Fitness Seller

Breaking Bad (TV Serie)

Pff net aflevering 7 gekeken, want een KK lijer is die Walter ook.

Ja je begint wel sympathie voor Walt kwijt te raken in de latere afleveringen. Vond de start van season 5 van ook sterker dan de laatste episodes. Het einde was natuurlijk voorspelbaar. Ben benieuwd wat ze er nog voor draai aan gaan geven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje achter blijf met een gevoel van 'misschien hadden ze beter kunnen stoppen na season 4'. Maar er komen nog 8 afleveringen, dus we wachten af.

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: wat een goeie!

Ik vind dat het nu pas interessant word. Nu Walter pas echt bad gaat, jammer dat het nog maar een paar afleveringen duurt.

Voor dit jaar, in 2013 wordt s05e09 t/m s05e16 uitgezonden. Dat zullen zoals het er nu uit ziet de laatste afleveringen worden.

Vind het ook wel vet worden nu Walt helemaal losgaat en schijt aan alles heeft. Dikke Egotrip, epic!

Vind het ook wel vet worden nu Walt helemaal losgaat en schijt aan alles heeft. Dikke Egotrip, epic!

Precies daar heb ik de hele serie op gewacht. Hij vertoonde al enige trekken in eerdere seizoenen, alleen nu heeft ie pas echt schijt aan alles

Een maand geleden begonnen aan aflevering 1 van seizoen 1. In record tempo de 5 seizoenen er doorgejaagd :p

Binnenkort beginnen Sons of Anarchy en Boardwalk Empire weer, dus weet al wat gedaan.

Een maand geleden begonnen aan aflevering 1 van seizoen 1. In record tempo de 5 seizoenen er doorgejaagd :p

Binnenkort beginnen Sons of Anarchy en Boardwalk Empire weer, dus weet al wat gedaan.

haha, same here!
Ik vind het een ijzersterke serie!
Wel een enorm klote einde! om daar nu nog zoooolang op te moeten wachten...

haha epic

zo eindelijk de laatste ep van het seizoen gezien , geweldige serie!

Wat een ter***lijers, dat wachten op de laatste helft van het seizoen is lame.

Terug
Naar boven