XXL Nutrition

Breaking News Branch Warren geblesseerd

Dat het niet met zijn training te maken heeft ben ik het eens. Toch heb ik het idee dat deze massa monsters wel met zoveel spanning op hun spieren/pezen lopen dat ze heel wat makkelijker wat afscheuren als een gemiddeld persoon. Je hoort namelijk best wel vaak dat ze in een naar wat klinkt lichte val toch meteen wat scheuren oid.

FFFUUUUUUU hopelijk valt het mee.

Heeft Jay Cutler weer een concurrent minder:D

Laten we ff rustig afw88

**** :(

Zo dat is ****ed. Maakte een goede kans op titel mr o

Bah, hij kan gerust benen 4 weken niet trainen en toch de O meedoen, of hij cardio gaat kunnen doen..

Bah, hij kan gerust benen 4 weken niet trainen en toch de O meedoen, of hij cardio gaat kunnen doen..

En dan ook meteen geen rug traps en 50pct van zen andere oefeningen niet meer.. Probeer jij maar eens een staande oefening te doen of een zittende met een scheur in je quads.. ;)

Wat een pech heeft die gast toch een tijdje terug pleurde die ook al van de trap af waarmee die een tricep blessure opliep.

De een noemt het pecht, de ander lompigheid, vandaar ook mijn opmerking over de banaan ;) .

Dat het niet met zijn training te maken heeft ben ik het eens. Toch heb ik het idee dat deze massa monsters wel met zoveel spanning op hun spieren/pezen lopen dat ze heel wat makkelijker wat afscheuren als een gemiddeld persoon. Je hoort namelijk best wel vaak dat ze in een naar wat klinkt lichte val toch meteen wat scheuren oid.

Poseren zelf word ook zwaar onderschat, het aanspannen van de spieren in bepaald poses is gewoon heel zwaar.

***Sunday morning update***

Branch Warren left Atlanta this morning at 10:30 Eastern and expects to meet with his team of doctors at Baylor Hospital immediately after landing in Texas (approximately 11:30 Central time.) After phone consultations with his doctors they are prepared to perform surgery tomorrow morning if they think it is necessary. Currently his knee is swollen and his leg is in a wrap. MuscularDevelopment.com will continue to provide updates to Warren's condition throughout today and in the days to come.

Surgery..vergeet de O maar :(

Terug
Naar boven