XXL Nutrition

branch warrens dvd unchained de complete training

robocop

Ripped Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
14
mede tot stand gekome door marijn hebben we nu de complete workout hier staan :P

shoulder:

Video Branch Warren: Shoulders - Part One - bodybuilding, warren, olympia, bodybuilder, steroids - Dailymotion Share Your Videos

Video Branch Warren: Shoulders - Part Two - bodybuilding, warren, olympia, bodybuilder, steroids - Dailymotion Share Your Videos

chest:

Video Branch Warren: Chest - Part One - bodybuilding, warren, bodybuilder, olympia, steroids - Dailymotion Share Your Videos

Video Branch Warren: Chest - Part Two - bodybuilding, warren, bodybuilder, olympia, steroids - Dailymotion Share Your Videos

http://www.dailymotion.com/tech9/video/x1iurn_branch-warren-chest-part-three/1

arms

Video Branch Warren: Arms - Part One - bodybuilding, ifbb, warren, olympia, bodybuilder - Dailymotion Share Your Videos

Video Branch Warren: Arms - Part Two - bodybuilding, ifbb, warren, olympia, bodybuilder - Dailymotion Share Your Videos

Video Branch Warren: Arms - Part Three - bodybuilding, ifbb, warren, olympia, bodybuilder - Dailymotion Share Your Videos

back:

Video Branch Warren: Back - Part One - bodybuilding, warren, ifbb, steroids, olympia - Dailymotion Share Your Videos

Video Branch Warren: Back - Part Two - bodybuilding, warren, ifbb, steroids, olympia - Dailymotion Share Your Videos

Legs:

Video Branch Warren: Legs - Part One - bodybuilding, ifbb, olympia, warren, bodybuilder - Dailymotion Share Your Videos

Video Branch Warren: Legs - Part Two - bodybuilding, ifbb, olympia, warren, bodybuilder - Dailymotion Share Your Videos

Video Branch Warren: Legs - Part Three - bodybuilding, ifbb, olympia, warren, bodybuilder - Dailymotion Share Your Videos

Laatst bewerkt:
man zo :D die warming bij dat eerste filmpje :D haha nog nooit gezien zo

Coole filmpjes :) Je ziet dat hij dezelfde trekjes vertoont als Ron Coleman, ook dat schudden met z'n hoofd enzo :D

en acdc erachter :D

toch wel heftige filmpjes (y)

Heb ff die chest workout gekeken! Mooi filmpje!!!

Wat me eigenlijk opvalt is dat ze toch redelijk veel reps doen...

vind wel dat ie redelijk goeie warming up / setjes doet. Maar ja das dan ook zo'n beetje het enige goeie. Hij is wel gruwelijk sterk 160 kilo seated front press een x of 10

Schudden met z'n hoofd, dat is gewoon vanwege die hitte. 's Zomers is het daar rond de 40 graden daar in MetroFlex (in Texas).

Als ik het warm heb, begin ik ook met me hoofd te schudden, omdat ik geen zin heb om 't zweet van mn hoofd af te vegen.

Je ziet al hoeveel hij zweet. Groot lichaam heb je moeite om warmte kwijt te raken. Bankje waarop hij heeft gelegen ligt gewoon een plas water op.

Ja dat krijg je als je in de gym van Ronnie Coleman gaat trainen. Ze beginnen ook al "Light weight!" te roepen, dat is besmettelijk daar.

Ik meen ook een yeah buddy gehoord te hebben :P

Maar zoals eerder genoemd vind ik het een beetje stoer gedrag wat ze daar allemaal vertonen. Niet echt een houding die ik bij een pro zoek iig.

als ie het warm moet ie zn muts eens af doen zal wel helpen denk ik:duh:

stoer gedrag, zit niet zo te janken man.. die gasten zijn ook stoer!

stoer gedrag, zit niet zo te janken man.. die gasten zijn ook stoer!

Hier ben ik het helemaal mee eens...
Als die personen die hierover zeiken eens net zo groot zijn, dan mogen ze die opmerkingen maken...

Untill that time... "SHUT THE **** UP AND TRAIN!!!!"

Schudden met z'n hoofd, dat is gewoon vanwege die hitte. 's Zomers is het daar rond de 40 graden daar in MetroFlex (in Texas).

Als ik het warm heb, begin ik ook met me hoofd te schudden, omdat ik geen zin heb om 't zweet van mn hoofd af te vegen.

Je ziet al hoeveel hij zweet. Groot lichaam heb je moeite om warmte kwijt te raken. Bankje waarop hij heeft gelegen ligt gewoon een plas water op.

Niet zo vreemd als je met een muts op traint. Vind hem erg sloppy trainen, smijten en gooien, geen strikte reps. Maarja het zal wel werken gezien z'n fysiek.

Terug
Naar boven