XXL Nutrition

Branch Warren updates topic

dit soort filmpjes zijn een top motivatie, die schouders van hem zijn echt HUGE!:O

[Link niet meer beschikbaar]

Legs met Johnnie

leuk om te zien.. maar die lunges op het laatst? :eek:;)

heerlijk hoe ze schijt aan *correcte* uitvoering hebben! :meal::hedbang:

lol die squats :roflol:

hahaha jesus die lunges..

Tsja, zo zou ik m'n benen ook nooit trainen. Al zal niemand kunnen zeggen dat Branch slechte benen heeft, dus wat dat betreft werkt dit zo te zien prima voor 'm. Wel opvallend dat ze in vergelijking tot anderen bij de squat en leg press minder diep gaan. Zal wel zijn om meer spanning op de quadriceps te houden gok ik ipv hammstrings erbij te pakken.
Blijft altijd wel erg leuk om Johny & Branch samen te zien trainen :)

Persoonlijk vind ik het al weer minder interessant worden. Tis elke keer 't zelfde, vage uitvoering, schreeuwen en gooien met gewichten.

Mwa, niet echt mijn ding.

Squats zijn toch niet zo verkeerd, sowieso van Branch

weet je wat het is?
Deze mannen hebben AANLEG.

Ik durf te wedden dat als ze 1x in de week 4 setjes zouden squaten al iedereen hier ownen met hun wheels

vermakelijke gasten om te zien trainen altijd die Branch en Johnny

constant tension noemen ze dat.

weet je wat het is?
Deze mannen hebben AANLEG.

Ik durf te wedden dat als ze 1x in de week 4 setjes zouden squaten al iedereen hier ownen met hun wheels

Weet je wat het is?
Deze mannen spuiten zich voor duizenden euro's per maand vol met rotzooi. Daarnaast zullen ze vast goede genen hebben.

genen = aanleg

Branch heeft echt wel moeten knokken voor waar hij nu staat , beetje respect voor beiden aub..

respect voor de arbeid die hij verricht, maar het fysiek van Branch zal mij nooit kunnen pleasen

Aan branch zn fysiek kan je tenminste zien dat ie er hard werk voor levert met hoge gewichten, zn spiermassa is ongelofelijk em altijd goed geconditioneerd, en alles is in verhouding, maar het frame mss wat minder maar dat maakt me niet uit aangezien alles klopt bij hem, die onderrug wat minder vochtig als bij de arnold en top 3 op de o is sws binnen

Terug
Naar boven