AndroidHealthClinic

branch warrens dvd unchained de complete training

Grappig dat je die pro's nooit ziet deadliften. En wij maar verkondigen dat je nooit huge wordt zonder deadlift:). Denk ook dat dat beetje extra test-release geen drol uit maakt op die grote hoeveelheden die zij binnen krijgen. En dat een natural dus zwaar squatten en deadliften veel meer nodig heeft.

• Topic Starter Topic Starter
ik zie er anders genoeg wel deadliften.

Inderdaad, even een paar uit m'n hoofd....Johnnie Jackson, Jay Cutler, Ronnie Coleman, Gustavo Badell, Victor Martinez...

Dexter Jackson zegt zelf bv. dat de deadlift z'n rug heeft verbeterd. Men gaf altijd aan dat z'n torso lang oogde door z'n hoge lats (2003 en daarvoor). Hij heeft z'n lats verbeterd doordat ie is gaan deadliften naar eigen zeggen.

Ik denk zelf dat Branch z'n rug een stuk dikker kan maken als ie weer zwaar gaat deadliften. Ik denk dat sommige pro's het niet doen, omdat ze hun taille smal willen houden. Het vergroot toch je onderrug aanzienlijk. Maar nu zie je genoeg pro's die juist een dikkere onderrug nodig hebben (Dennis Wolf en Craig Richardson bv.).

Troy Alves doet het ook btw, alleen wel in een smith machine lol

Haha ik heb ook eens een figuur gezien die bent over rows in een smith machine deed.

Terug
Naar boven