MuscleMeat

boto's log

• Topic Starter Topic Starter
Squat 5x90 5x100 5x110 5x120 5x120
Bench 5 x 5x90 (laatste set had ik wat hulp nodig, was echt zwaar!)
Row 3 x 5x60 (slechts 3 setjes want na cardio gisteren lichte pijn aan linkerkant rug)
3x8 Barbell Curl
3 x 8x16 Dumbbell Curl
3x8 Triceps Extension

Morgen terug, speciaal om kuiten en wat cardio te doen :)

Mooie stats, 't is alsof het alleen maar stijgt bij jou :p

squat gaan goed vooruit :eek::thumbs:

tja eerste weken bill starr he :) en squat en deadlift zat nog veel marge in :) nu is die wel opgebruikt denk ik.

gisteren na cardio schuurden mn benen al wat tegen elkaar als ik niet te wijd stapte, hoera! :D

maandag week 5

squat 3x110 3x120 3x130 (laatste niet eens parallel, zonder spotters die weten watk doe en deftig squatrek durf ik niet max'en :p maar tzit er zeker in) en nog eens afgesloten met 5x80 fulls
bench 3x80 3x90 3x90 moest laatste set 3x97,5 maar er zat geen fut in, bench gaat minder laatste tijd... na bill starr eens over andere boeg gooien
row 3x55 3x60 3x65
dips 3x15 eens zonder gewicht bij..

had echt het gevoel niet getraind te hebben, bill starr 3x3 is wel heel kort. zwaardere gewichten zou enkel resulteren in failure.

heb achterkant en zijkant schouders er dan met 4 sets maar bijgenomen en 3 setjes peck deck gedaan + cable cross-over..

Ik heb het even gehad met bill starr 3x3
denk dat ik gewoon weer overstap op 5x5, haal ik meer voldoening uit?

woensdag wel lekker getraind, deadlifts 3x3x130 en seated mililtary press nieuw pr : 75kg :) was even hijgen :) Heb er nog wat triceps bijgedaan en shrugs en chins.

vandaag hetzelfde verhaal. Na goeie squats, rows en bench (hoewel, ik geraak maar niet over die 97,5 (die ik vandaag ook niet deed hoor) mss gewoon faalangst naar de 100 toe?) nog eens goed geknald op biceps en kuiten.

nieuwe foto van rug in galerij, net genomen :)

Fysiek ziet er echt wel nice uit!;)

Bij jou ook Stancke hehe :) We zijn aan elkaar gewaagd he ;)
Ben jaloers op jouw armen en schouders. Jouw UB heeft sowieso heel wat meer dikte dan het mijne :(.

heb trouwens wat in je "de shit"-topic gezet. wat zou je nu willen studeren volgend jaar? Weer iets met sport? alleszins tijd zat om goed te trainen ;)

Bij jou ook Stancke hehe :) We zijn aan elkaar gewaagd he ;)
Ben jaloers op jouw armen en schouders. Jouw UB heeft sowieso heel wat meer dikte dan het mijne :(.

heb trouwens wat in je "de shit"-topic gezet. wat zou je nu willen studeren volgend jaar? Weer iets met sport? alleszins tijd zat om goed te trainen ;)

Idd, nu 20kg spiermassa bijkomen anderhalve maand!:p Wss weer iets met sport maar nu eerder richting LO

Ik heb het even gehad met bill starr 3x3
denk dat ik gewoon weer overstap op 5x5, haal ik meer voldoening uit?

Jammer :(, ik zit zelf nu in de voorlaatste week van de advanced bill starr en moet zeggen dat ik er echt veel gains mee maak.

Zet zelfs nu pr's neer ver boven die gepland in het excel sheet. Maar to each his own natuurlijk :)

Je hebt toch totaal niet het idee dat je getraind hebt erna?

Ik heb met mn squats ook al veel meer gains gemaakt nu al dan verwacht en de rest gaat/ging gestaag omhoog maar lijkt me zo zonde om niet wat extra erbij te trainen?

Je hebt toch totaal niet het idee dat je getraind hebt erna?

Ik heb met mn squats ook al veel meer gains gemaakt nu al dan verwacht en de rest gaat/ging gestaag omhoog maar lijkt me zo zonde om niet wat extra erbij te trainen?
is dit niks dan?
http://www.elitefts.com/documents/seminar.pdf
:thumbs:

Het komt in het kort neer op 4 trainingsdagen

Waarvan twee LB (Lowerbody) en twee UB (UpperBody) dagen.

Twee dagen ervan zijn ME (MaxEffort). Je werkt hier naar een 1rm/3rm toe naar gelang hoe je je die dag voelt. Je neemt niet elke week dezelfde oefening waar je op maxt- dit noemt men conjugate training.

En twee ervan zijn DE (DynamicEffort). Op deze dag doe je speedtraining (veel setjes met weinig reps 8-10x2-3) met een bepaald percentage van je 1rm (40-70), dit hangt af van de oefening.

Ook bestaat er de mogelijkheid om een RE (ReppetitionEffort) dag toe te voegen als je bijvoorbeeld maar 3dgn kunt trainen.

Na een aantal weken deload je. Sommige deloaden op gevoel. Voor beginnners wordt aangeraden na een week of 3 á 4.

Deloaden= actieve rustweek. Volume gaat wat omlaag. Het kan ook geen kwaad om eens in de zoveel tijd een totale rustweek te nemen (vakantie ofzo)

Site waar je nog veel informatie kunt vinden over WSB is o.a. www.elitefts.com

is link van John87 op een ander forum............
;)

Lijkt idd wel interessant, maar wat een hoop tekst man! ga ik even mijn tijd moeten voor nemen vrees ik.

Train nog even door op bill starr (ging precies wel lekker vandaag) en daarna even split en dan pak ik wel weer iets nieuws op :).

squat 3x100 3x110 3x120
bench 3x80 3x90 1x100 (tja, 2de rep ging al fout en spotter moest wat helpen, puur mentaal denk ik, gek he? :p)
row 3x60 3x65 3x70
dips 3x 5xBW+20kg + 8xBW+20kg

Dat was het dan, kort maar pijp ging toch weer even uit toen ik thuiskwam. Maar dat heb ik altijd de maandag :).

woensdag

deadlift 5x100 3x120 3x140 3x140
seated MP 5x60 3x70 3x75
Chin up's 4x8xBW
Shrugs 3x12x80 (barbell)
bent-over-sideraises 3x8x12(dumbbells)

kan vanaf nu dus deadliftrecordjes gaan breken.
die 160kg deadlift tegen eind 2008 zal bijna een half jaartje vroeger aankomen :D dat doel verzetten we dan maar naar de 180, moet haalbaar zijn!

Laatst bewerkt:
Gaat goed, Boto! Succes met je nieuwe doelstelling!:thumbs:

squat 5x80(fulls) 3x100 3x110
bench 3x3x90
rows 5x60 3x70 3x77,5
barbell calf raises 15x60 15x60 12x80 12x80
horizontale leg press calf raises 3x10x120

en voor de lol even 8x120 leg extension (full stack, wel wat gecheat :p), wist niet eens dat ik dat kon. Vroeger had ik moeite met 70kg haha

mss morgen een nieuwe gym gaan bezoeken... hoop dat ik mn goesting vind!

Terug
Naar boven