AndroidHealthClinic

Brandpunt: de zaak Badr Hari

Wat een gezeur zeg...

Maar je moet toch ook achterlijk zijn om tegen zon vent zijn vriendin te zeggen 'was Ruud zijn geld op'.
Is natuurlijk nooit en te nimmer goed te praten wat hij deed, maar als ik Mike Tyson tegen kom in een of andere opgefokte Party ga ik hem ook niet vertellen tot zijn vriendin een h**r is, want dan weet je Actie is Reactie

• Topic Starter Topic Starter
Die Everink weet donders goed dat als je zo'n stuk lekt naar de media het naar buitenkomt.

Everink is gewoon een ratje, die naar alle waarschijnlijkheid z'n eigen rechtszaak naar de knoppen heeft geholpen.

Maar je moet toch ook achterlijk zijn om tegen zon vent zijn vriendin te zeggen 'was Ruud zijn geld op'.
Is natuurlijk nooit en te nimmer goed te praten wat hij deed, maar als ik Mike Tyson tegen kom in een of andere opgefokte Party ga ik hem ook niet vertellen tot zijn vriendin een h**r is, want dan weet je Actie is Reactie

dat zei badr toen ja maar die vent liegt meer dan dat hij trained.

Hmm een 'corrigerende tik' voor die opmerking tegen z'n vriendin was wel op zn plaats geweest..
maar om die man nu helemaal lam te trappen.. gaat wel erg ver.

er is 4 jaar geeist door het OM waarvan 1 jaar voorwaardelijk, over 2 weken uitspraak

Vond het idd de moeite waard om te kijken. Just do it..

Rechtbank veroordeelt #BadrHari tot gevangenisstraf van 1,5 jaar, waarvan half jaar voorwaardelijk.

Half jaartje heeft hij al in voorarrest gezeten dus nog 6 maandjes zitten.

Is nie veel nie..

Dat voorarrest is toch ook een straf...

Maar is die nou 100% vrijgesproken voor de zaak Everink? Dan zal er in hoger beroep wel meer bij komen.

Rechtbank veroordeelt #BadrHari tot gevangenisstraf van 1,5 jaar, waarvan half jaar voorwaardelijk.

Half jaartje heeft hij al in voorarrest gezeten dus nog 6 maandjes zitten.

Is nie veel nie..

Is het ook niet zo dat je in Nederland bij goed gedrag maar 2/3 van je straf hoeft uit te zitten?

Hij mag in ieder geval nog 4 maanden zitten. Het slachtoffer mag levenslang " zitten ".

Everink dood in zn huis.

Badr badr, He's a bad boy!

Terug
Naar boven