MuscleMeat

Breaking Bad (TV Serie)

Wanneer begint nieuwe seizoen eigenlijk.

Vind het wel naaiers dat er nog maar 8 afleveringen komen :( Ik zit al een halfjaar hele complottheorien te verzinnen over Hank en dan is 't na 8 afleveringen helemaal klaar. Wat moet ik dan met mijn leven :'(

Ik ook! Samen Breaking Bad kijken?

Wanneer begint nieuwe seizoen eigenlijk.

Ik ook! Samen Breaking Bad kijken?
De eerste aflevering wordt volgende week zondag in de VS uitgezonden, 11 augustus dus. Dat kun je voortaan trouwens vinden op IMDB. Dan klik je op het seizoen, en dan zie je bij de afleveringen wanneer het uitgezonden wordt. :)
Kan niet wachten :D

nog een weekje !!!!

• Topic Starter Topic Starter
Nieuwe afl. uit :D

Woehoeeee :D Ik ga ze allemaal afwachten, in 1x downloaden en allemaal achter elkaar kijken ergens in de Herfst :D

Ben de serie sinds kort ook aan het kijken, ben nu nog maar bij seizoen 2 aflevering 4 maar tot nu toe een goede serie :).

Ik heb de nieuwe episode binnen maar ga eerst aflevering 8 maar even opnieuw kijken. Heb echt geen idee meer hoe het eindigde.

Wachten tot alle eps er zijn kan ik echt bij geen enkele serie. Als ze er zijn en ik volg de serie wil ik ze direct zien ook. Dat is dan wel het leuke van een geweldige serie pas ontdekken als er al meerdere seizoenen zijn.

voor de mensen die alles al hebben gezien en nog even snel een recap willen voor ze aan de nieuwe afleveringen beginnen !

Baas EINDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nieuwe deel van het seizoen begint al gelijk geweldig:D

Zit een dikke fout in. Die bessen uit het gamma kwadrant "dat was voyager", nou ik dacht het niet. Voyager was gestrand in het delta kwadrant. Het gamma kwadrant komt in ds9 voor.

Goede eerst ep. Ben erg benieuwt naar de finale. :D

Ik ga eerst het seizoen van dexter af kijken, en daarna kijk ik deze in 1 keer af! :D

"If that's true, if you dont know who I am. Then maybe your best course would be to tread lightly."
FUAAAAAAAAAARK
I_came.jpg

Woahhh tread lightly.
Spannond.

Vond het wel een brute ep.

Wow! Wat een aflevering zeg!

Tread Lightly... (KIPPEVEL!)

Miss voor jullie een stomme vraag, maar de laatste aflevering die ik gezien heb was dat hank op de wc dat boek zag met de initialen van walter. Begrijp ik dus nu dat ze eindelijk begonnen zijn met t vervolg op deze aflevering ?

Terug
Naar boven