Fitness Seller

branch warrens dvd unchained de complete training

nu benen nog...en dan hoef ik die dvd al niet meer te downloaden

Ik snap het gegooi met spullen niet zo erg.

Laatst bewerkt:
Is dat schudden met hun hoofd niet gewoon omdat al het bloed naar hun spieren gaat en ze anders duizelig worden en/of flauw kunnen vallen. Vergis je niet.. die gasten hebben extreem veel spieren!

WAAROM warmt ie iedere keer z'n schouders op? bij iedere warming up

@robocop: doe er dan ook even chest part 3 bij, staat in mijn post op de eerste pagina ;)

niet zeuren dat ie stoer doet, want hij is stoer:D
goede filmpjes man..

kom op man, dit is toch geen zuiver trainen meer.

En vooral die armen trainingen. ''Bent over triceps press/extension, partitials reps :D ''

Ik hou best wel wat van dat onzuivere en gecheat. Maar Ronnie is er de heilige maagd maria bij.:D

Dat er ruig getrained wordt is zeker waar, mij iets te ruig !

En hij doet voor elke oefening. een opwarming/pomp setje... das op zich niet echt iets mis mee.

Verder vind ik die bent over standing kickbacks ( cheat style :P) wel wat hebben !

Laatst bewerkt:
Verder wel mooie rugtraining! Mooie keuze van oefeningen.
Maar nu houden ze meestal 15-20 reps aan, kun je nagaan wat voor gewichten die mannen gebruiken wanneer ze 6-10 reps aanhouden !!!

Het valt me wel op dat ze alle 3 even zwaar trainen ( de 2 andere wel vaak minder reps per set) maar dan toch. En Branch toch wel (duidelijk) de grootste van de 3 is. Die ene met die bril lijkt trouwens erg veel op Neset el sabati

Wel doet ie niks voor z'n onderurg? of deadlifts ??

Laatst bewerkt:
Ze draaien daar prima muziek.
Alleen als Koleboer komt wordt er van die k%tmuziek gedraaid blijkbaar.

Wie is die gast die bij hem is?

Laatst bewerkt:
Kheb vandaag de DVD gezien.

Jay Moore (trainingspartner van Branch die al die schijven op de grond gooit) legde uit waarom hij zo nonchalant met gewichten omgaat. Ze doen hoge intensiteits training en willen snel door trainen. Daarom hebben ze geen zin om de boel op te ruimen.

maar benadrukte hij, zo gedragen ze zich alleen in de sportschool en niet daarbuiten :D

Kheb vandaag de DVD gezien.

Jay Moore (trainingspartner van Branch die al die schijven op de grond gooit) legde uit waarom hij zo nonchalant met gewichten omgaat. Ze doen hoge intensiteits training en willen snel door trainen. Daarom hebben ze geen zin om de boel op te ruimen.

maar benadrukte hij, zo gedragen ze zich alleen in de sportschool en niet daarbuiten :D

Als ze niet willen opruimen moeten ze er ook niet zo'n zooi van maken, dan hoef je ook niet op te ruimen.

hoi

kan de filmpjes zien, maar bestaat er ook een mogelijkheid om ze op te slaan op de harde schijf

kan ik ze nog eens bekijken tijdens een treinrit naar het werk

vind het overigens toffe inspirerende items

heb bovendien respect voor alle sportmensen, want zonder inzet, inspanning en gedrevenheid valt er niets te rapen

Hele goeie workout video vind ik, branch warren is 1 van mijn favorieten en vooral zijn trainingswijze vind ik goed, in zn eigen wereld, en vol agressie.

BTW je kan op emule de hele video downloaden.

Het blijft toch een lelijk klein gedrongen mannetje. wel één van de thickest physieken te danken aan zware basisoefeningen dat wel.

Terug
Naar boven