- Waardering
- 482
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat gebeurd er de volgende episode? Ik ben zeer benieuwd. Gaat Jesse eraan? Gaat het huis in de fik? Misschien komt Hank wel langs en betrapt Jesse? Spannend!!!
beter opletten!Ik vind de karakterontwikkeling van Jesse maar vervelend, ik had liever gezien dat ze hem eerder dood hadden laten gaan of dat hij harder was geworden. Vind het conflict in de familie wel heel goed gedaan.

zonder jesse zou dit de laatste aflevering zijn geweest
walt is gestopt met koken, heeft oneindig veel geld en heeft hank schaakmat gezet, dus niemand meer die hem zoekt.
Niet perse, er is ook nog de storyline met Tod en dat Hank schaakmat staat weet ik nog niet zo zeker. Walt heeft een goede zet gemaakt maar een beetje schrijver kan nog aardig wat twisten in dat verhaal bedenken.

bedoelde dat hank enkel schaakmat staat als jesse dood zou zijn. Door idiote acties van jesse gaat hij uiteraard nog het bewijs krijgen wat hij nodig heeft.
Maar goed... als jesse eerder dood zou zijn gegaan dan zouden ze in vorige seizoenen wel wat "loose ends" gestoken hebben wat dan in dit seizoen tot Walt's ondergang zal leiden, zoals ze dat nu met die sigaretten gedaan hebben
Bedoelde maar gewoon dat als jesse in die woestijn een kogel door zn kop had gekregen, dat dat de officiele overwinning van walt zou zijn geweest, gezien de enige personen die hem nog aan heisenberg kunnen linken skyler, todd, lydia en saul&medewerkers zijn, geen van allen realistische kandidaten voor zn ondergang
Gespeeld door Willem Dafoe.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja, als ik hard moet lachen kan ik daarna ook vaak niet meer trainen...![]()