AndroidHealthClinic

Breaking Bad (TV Serie)

Ben s05e08 aan het bekijken. Valt het jullie ook op dat Jesse plots veel volwassener klinkt (als in: lagere stem)?

En omtrent dat hele gedoe rond Skyler: heel het internet lijkt haar nu te haten. Maar zijn er echt geen mensen (jullie vriendinnen of moeders ofzo lol) die zeggen van: "ergens heeft ze wel gelijk"? :D

Ben s05e08 aan het bekijken. Valt het jullie ook op dat Jesse plots veel volwassener klinkt (als in: lagere stem)?

En omtrent dat hele gedoe rond Skyler: heel het internet lijkt haar nu te haten. Maar zijn er echt geen mensen (jullie vriendinnen of moeders ofzo lol) die zeggen van: "ergens heeft ze wel gelijk"? :D

Nah was al vorige seizoenen dat z'n stem 'laag' is. Z'n maturiteit als mens is wel serieus verhoogt. Skyler is een h**r die overdramatisch is , bad combo.

Wat ik persoonlijk vond dat er een soort wisselwerking plaatsvond. Walter werd naarmate de seizoenen vorderde crimineler. En Jesse werd volwassener en verstandiger, ook al heeft Walter de overhand.

• Like
Waarderingen: YOGI

Mwah, Walter begon er uiteindelijk mee voor zn gezin.

Topserie! Alleen vond ik in seizoen 4 dat het een beetje zwakker werd, maar dingen waar ik toch mijn bedenkingen mee had.

Wanneer komt precies laatste afleveringen?

juli

Pff ik kan niet wachten.. maar komop dit duurt toch veelste lang

Komen de laatste aflevering al bijna uit?? ??

11 augustus pas

dafuk, zijn ze verzet ofzo?
na de laatste aflevering herinner ik me op een of andere site een countdown te hebben gezien die op 9 maanden stond (het was toen september):scratch:

Geen idee, ik haal de info van myepisodes.com wat normaal gesproken altijd klopt. Ik heb wel wat gelezen over een gestolen script waardoor het wellicht is verzet?

script was volgens mij gestolen ofzo :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

FUARKKK. Eventjes alles herkijken.:D

Eindelijk :d

Yeaaah, BB pwnz!

Vind het wel naaiers dat er nog maar 8 afleveringen komen :( Ik zit al een halfjaar hele complottheorien te verzinnen over Hank en dan is 't na 8 afleveringen helemaal klaar. Wat moet ik dan met mijn leven :'(

pfoeh als jij het zegt:o

Terug
Naar boven