XXL Nutrition

Breaking Bad (TV Serie)

opgelet als je bij nieuwsgroepen download: [1024169] en [1024170] van teevee niet downloaden, zit wachtwoord troep op.

Damn net aflevering 5 gezien van seizoen 5, echt de beste aflevering tot nu toe. Echt spannend en einde was ook wel bizar.

Dat stuk dat Walt die tie-rip doorbrandde, dat zag er pijnlijk uit :o

Smeltend plastic is ****ing pijnlijk, heb weleens een brandende plastic verpakking van vuurwerk op me vinger gehad. Denk wel een van de pijnlijkste dingen uit me leven.

Begint wel weer vet te worden, alleen jammer om elke keer weer een week te wachten...

Je ziet wel hoe erg Walter White aan het worden is, het gaat hem nu niet eens meer om zijn familie. Het vermoorden van een onschuldig kind staat die bijna volledig achter.

He's Breaking Bad

ik word bang van walter :p

goeie ep, maar veel te vlug voorbij

Die kop van Jesse toen hij bij Walt en Skyler aan het eten was nadat ze zij: "Did he tell you about my affair aswell?" was echt hilarisch, ik ging stuk :roflol:

Echt balen dat dit het laatste seizoen is. :-(

Echt balen dat dit het laatste seizoen is. :-(

Denk eerlijk gezegd ook niet dat het goed af gaat lopen met Walter, of hij sterft aan kanker, word opgepakt, of gewacked. Familie sowieso geen contact meer of sowieso niet met Skyler. Met Jesse denk ik dat het weer wel goed zal aflopen.

grappig hoe het loopt. Jesse wordt van een punk die meth verkocht aan scholieren naar een goodguy met een goed hart.

En Walt heeft al zijn moraal ongedraaid en is nou een evil bastard. Zeker weten dat het slecht afloopt met Walt. De schrijvers maken hem nou een meedogeloze killer met geld als enige doel waardoor het moeilijk is om sympathie voor hem te krijgen. Mijn gok is dat zijn kanker terugkomt en sterft. Of hij wint en is alsnog doodongelukkig omdat hij alleen is.

Ik zou ook zo ellendig zijn als ik getrouwd was met Skyler... viswijf...

Jesse z'n "good guy" kant is in elk seizoen goed zichtbaar hoor.
+1

Dat met die drugshoer die dealer van Jesse berooft.
Komt in dat huis, en 'red' het kind.

Ze 'peet' kind wat die heeft.

Enkel met ze vriendin was ze goede kant niet aanwezig.
(Drugsgebruik)

Jesse z'n "good guy" kant is in elk seizoen goed zichtbaar hoor.

in het begin was het gewoon een junky met junky vrienden. nu zie je hem niet tot nauwelijks gebruiken en zijn loser maatjes heeft hij geditcht. nu hij heeft vriendin en kind waar hij voor zorgt en heeft nu opeens een moraal.

walt is van family good guy die alles al heeft (behalve zijn gezondheid) naar een eenzame badass veranderd.

catch my drift?

Die eettafel scene, heerlijk:roflol:

in het begin was het gewoon een junky met junky vrienden. nu zie je hem niet tot nauwelijks gebruiken en zijn loser maatjes heeft hij geditcht. nu hij heeft vriendin en kind waar hij voor zorgt en heeft nu opeens een moraal.

walt is van family good guy die alles al heeft (behalve zijn gezondheid) naar een eenzame badass veranderd.

catch my drift?

Hij heeft het uitgemaakt met die vriendin. Door die mind**** van Walter in dat huis waar ze toen aan het koken waren.

Walt was altijd ongelukkig. Hij zegt op een gegeven moment dat hij zijn hele leven in angst voor het onbekende heeft gehad. Door middel van de meth kan hij eindelijk krijgen wat hij in zijn ogen altijd verdiend heeft / wat hem ontnomen is.

geweldig weer

Terug
Naar boven