AndroidHealthClinic

Breaking Bad (TV Serie)

Die eettafel scene, heerlijk:roflol:

Hij heeft het uitgemaakt met die vriendin. Door die mind**** van Walter in dat huis waar ze toen aan het koken waren.

Walt was altijd ongelukkig. Hij zegt op een gegeven moment dat hij zijn hele leven in angst voor het onbekende heeft gehad. Door middel van de meth kan hij eindelijk krijgen wat hij in zijn ogen altijd verdiend heeft / wat hem ontnomen is.

Haha die mind**** indd, Walter is ook een smerige qua spelletjes, helemaal Jesse een angst aanpraten met dat hij waarschijnlijk de rest van zn leven opgescheept zit met dat wijf :roflol:

nieuwe aflevering !!!!!

Damn super vette aflevering.

Einde van de episode viel te verwachten.

****ing nice! Wel klote dat we nu een jaar moeten wachten op deel 2 :(

Dat begin is echt geweldig.

Als je niks te verliezen hebt kan je het hard spelen en dat doet Walter ook.

walter is een coldblooded killer, no way dat het goed met hem afloopt aan het einde van het siezoen!

Altijd leuk om hier even te kijken na de nieuwe ep
http://www.reddit.com/r/breakingbad/

fqmnn.png

:roflol:

Haha op die subreddit kijk ik ook altijd als ik hem al heb gekeken.
Is moeilijk te weerstaan als ik het nog niet heb gezien.

Wat ik daar ook las, en zelf niet zag.
Is dat Walter zich niet eens druk maakte dat hij Mike voor niks heeft vermoord. Nee hij maakte zich druk om het krijgen van die namen, en toen zich bedacht. Ojah daar kan ik ze ook krijgen.

Ging voor de gein aflevering 1 kijken, maar vanuit het perspectief met de eerste aflevering is die weinig verandert. De drempel om iemand te vermoorden is hooguit wat lager geworden.

In de eerste aflevering vermoord die ook 2 mensen zonder enig nadenken.
Hij is geschrokken, maar het is immers zijn eerste moord.

Laatst bewerkt:
Nog even over die laatste aflevering:

Die kleindochter van Mike heeft nu toch helemaal geen geld meer? Aangezien alles in die kluizen wordt ingenomen door de DEA :p

Nog even over die laatste aflevering:

Die kleindochter van Mike heeft nu toch helemaal geen geld meer? Aangezien alles in die kluizen wordt ingenomen door de DEA :p

Mwah, zag onder andere op reddit.

Is dat het geld wat hij de eerste keer stoort in 9 kluisjes stort + 1 grote (Kleindochter)
Dat geld wat hij daarin stort is eenmalig, er kan immers niks meer bij en dat was genoeg.

De 2de keer stort hij alleen in de 9 kluisjes en dan wordt hij gepakt.
Als hij die sleutels bij zich heeft van alleen die 9 kluisjes zal het denk wel niet gebeuren. Ik hoop het iig dat het niet wordt gezien.

Mwah, zag onder andere op reddit.

Is dat het geld wat hij de eerste keer stoort in 9 kluisjes stort + 1 grote (Kleindochter)
Dat geld wat hij daarin stort is eenmalig, er kan immers niks meer bij en dat was genoeg.

De 2de keer stort hij alleen in de 9 kluisjes en dan wordt hij gepakt.
Als hij die sleutels bij zich heeft van alleen die 9 kluisjes zal het denk wel niet gebeuren. Ik hoop het iig dat het niet wordt gezien.
Hmmm,
Ik zat eerder te denken dat die kluisjes op naam staan van die advocaat, niet?

Hmmm,
Ik zat eerder te denken dat die kluisjes op naam staan van die advocaat, niet?

Lijkt me niet, denk dat hij enkel de sleutel heeft.
Denk iig dat die kluis niet op zijn naam staat, maar eerder op de dochters naam.
Dit ivm het 'eisen' van de kluis. Als ooit de advocaat en Mike dood zijn.

Dat klinkt wel logisch ja, bedankt voor de opheldering ;)

Ik denk gewoon dat al het geld wordt afgepakt en Mike en de kleindochter niks krijgen.

Gomez heeft trouwens een goede trollface.

Terug
Naar boven