Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vriendjes, iemand van jullie die zich de eerste afl. van seizoen vijf nog herinnert? In het begin zat Walt iets te eten in zo'n typische Amerikaanse diner -hij had trouwens lang haar- en kocht een auto met daarin een machinegeweer.
Waar moet ik dat fragment situeren? Is dat een flashforward? Of was het net een flashback?
Gelieve niets te spoilen, zit nog maar aan S5E2 nu.
Wat een idioot ben jij zeg.. Je zit zelf de eerste aflevering te verklappen..
Is een flashfoward. Hij is waar jij nu bent 51 of 50 ofzo en in die flashfoward wordt hij 52.
Ja, maar ik wist niet of die scene al geweest was omdat hij nog maar bij de 2e aflevering zit.Paar scenes maakt hij zelf thuis een '51' met zn bacon, dus easy.
Toch vind ik het jammer dat ze nooit verder in zijn gegaan op de relatie tussen Walt en Gretchen. Ook is er nog steeds het raadsel van hoe het is gegaan van Walt bij Graymatter Technologies en waarom hij daar precies is weg gegaan.
Je weet nooit waar ze nog op terug gaan komen. Miss gaat ze of gaat Graymatter nog wel een rol van betekenis spelen in de afleveringen die volgen.
Je weet nooit waar ze nog op terug gaan komen. Miss gaat ze of gaat Graymatter nog wel een rol van betekenis spelen in de afleveringen die volgen.