Fitness Seller

Gevonden Bowflex dumbbells tot 41kg

:) Me 3, maar denk toch dat ik ze inclusief standaard in de UK bestel. (590 euro en gratis verzending)

vind je het niet vreselijk duur? :eek:

toen ik thuis trainde had ik een gewone halterset van 5 kg gekocht, en daar hing ik mijn gewichten aan. kon ik ook tot 40 kg mee gaan, en dat heeft me nog geen 100 euro gekost. ik had de gewichten toch zoiezo nodig voor mijn barbell.

heb ik hier nog een alternatief voor je
[Link niet meer beschikbaar]
gaat tot 32 maar is wel maar 320 pond

492.81 euro inclusief standaard en dan de verzendkosten voor die standaard nog.

Dan heb ik voor 100 euro meer toch liever 41 kilo aan gewicht met standaard en gratis bezorging ;)

vind je het niet vreselijk duur? :eek:

toen ik thuis trainde had ik een gewone halterset van 5 kg gekocht, en daar hing ik mijn gewichten aan. kon ik ook tot 40 kg mee gaan, en dat heeft me nog geen 100 euro gekost. ik had de gewichten toch zoiezo nodig voor mijn barbell.

Gemakzucht ;) ..

Ik vind het echt belachelijk duur, het is een stuk staal, niks geen poespas, just metal.

Ik vind het echt belachelijk duur, het is een stuk staal, niks geen poespas, just metal.

een lelijke auto is ook hetzelfde als een mooie auto .. die toevallig iets meer functionaliteit biedt.

en een mooie h**r kost ook meer dan een goedkope lelijke dikke h**r .. dus jij gaat voor de goedkope h**r? :D

• Topic Starter Topic Starter

ik geef je groot gelijk, maar het heeft ook te maken met inbeslag name van ruimte. en het is dan wel 82 kilo maar als je dat in losse gewichten koopt is dat ook niet zo heel goedkoop. +voorop gestelt functionaliteit natuurlijk maar dat allemaal terzijde.

ot: bedankt voor de reacties

deze dumbbells zijn perfect! gebruik ze zelf met heel veel plezier/gemak.

enige minpuntje is dat de greep een soort 5 hoek is. ik had ze liever helemaal rond gehad.

Koop dan simpele schroefdumbbells. Is toch veel beter. Met 41kg ben je zo uitgetraind.

die schroefdumbbells zijn k*t man. dit gaat heel snel, je wisselt zo van gewicht.

als 41 kilo te weinig zou zijn voor bv pressen zou ik ervoor goed zwaarbanken dan kan je meteen een stuk minder pressen.

Zijn genoeg oplossingen voor te verzinnen.

Laatst bewerkt:
Sport-tiedje.nl heeft ze wel. 734 euro incl standaard en verzending. Mijn eerdere post van de UK is duurder geworden en er kwam nog eens 120 euro aan verzendkosten bij. Totaal kwam het nog boven de 800 euro uit.

en heb wel goede ervaring met sport-tiedje :)

Zelf heb ik al bijna 2 jaar deze 41 kg db's met standaard.

Ik ben er zeer tevreden over ; geen geklooi met gewichten erop doen / eraf halen ; alleen maar draaien aan de draaischijf.
Ideaal voor armtraining en schoudertraining en een aantal borstoefeningen.

Natuurlijk zijn ze gevoeliger tegen beschadiging , dus niet van meer dan 30 cm hoogte laten vallen.

Dat vind ik niet erg ; ik probeer correct te trainen en daar hoort het laten vallen van db's niet bij.

Ik doe altijd 4 db bankdruk piramide setjes voordat ik ga bankdrukken met de stang.
Dat is een goede warming up en beter voor mijn schouders.

Als je gecontroleerd traint is 41 kg per db genoeg op deze manier.

Blijf het lelijke ondingen vinden en verspilling van het geld. Koop gewoon 2 losse dumbbell halters bij helisports en losse schijven om er op te doen. Voor 360 euro kun je dan tot 80-90kg per DB gaan. En diezelfde schijven gebruik je ook voor je andere barbell oefeningen waardoor de investering nog beter/slimmer is.

Terug
Naar boven