Fitness Seller

Gevonden Trap bar + 50 MM schijven

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joriszw

Novice
Lid geworden
14 mrt 2017
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
97kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Voor een conditietraining in mijn achtertuin ben ik op zoek naar;

1 Trap Bar.
+- 140 kg aan schijven.

Mocht iemand van zijn trap bar af willen of zijn schijven voor een zacht prijsje door willen verkopen, graag hoor ik van je!

Vriendelijke groet, Joris
 
Hallo,

Voor een conditietraining in mijn achtertuin ben ik op zoek naar;

1 Trap Bar.
+- 140 kg aan schijven.

Mocht iemand van zijn trap bar af willen of zijn schijven voor een zacht prijsje door willen verkopen, graag hoor ik van je!

Vriendelijke groet, Joris

Ik heb er wel een liggen waar ik weinig mee doe. Met 120kg aan schijven erbij (4x 20kg gietijzer en 2x20kg rubber) wil ik er wel van af voor 240 euro, lijkt me redelijk. Dan koop ik er 4 bumper plates voor, dus voor minder is het voor mij niet meer interessant.
 
Bedankt voor de reactie, maar in me gedachten had ik het stukken goedkoper. Je prijs is heel redelijk na wat onderzoek online, maar had het van tevoren goedkoper ingeschat. Mijn excuses

Gr Joris.
 
Ik heb er wel een liggen waar ik weinig mee doe. Met 120kg aan schijven erbij (4x 20kg gietijzer en 2x20kg rubber) wil ik er wel van af voor 240 euro, lijkt me redelijk. Dan koop ik er 4 bumper plates voor, dus voor minder is het voor mij niet meer interessant.

Hoeveel wil je voor alleen de trap bar hebben?
 
Hoeveel wil je voor alleen de trap bar hebben?

Verkoop alleen deze "set" anders levert het niks op. Wil zelf wat andere dingen aanschaffen maar heb mezelf na jaren uitgeven even een stop gezet dat wanneer ik iets koop, er eerst even wat uit gaat anders krijg ik G-men tafarelen :)
 
Verkoop alleen deze "set" anders levert het niks op. Wil zelf wat andere dingen aanschaffen maar heb mezelf na jaren uitgeven even een stop gezet dat wanneer ik iets koop, er eerst even wat uit gaat anders krijg ik G-men tafarelen :)

En sinds wanneer is dat een slecht ding
 
Hoi Joris,

Ik heb er een die je voor €50,- mag hebben.
Dus alleen de hexbar, ik heb geen schijven te koop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven