.Startstats :
180cm
62kg
16,5 jaar
Huidige stats :
180cm
78kg
18,5 jaar
Stats :
Bench : 5x90kg
Deadlift : 5x140kg (al tijdje geleden)
Squat : 5x100kg
Seated Military Press : 5x70kg
Bent-over-row : +- 5x70kg
Dips : 5xBW+25kg
Chin-up : 3xBW+20kg
Doelstellingen 2008 :
-84kg BW (geen extra vet%) Ook al zei ik vroeger altijd dat ik bij 80kg ging stoppen en geen bb-allures had, ook ik ben uiteindelijk gebeten door het bb-microbe…
-3x110kg BP
-5x180kg DL
-5x140 SQ
-5x82,5kg S MP
edit : doelen reeds aangepast op 21 mei! Ging te vlot vooruit!
Hoge doelstellingen vind ik zelf, maar ik ben erg gemotiveerd en ben er zeker van dat het een realistisch doel is mits ik hard genoeg train.
Schema :
Train dus momenteel volgens de Bill Starr methode en zit in mijn tweede week. Ik heb bewust de squat en deadlifts iets lager ingesteld omdat ik deze de laatste maanden nog steeds niet frequent trainde.
Maandag :
Squat 1x5 (dus 5x5 zelfde gewicht!)
Bench 5x5
Row 5x5
Weighted dips 5x5
Woensdag :
Squat 1x5
Deadlift 1x5
Military Press 1x5
Weighted Chin up’s/Pull up’s
3x12 dumbbell Shrugs
Vrijdag :
Squat 5x5
Bench 1x5
Row 1x5
3x8 Barbell Curl
3x8 Triceps Extension
3x8 Standing Calf Raises
Zal vanaf nu elke training hier posten, al is het maar om mezelf een extra stimulans te geven om harder te trainen. Opmerkingen, suggesties, ect. zijn altijd welkom ntr
.T
Laatst bewerkt:

?
Barbell shrugs kan ik ntr nog perfect doen.
) 5x120