MuscleMeat

Breaking Bad (TV Serie)

51 is hij nu

^^Ow, clever van jou. :o

Ik heb dat trouwens wel meer dat ik die stukjes in het begin moeilijk snap omdat je pas enkele afl. later echt te weten komt waarover ze gingen.

Vriendjes, iemand van jullie die zich de eerste afl. van seizoen vijf nog herinnert? In het begin zat Walt iets te eten in zo'n typische Amerikaanse diner -hij had trouwens lang haar- en kocht een auto met daarin een machinegeweer.
Waar moet ik dat fragment situeren? Is dat een flashforward? Of was het net een flashback?

Gelieve niets te spoilen, zit nog maar aan S5E2 nu.

Wat een idioot ben jij zeg.. Je zit zelf de eerste aflevering te verklappen..

Eigenlijk moet je hier ook niet komen als je niet alles hebt gezien,

Toch vind ik het jammer dat ze nooit verder in zijn gegaan op de relatie tussen Walt en Gretchen. Ook is er nog steeds het raadsel van hoe het is gegaan van Walt bij Graymatter Technologies en waarom hij daar precies is weg gegaan.

Toch vind ik het jammer dat ze nooit verder in zijn gegaan op de relatie tussen Walt en Gretchen. Ook is er nog steeds het raadsel van hoe het is gegaan van Walt bij Graymatter Technologies en waarom hij daar precies is weg gegaan.

Je weet nooit waar ze nog op terug gaan komen. Miss gaat ze of gaat Graymatter nog wel een rol van betekenis spelen in de afleveringen die volgen.

Je weet nooit waar ze nog op terug gaan komen. Miss gaat ze of gaat Graymatter nog wel een rol van betekenis spelen in de afleveringen die volgen.

Zijn gewoonweg nog te weinig afleveringen voor. Daarbij gaan ze zich nu toch focussen op:
- Walter en zijn thuissituatie
- Walter <> Pinkman <> Mike.

De 9 afleveringen die dan nog resteren is voor iets anders waarschijnlijk te weinig tijd.

Toch wel mooi om te zien hoe Walter was in S1 en hoe die nu is :D
Hij heeft ook aardig wat kills op zn naam staan zonder er van wakker te liggen :p

nieuwe aflevering !!!!

Wat een super vette aflevering weer!

Nu kan ik potverdomme weer een week wachten op een nieuwe aflevering. :P

komt weer te veel skylar in, man ik haat dat mens

Ik skip tegenwoordig gewoon elke scene waar die ****ing skyler in zit. Kan echt niet meer tegen die k*tkop van d'r.

Ik vond de eettafel scene wel prachtig anders.

• Topic Starter Topic Starter
Gelukkig weinig van haar gezien in deze episode en de eettafel scene was wel door te komen :)

Terug
Naar boven