MuscleMeat

Branch Warren updates topic

Ub van jojo en lb van branch zou leuk zijn...

haha ik kreeg een glimlach op mn gezicht bij die lunges :D

Hier gepost omdat Branch een kort zegje doet aan het einde van de vid. Verstaanbaar! :)

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Haha ze trainen echt allemaal zo daar, op 00:52 sec zie je in de spiegel iemand op een apparaat te keer gaan.
Wat een rug die JJ

Allebei dikgespierd, allebei matige armen. Jammer van JJ, zijn benen zijn het gewoon niet.

Die tricep aanhechtingen zijn echt lelijk van branch

ik wissel zo met Branch van fysiek ;)

ik heb echt altijd het idee dat hun maar half werk doen met veel te veel gewicht

Ik heb altijd de vraag wat er zou gebeuren als die gasten een jaar lang; geconcentreerd, rustig trainen met 'wat menigeen dan verstaat onder' goede vorm.

Zouden ze zelf niet gewoon benieuwd zijn ? Wel goede onderarm oefening met die triceps bar.

Laatst bewerkt:
zowel zijn triceps maar vooral biceps zijn ****ed up.

biceps heeft echt een deuk in het midden net van een scheur ofzo.
en echt hoge triceps aanhechting.

Ik heb altijd de vraag wat er zou gebeuren als die gasten een jaar lang; geconcentreerd, rustig en trainen met 'wat menigeen dan verstaat onder' goede vorm.

Zouden ze zelf niet gewoon benieuwd zijn ? Wel goede onderarm oefening met die triceps bar.
ja ieder zijn ding en denk dat hun zo lang traine etc dat ze precies weten wat werkt voor de grootste gains. maar idd wat je zegt vraag ik me toch wel af of ze dan meer verschil zien. Zover ik weet is Kai altijd bezig met perfecte vorm en veel minder met gewicht smijten, lijkt me kai zijn manier juist beter maar heb niet genoeg kennis dit te onderbouwen ;)

Ik heb altijd de vraag wat er zou gebeuren als die gasten een jaar lang; geconcentreerd, rustig trainen met 'wat menigeen dan verstaat onder' goede vorm.

en jij denkt dat ze dat niet hebben geprobeerd??

2 weeks out update:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Groot en hard maar bah

Terug
Naar boven